דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיני מעדכנת את ההיצע

Getting your Trinity Audio player ready...

מתיחת הפנים השניה של מכונית הרטרו הקטנה מגיעה לישראל, ומביאה שינוי קל בעיצוב לצד שיפור ברשימת האבזור ושורת התייקרויות. בגרסה החשמלית, לעומת זאת, נוספה גרסה מוזלת במחיר כניסה הנמוך ב-40,000 שקלים מזה של הגרסה המוכרת.

מיני קופר

עדכוני העיצוב של מיני קופר כוללים חזית חדשה עם סבכה קדמית בעלת מסגרת גדולה יותר הכוללת פס מקשר בצבע הרכב, כונסי אוויר צרים בצידי הפגוש, חלקן הפנימי של יחידות התאורה הראשיות זכה לצבע שחור מבריק כסטנדרט ואת פנסי הערפל מחליפה תאורה שמובנית בתוך היחידות הראשיות. הפגוש האחורי מציע גם הוא עיצוב מעודכן, כאשר צמד פנסי הערפל הפך אחד וממוקם במרכזו ותאורת דגל בריטניה בפנסים האחוריים הינה סטנדרטית כעת.

תאורת לד תוצע מעתה כסטנדרט בכל הגרסאות, ובנוסף לאפשרות הבחירה של צבעי הגג – ניתן מעתה לבחור גם את צבע הגימור מסביב לפנסים, צינור המפלט וסמלי המותג, כאשר האפשרויות הן כרום או שחור. עיצובי החישוקים עודכנו אף הם, וכן נוספו שני צבעי גוף חדשים לבחירה.

בפנים הרכב פתחי המיזוג עודכנו קלות, להגה עיצוב חדש, מסך המולטימדיה המרכזי גדל מ-6.5 ל-8.8 אינץ' וכן נוסף לוח מחוונים דיגיטלי בכל הגרסאות. כמו כן, בכל הגרסאות ישנה כעת מערכת מקורית להתרעה על סטיה מנתיב, מה שמייתר את הצורך במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

מיני קופר

במיני הכריזו על שינוי בשיטת השמות של רמות הגימור, כאשר במקביל נוספו מספר אביזרים ונרשמו התייקרויות. גרסת הכניסה מיני ONE, עם מנוע 1.5 ליטרים בהספק של 102 כ"ס, התייקרה ב-8,000 שקלים כאשר רמת הגימור הבסיסית Salt תכונה מעתה ג'וניור, ולמפרט נוספו בקרת שיוט וחיישני חניה.

בגרסת הקופר, עם מנוע בנפח זהה בהספק של 136 כ"ס, תוצע מעתה רמת גימור אחת בשם "אייקוניק" – במקום גרסאות ה"אורבן" וה"פפר" שהוצעו עד כה. המחיר יקר ב-5,000 שקלים מגרסאות האורבן אך נמוך ב-14,500 שקלים מגרסאות ה"פפר". יחידת ההנעה עודכנה קלות והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.1 שניות במקום 7.8 עד כה, ומפרט האבזור דומה לזה של ה"אורבן", אך עם תוספת של בקרת שיוט, חיישני חניה וחישוקים קלים.

מיני קופר

אצל הקופר S הספורטיבית, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים, הספק המנוע ירד מ-192 ל-178 כ"ס אך התאוצה ל-100 קמ"ש דווקא השתפרה בעשירית השניה והיא אורכת מעתה 6.6 שניות. רמת הגימור החדשה נקראת "לגאסי", והיא יקרה מגרסת ה"צ'ילי" היוצאת ב-9,000 שקלים ומגרסת ה"פפר" היוצאת בלא פחות מ-41,500 שקלים. מפרט האבזור דומה לזה של הצ'ילי, עם תוספת של טעינה אלחוטית לסלולארי, כניסה ללא מפתח ומראות נגד סנוור. לא תוצע גרסה זולה ביותר בקופר S.

גרסת ה-JCW הקיצונית (231 כ"ס) תימכר ברמת גימור בשם "בוסט", שיקרה גם היא ב-9,000 שקלים מקודמתה. התוספות לאבזור כוללות בקרת שיוט אדפטיבית, טעינה אלחוטית לסלולארי, חיישני חניה היקפיים, מערכת לחניה אוטומטית, כניסה ללא מפתח ועוד.

מיני קופר

במקרה של המיני החשמלית, מחירה של הגרסה המוכרת נותר ללא שינוי, ולרשימת האבזור נוספו בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה היקפיים ומערכת לחניה אוטומטית. גרסה נוספת עם אבזור מופחת תימכר ב-40,000 שקלים פחות ותשמיט מן המפרט את גג השמש הפנוראמי, בקרת השיוט האדפטיבית, ריפודי העור, חיישני החניה ההיקפיים ואת המערכת לכניסה ללא מפתח.

בנוסף לכל השינויים שפורטו, עדכונים דומים בוצעו גם בגרסאות הקבריולה. מלבד מפרטי הבסיס של הגרסאות השונות, תציע היבואנית גם חבילות אבזור נוספות בשם "טק" בכל הדגמים, בעלות של 10,000-11,000 שקלים. תכולת החבילות משתנה בין הדגמים ואילו המפרטים המלאים והמעודכנים זמינים בקטלוג iCar.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה