דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מרצדס ישראל: אנחנו ערוכים למכור רכבי גז טבעי

Getting your Trinity Audio player ready...


ציבור הנהגים המקצועיים שנכנס למתחם המרכזי בגני התערוכה, זכה לראות מפגן רב עוצמה של רכבי עבודה מבית דיימלר-מרצדס. היצרן הגרמני הוא הגדול בעולם בתחום הזה, והנציגים הישראליים הביאו לגני התערוכה דגמי מרצדס שמיועדים לקהל נהגי המוניות, רכבי הסעות, אוטובוסים וגם משאיות בכל גודל וטעם.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה במתחם התערוכה אמר אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת ההיסעים וההובלה של הקבוצה, כי הם ערוכים למכור כלי רכב שנוסעים על גז טבעי. דגמי מרצדס ספרינטר, שנמצאים בשימוש של מוניות שירות ומסיעים נוספים, יכולים להימכר באופן שמאפשר להם להשתמש בדלק הזה שישראל מחזיקה בכמויות גדולות ממנו.

מרצדס ספרינטר
מרצדס ספרינטר, גם על גז טבעי / צילומים: דיימלר-מרצדס. בכותרת: אסף בר-שי
הסיבה המרכזית לכך שעדיין אי אפשר למעשה למצוא על הכביש כלי רכב שנוסעים באמצעות גז טבעי, נמצאת בתשתית. "אנחנו מוכנים למסור כלי רכב," אמר אמיל קרעין במסיבת העיתונאים "אנחנו רק מחכים עכשיו לתשתית". בשלב זה מחכים המשתמשים הפוטנציאליים בכלי רכב המונעים בגז טבעי, שהמדינה תאשר פריסה של תשתית לשינוע של הגז - הנחת צינורות ואישור לשימוש בחומר. בממשלה כבר הביעו בעבר נכונות לאפשר לישראל לצרוך גז טבעי, שהיא בעצמה יכולה לספק.

בתערוכה הוצגו שתי משאיות קלות מעניינות במיוחד, שתיהן לבית פוסו קאנטר (לשעבר "מיצובישי פוסו", ובבעלות מלאה של קונצרן דיימלר הגרמני). המשאית האחת היא גרסת ה-4X4 למשאית הקלה: הגרסה הזו מאפשרת עבודה בתנאי שטח קיצוניים. עם מרווח גחון של 32 ס"מ ומבנה עמיד היא מאפשרת לנהג ולציוד להגיע הרבה מעבר לאן שמשאיות קלות רגילות מגיעות אליו. 

פוסו קאנטר 4X4
מגוון של כלי רכב מקצועיים, בהם גרסת השטח המרשימה של פוסו קאנטר

המשאית השנייה היא הגרסה ההיברידית של פוסו קאנטר. הגרסה הזו משלבת מערכת הנעה חשמלית עם מנוע דיזל. לדברי אנשי כלמוביל, היבואנים, מערכת ההנעה ההיברידית מאפשרת חיסכון שמגיע ל-23% בצריכת הדלק. הסביבה שבה החיסכון יהיה גדול במיוחד היא הסביבה העירונית, שבה משאיות נוסעות לאט ועוצרות הרבה.

נוסף על כלי רכב מקצועיים, התערוכה כללה גם מגוון רחב של מכוניות פרימיום לבית מרצדס, ובהן - S קלאס, GL וגם כלי רכב שמותאמים יותר לשימושם של נהגי מוניות - B קלאס, שנכנסה זה עתה לתפקיד, וגם C קלאס ו-E קלאס.

דגמי המסחריות, ויטו וגם ויאנו (V קלאס) שהושקו בעולם, עוד לא נחשפו בעולם בגרסאות הרלוונטיות לשוק המקומי, ועל כן טרם הושקו בישראל.

לדגמי מרצדס בישראל - מרצדס

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה