בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

ב.מ.וו X1 עבר מתיחת פנים



שנתיים לאחר שהושק, עבר ב.מ.וו X1 מתיחת פנים ורענון מקיף. האם דלק מוטורס תצליח להפוך אותו ללהיט מכירות?



מאת נועם ריין

ב.מ.וו X1 הוצג בשנת 2009, והצליח להטעות לא מעט אנשים: מצד אחד, השם שלו מרמז על קשר משפחתי לסדרה 1 – אך הוא למעשה מבוסס על סדרה 3. בנוסף, בקיץ הקרוב תגיע לישראל סדרה 3 החדשה, אך ה-X1 עדיין מבוסס על ה-3 הקודמת. ולמרות שמדובר בגרסת "שטח" מעוצבת ומוגבהת, ב.מ.וו X1 עולה פחות מאשר סדרה 3. מבולבלים? גם אנחנו.


ב.מ.וו X1, מהדורת 2013. עדיין לא רכב שטח / צילומים: יצרן

כעת מציגה ב.מ.וו מתיחת פנים מקיפה ל-X1, שאמנם לא תעזור לפתור את הבלבול – אך בהחלט תהפוך את ה-X1 לקניה אטרקטיבית יותר מבעבר. הרכב המחודש הוצג לאחרונה בתערוכת ניו יורק, והיום נחשפו הפרטים המלאים אודות השינויים שעברו עליו. הריענון החיצוני העניק ל-X1 את הקווים החדשים של דגמי ב.מ.וו עם גריל הכליות שבולט כלפי חוץ, פנסי הערפל המודגשים וסט החצאיות ההיקפי. גם מבפנים עבר הרכב שדרוג בעיצוב ובאיכות החומרים. ב.מ.וו X1 יוצע למכירה עם 3 חבילות עיצוב שונות: X-Line, ספורט ו-M ספורט.


גם היצע המנועים עבר שדרוג, וכעת הוא כולל ארסנל מרשים של 3 גרסאות בנזין ו-5 גרסאות דיזל – שרובן לא יגיעו לישראל ככל הנראה. גרסת הדיזל הבסיסית (i18) תוצע עם מנוע בנפח 2.0 ליטר המנפק 150 כ"ס ומזניק את הרכב ל-100 קמ"ש בתוך 9.7 שניות. צריכת הדלק של גרסה זו עומדת על 12.9 ק"מ לליטר. מנוע טורבו-בנזין חדש (בגרסת ה-i20) יציע הספק של 184 כ"ס מנפח של 2.0 ליטר, וישודך להנעה אחורית או כפולה. גרסת הבנזין תציג צריכת דלק מרשימה של עד 14 ק"מ לליטר. המנוע הבכיר בהיצע יהיה אף הוא מונע בסולר, ויציג הספק מרשים של 218 כ"ס ותאוצה של 6.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת של גרסה זו תעמוד על 16.9 ק"מ לליטר. כל הגרסאות החדשות ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

מחברת "דלק מוטורס", יבואנית ב.מ.וו לישראל, לא נמסרו פרטים אודות מועד ההגעה האפשרי של ב.מ.וו X1 המחודש.

 

לדגמי ב.מ.וו בישראל – ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מכוערת (לת)  

aviku,05.05.2012

2. תגובה  יפה

ג.כ.,28.06.2013
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים