דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אפליקציית iGO בגרסה חדשה: תצליח להתחרות ב-Waze?

Getting your Trinity Audio player ready...


בישראל קשה למכור מכונית בלי ניווט של Waze, כך הצהירו בפנינו לא מעט יבואניות רכב בשנה האחרונה. אך המתחרה הישראלית של אפליקציית הניווט הפופולארית, iGO  מבית NNG, דווקא זוכה להצלחה ברחבי העולם - וכעת הכריזה על עסקה שנחתמה מול שתי יצרניות רכב גדולות לאספקה של מערכות ניווט בתקופה כוללת של 5 שנים, בסך של 200 מיליון דולר.



במקביל לעבודה מול יצרניות רכב בעולם ויבואניות רכב בישראל, לטובת הטמעה של מערכת הניווט במערכות המולטימדיה המובנות ברכב, משיקה iGO גרסה חדשה לאפליקציית הסלולר שלה - תחת השם iGO NextGen. האפליקציה מסוגלת לעבוד ברחבי ישראל גם ללא חיבור אינטרנט פעיל, אך במידה והמכשיר מחובר לאינטרנט - ניתן לקבל דיווחים על עומסי תנועה ומפגעים בכביש, כמו ב-Waze המתחרה. בנוסף מציגה iGO פריטי שטח כמו מחלפים, שלטים ובניינים בהדמיית תלת מימד, מכילה מפות שטח עם סימון של שביל ישראל, ושוב - כמו ב-Waze - תומכת בניווט קולי. שלא כמו במתחרה הקלאסית, מציעה iGO התראות לקראת מעבר באיזורים המהווים סכנה בטיחותית כמו בתי ספר, מפגש מסילות רכבת ועוד.
בניגוד ל-Waze החינמית, אפליקציית iGO איננה חינמית. הגרסה הבסיסית שלה ניתנת להורדה בחינם, אך המפות מוצעות בתשלום נוסף; הגרסה החדשה, iGO NextGen, מוצעת במחיר של 99 שקלים - כאשר בתקופת ההשקה, בין ה-29/6 ל-2/7, התוכנה תהיה זמינה להורדה בחינם.

דודי וירניק, נשיא NNG: "התוכנה החדשה iGO NextGen הושקה לאחרונה ברחבי העולם וזכתה להצלחה. אנו משיקים היום את הגרסה בישראל לאחר שהותאמה ופותחה באופן ייחודי לשוק הישראלי ולתרבות הנהיגה בארץ. לקראת ההשקה החלטנו לפתוח את האפשרות להוריד את התוכנה חינם לזמן מוגבל, זאת לאור הרבה שאלות וציפייה מצד קהל המשתמשים בישראל לגבי מועד השקת הגרסה העדכנית. מניסיון העבר, ישנה הענות מאוד גבוהה של משתמשים בזמן המבצע.



לדברי וירניק, "באירופה, בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק רכבים חדשים נמכרים לצרכן עם מערכות מדיה מובנות, לרבות מערכות ניווט שמתממשקות לכלל מערכות הרכב. המערכות לרכב באזורים אלו מגיעות כחלק בלתי נפרד מהקנייה וללא עלות נוספת ללקוח הסופי.

בישראל המצב אחר, אך נמצא בהליכי שינוי. בארץ נמכרות כ- 250,000 מכוניות בשנה כש-20% מתוכן מגיעות עם מערכות iGO מובנות. יש בישראל מגמה הולכת וגדלה של יבואני הרכב להכניס מערכות מדיה לרכב. אני מקווה שכלל היבואנים יפנימו את היתרונות במערכות אלו וישלבו אותם בכלי הרכב ללא עלות נוספת לצרכן.



אנו רואים שינוי נוסף במגמה בארץ, כאשר יותר ויותר יבואני רכב מבינים כי לא ניתן לסמוך על סביבת רכב מחוברת לאינטרנט כפתרון מושלם וכי אין חלופה אמיתית לניווט מקצועי היודע לפעול גם ללא תלות מוחלטת בחיבור אינטרנט ברכב. אנו כמובן ערוכים לצמיחה בתחום ויודעים לעשות התאמת גרסאות לרכבים ולכלל המערכות בארץ".

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה