דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פעם שניה ודי – קיה מעדכנת שוב את הפיקנטו

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • קיה פיקנטו עוברת מתיחת פנים שניה
  • העיצוב עודכן, מערכות ההנעה לא
  • אלינו היא תגיע באמצע 2024
קיה פיקנטו

לא עוזבות את העיר: פיקנטו מול i10 וספארק

מיני על הגובה: טויוטה אייגו מול סוזוקי איגניס

פעם שניה: קיה חושפת באופן רשמי מתיחת פנים נוספת לפיקנטו. השינויים העיצוביים, כפי שנחשפו כבר בתמונות שדלפו לרשת לפני כחודש, מתמקדים בעיקר ביחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור, עם פס מחבר המייצר אשליית רוחב, כמו גם פגושים אגרסיביים יותר עם פתחי אוורור מודגשים מלפנים ומסיט אוויר מאחור. בסך הכל, היא מיישרת קו עם העיצוב העכשווי של המותג שמתבטא בדגמיו הגדולים והיקרים יותר.

בסביבת הנהג השינוי העיקרי הוא לוח מחוונים דיגיטלי, בעוד מסך המגע נותר ללא שינוי ("8). ונוספו שני שקעי טעינה (USB-C) מלפנים ומאחור. מערך הבטיחות שודרג עם בלימה אוטונומית גם לתנועה חוצה בצמתים ובנסיעה לאחור והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי), בנוסף לשמירת נתיב שהוצעה בעבר.

קיה פיקנטו

עדיין על בנזין: מנועי הבנזין נותרו ללא שינוי, 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר או 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, בחיבור לתיבות 5 הילוכים ידנית או רובוטית חד-מצמדית, עדיין עם מנועי בעירה פנימית בלבד. לדברי היצרנית, מערכת הפליטה ושסתומי היניקה שונו על מנת לצמצם את צריכת הדלק ופליטת המזהמים.

קיה חיזקה גם את תת השלדה הקדמית וקורה B, האמורות להקשיח את המרכב ולהעניק עמידות טובה יותר בפני תאונה.

קיה פיקנטו

מה אנחנו חושבים: העדכון הנוסף שמבצעת קיה לפיקנטו אמור לאפשר לה לשמור על רלוונטיות בשוק, עד להצגת דור חדש וחשמלי בעתיד, עם עיצוב עדכני, סביבת נהג מודרנית יותר ושדרוג מערכות הבטיחות. ולמרות שהחידושים צנועים, בהיעדר מתחרות בקטגוריה כיום זה אמור להספיק לה כדי לשמור על מעמדה כנמכרת ביותר בקטגוריה מזה עשור ואחד מהדגמים הנמכרים ביותר בכלל השוק.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה