דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אינפיניטי Q60 נחשפת

Getting your Trinity Audio player ready...


אינפיניטי מאז ומעולם נקטה בגישה "קצת שונה" במוכניות שלה. לא מספיק לה שהן יהיו יוקרתיות, איכותיות ומסובבות ראשים, הן צריכות גם לפנות לאוחז בהגה ולספק חוויית נהיגה ספורטיבית למשעי. מאז ומעולם גם היו לה הדגמים הנכונים למשימה, אבל ה-G37 קופה הייתה כבר מכונית ותיקה שלא עמדה ברוח הזמנים ולפני כשנה הופסק הייצור שלה. היום חושפת אינפיניטי את המחליפה - קבלו את אינפיניטי Q60.

אינפיניטי Q60
אינפיניטי Q60. תמיד היו לאינפיניטי המכוניות הנכונות למשימה
זה אמנם נכון שזו לא הפעם הראשונה שאינפיניטי משתמשת בשם Q60. זה היה שמה של אותה G37 קופה שקיבלה את השם החדש עם המעבר לשיטת הכינויים החדשה בשנת 2013, אך המכונית שלפניכם היא הדגם הראשון ה"אמיתי" שעונד את השם החדש. וגם הפעם, ה-Q60 מתבססת על הסדאן הקטנה של אינפיניטי, שעכשיו היא ה-Q50.

אינפיניטי Q60
אינפיניטי Q60. לא הפעם הראשונה שמשתמשים בשם

המכונית החדשה מקבלת את העיצוב המשפחתי הזורם והאגרסיבי של שאר הדגמים, אבל לטעמנו היא "לובשת" אותו טוב יותר, בעיקר בזכות פרופורציות אגרסיביות יותר, יחס טוב יותר של גלגלים/פח ומספר עידונים של העיצוב בהם פסי לד חדשים ומודרניים יותר בפנסים הקדמיים ועיגול של פינות השבכה הקדמית. בפנים ההבדלים בין ה-Q60 לאחותה הסדאנית קטנים עוד יותר וכוללים הגה וידית הילוכים בעיצוב אחר ושילוב צבעים במספר מקומות בתא הנוסעים.

בחרטומה של אינפיניטי Q60 יורכבו שלושה מנועים, שלושה שהם שניים. הראשון הוא מנוע 2.0 הליטר טורבו-בנזין שמגיע מבית מרצדס ומספק 211 כ"ס ו-35.7 קג"מ, והשניים האחרים הם אותו מנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר מפיתוח עצמי. זה האחרון יוצע בגרסאות 304 ו-405 כ"ס עם 40.8 ו-48.4 קג"מ בהתאמה. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם שבעה הילוכים.

אינפיניטי Q60
אינפיניטי Q60. עד 400 כ"ס מאחורי החרטום המפוסל

כסטנדרט, הכוח עובר לגלגלים האחוריים, אולם אינפיניטי תציע גם מערכת הנעה כפולה כאשר התעדוף נותר עם אלה האחוריים. כלומר בתנאים רגילים היא תהיה מכונית הנעה אחורית מלאה ובמקרים של איבוד אחיזה עד 50% מהכוח יעבור לקדמיים.

ואם כבר בגלגלים קדמיים עסקינן, נספר לכם שאינפיניטי ממשיכים לחדש את מערכת ההיגוי האל-חוטית שלהם ומציגים דור שני שלה. על קצה המזלג, המערכת מנתקת את הקשר בין ההגה לגלגלים הקדמיים ועל מנת לדמות עומס תחת הפניית ההגה, היא מוסיפה התנגדות לסיבוב ההגה ככל שהסיבוב מהיר יותר או פונה באופן חד יותר. כמו עם ההנעה הכפולה, גם פה המכונית תגיע כסטנדרט כשהיא מצויידת במערכת היגוי אלקטרו-הידראולית שגרתית, עם שינוי של כמות התגבור בתלות במהירות הנסיעה אולם מי שירצו, יוכלו לסמן את התיבה שליד אחת ממערכות ההיגוי היותר מעניינות בשוק.

אינפיניטי Q60
אינפיניטי Q60. תא הנוסעים כמעט זהה ל-Q50

איפיניטי Q60 מקבלת גם רשימת אבזור מאוד "2016". היא תקבל בין היתר מספר רב של מערכות בטיחות אקטיביות, מערכת שמע מבית BOSE עם 13 רמקולים שעפ"י היצרנית "תהפוך את תא הנוסעים לגן עדן פרטי של אודיו", מערכת אקטיבית לביטול רעשי חוץ, בולמי זעזועים אדפטיביים חכמים שיתאימו את עצמם ויתקנו זוויות גלגול ועוד.

מחברת קרסו מוטורס, יבואנית אינפיניטי לישראל, נמסר למערכת iCar כי שיווקה של אינפיניטי Q60 בישראל צפוי להתחיל לקראת סוף השנה. 

לדגמי אינפיניטי בישראל - אינפיניטי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה