דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 4: הדור החדש בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

חצי שנה לאחר שנחשפה בעולם, מגיעה לישראל ב.מ.וו סדרה 4 החדשה. מדובר בגרסת קופה של מכונית המנהלים סדרה 3,, אך בניגוד לדור הקודם כאן ישנם הבדלים בולטים בעיצוב, וגם היצע מנועים שונה בתכלית. המחירים של סדרה 4 יתחילו ב-425,000 שקלים, התייקרות של 62,000 שקלים ביחס למחיר הכניסה של הדור היוצא. אנשי היבואנית מאמינים כי יוכלו למכור בשנה הקרובה כמה מאות יחידות, לאור התיישנות הדגמים המתחרים מתוצרת מרצדס ואודי.

ב.מ.וו 440

האלמנט הבולט ביותר של סדרה 4 החדשה הוא הגריל עצום המימדים, שזכה לביקורות לא מעטות - אך נראה כי הוא הולך ללוות את דגמי ב.מ.וו בשנים הקרובות. מהצד ומאחור מזכירה ה-4 את ה-8 הגדולה, ומדובר בהחלט במחמאה.

לעומת הדור היוצא, סדרה 4 החדשה התארכה בכמעט 13 ס"מ, הורחבה ב-2.7 ס"מ, בסיס הגלגלים שלה צמח ב-4.1 ס"מ והיא הוגבהה ב-0.6 ס"מ, אך היא עדיין נמוכה בכמעט 6 ס"מ בהשוואה לסדרה 3. גם מפשקי הגלגלים של סדרה 4 רחבים מאלו של סדרה 3.

בתא הנוסעים סביבת הנהג מזכירה מאוד את זו של סדרה 3, עם שינוי אחד מרכזי: מסך המולטימדיה ולוח המחוונים דוברים כעת עברית מלאה. מדובר בדגם ראשון של ב.מ.וו שנושא את בשורת השפה העברית, ובהמשך תגיע המערכת המעודכנת גם לדגמי המותג האחרים. קישוריות אפל קארפליי אלחוטית מוצעת כסטנדרט, אך בעוד היצרנית הטמיעה לאחרונה גם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו - זו לא מגיעה כרגע לישראל בשל מגבלת תדרים.

ב.מ.וו סדרה 4 תא הנוסעים

ב.מ.וו סדרה 4 תשווק ב-3 גרסאות שונות, הנבדלות זו מזו ביחידת ההנעה, בעיצוב החיצוני ובמפרטי האבזור. גרסת הכניסה נושאת את השם 420, והיא מצוידת במנוע 4 צילינדרים מוגדש בנפח 2.0 ליטרים, עם הספק של 184 כ"ס ותאוצה של 7.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.

מפרט האבזור של גרסה זו כולל בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', תאורת לד מלאה, מושבי עור חשמליים עם זכרונות, חלון שמש בגג, בקרת אקלים עם 3 איזורי טמפרטורה, מערכת שמע עם 10 רמקולים, חיישני חניה היקפיים, בלימת חירום אוטונומית הפעילה גם בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים במראות, חניה אוטומטית ומערכת הזוכרת את 50 המטרים האחרונים ומסוגלת לשחזר אותם עצמאית בנסיעה לאחור.

ב.מ.וו סדרה 4 החדשה

גרסת ה-430 מצוידת במנוע בנפח זהה אך עם הספק של 258 כ"ס ותאוצה של 5.8 שניות ל-100 קמ"ש. השדרוגים למפרט כוללים חבילת M ספורט פרו חדשה עם מתלי M אדפטיביים, היגוי ביחס משתנה, בלמי M, חישוקיי "19 אינץ' עם קאליפרים אדומים, מצב "ספרינט" בתיבת ההילוכים, גימורי עיצוב שחורים, מצלמות תלת מימד ומערכת שמע מתוצרת "הרמן קרדון" עם 16 רמקולים.

גרסת ה-440 הבכירה מצוידת במנוע 3.0 ליטרים, 6 צילינדרים בטור, שאליו משודכת מערכת מיקרו-היברידית במתח של 48 וולט. ההנעה היא כפולה וההספק המירבי עומד על 374 כ"ס, מה שמאפשר תאוצה של 4.5 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש. שדרוגי המפרט בגרסה הבכירה כוללים דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה וחבילת "מסלול" המשדרגת את מערכת הקירור ואת הבלמים מלפנים.

ב.מ.וו סדרה 4 - מחירים:

ב.מ.וו 420 קופה תעלה 425,000 שקלים

ב.מ.וו 430 קופה תעלה 475,000 שקלים

ב.מ.וו 440 קופה תעלה 589,000 שקלים

ב.מ.וו סדרה 4 2021

בחודשים הקרובים צפויות להתרחב משפחות ה-3 וה-4 של ב.מ.וו. במהלך הרבעון הראשון של השנה תגיע לישראל סדרה 4 קבריולה, לצד דגמי ה-M3 וה-M4 הקיצוניים. במחצית השניה של השנה, או אפילו ב-2022, תצטרף להיצע גם ה-4 גראן קופה בתצורת 4 דלתות, ולאחר מכן תגיע גם ה-i4 העתידית, דגם חשמלי שיהיה חלק ממשפחת ה-4.

במקרה של סדרה 3, החלו להימכר בימים אלו יחידות בודדות מדגמי ה-340 עם מנוע 6 צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטרים. בחודשים הקרובים עשויה היבואנית להשיק גם את ה-318 עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק של 150 כ"ס, במחיר שינוע סביב ה-260,000 שקלים.

צפייה בתוכן ב.מ.וו סדרה 4: הדור החדש בישראל


למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה