דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו קנגו החדשה בקרוב בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...



במשך שנים רבות, ניתש קרב בשוק הרכב הישראלי בין סיטרואן ברלינגו לבין רנו קנגו [לחוות דעת על הרכב - רנו קנגו] - שתיהן מסחריות קטנות (טנדרונים) שזכו להצלחה גדולה בשוק הרכב הישראלי, בקרב בעלי מקצוע ואפילו משפחות שחשקו במבנה השימושי של המכוניות. כעת, הקרב עולה מדרגה כאשר יבואן רנו לישראל, קרסו, מתעתד להביא את הקנגו החדשה לישראל בעוד חודשים ספורים. הדור החדש מחליף את הדור הראשון והותיק של הקנגו, שהוצג לראשונה ב-1997 והחליף בתורו את רנו אקספרס.

רנו קנגו החדשה הוצגה לראשונה עוד בסוף 2007, בתערוכת פרנקפורט, וזכתה לעיצוב חדש המתאים את עצמו לקו העיצוב החדש של היצרן. ברנו הבטיחו אז כי הקנגו תהיה משפחתית יותר מתמיד, כמו שעשתה סיטרואן עם הברלינגו החדשה. הצרפתים מספרים על תא נוסעים משופר , מחומרים חדשים ואיכותיים יותר, כמו גם בידוד רעשים מוקפד יותר.

רנו קנגו החדשה 2010
רנו קנגו החדשה / צילומים: יצרן

עבורנו, המשמעות היא מחיר רכישה יקר יותר - ואכן, הקנגו החדשה צפויה להמכר בקבוצה 3 ולהתחרות ישירות בדור החדש של סיטרואן ברלינגו, שבעצמו מתבסס על סיטרואן C4 פיקאסו ומציע תא נוסעים מודרני.

כמו הדור הקודם, הקנגו החדשה תמשיך להציע שני שילובים מנוע ותיבה. הראשון - והפופולרי ביותר - הוא מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטרים, עם הספק מירבי של 90 כוחות סוס ותיבת הילוכים ידנית. השילוב השני הוא מנוע בנפח 1.6 ליטרים עם הספק של 105 כוחות סוס, ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה.

בגלל התייקרות הדור החדש של הקנגו, בקרסו מבצעים מהלך דומה למהלך שביצעה חברת לובינסקי עם הברלינגו, ומתכוונים לשווק את הדור הקודם של הקנגו במחירו הנוכחי, ואף בהוזלה מסויימת, גם במשך 2010. זאת בעיקר לטובת בעלי מקצוע המעוניינים לשמור על עלות רכישה נמוכה יותר. כאמור, הקנגו החדשה צפויה להגיע לישראל לקראת סוף השנה, ונכון לעכשיו אין מידע מדוייק לגבי מחיר הרכישה שלה או רמות הגימור והאבזור שישווקו בארץ.

לדגמי רנו בישראל - רנו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה