המכונית המשפחתית הקומפקטית היוקרתית הגרמנית, ב.מ.וו סדרה 1, מתעדכנת. הדבר קורה כארבע שנים לאחר שנולד הדור השני - ב-2011, וכשנתיים לפני הצגתו של דור חדש ומהפכני, עם הנעה קדמית. העדכון כולל ענייני עיצוב, אבזור ואיכות, וגם את מערך ההנעה.
גם מבחוץ וגם מבפנים, השינויים והעדכונים שבב.מ.וו סדרה 1 אינם ניכרים לעין באופן מיידי. מבט בוחן מגלה פגושים אחרים, גריל ופנסים מעודכנים מלפנים ופנסים חדשים מאחור. בתוך תא הנוסעים השינויים כוללים עדכון קל בתפעול המערכות, וגם באביזרים ובחומרי הדיפון.
שיפורים קלים בעיצוב, שדרוגים בחומרים ובמערכת ההנעה / צילומים: ב.מ.וו
מבחינת השוק הישראלי, מערך המנועים של ב.מ.וו סדרה 1 אינו שונה מהותית מבעבר. גם כעת מנועי הבנזין (שעמם נמכרת המכונית בארצנו) ייחלו עם הספק של 136 כ"ס, בדגם שנקרא עד כה 116i וייקרא מעתה 118i. הספק הגרסה החזקה ביותר, ב.מ.וו 135i M ספורט, גדל ב-6 כ"ס לכדי 326 כ"ס. השינויים המהותיים ביותר נמצאים בכניסתו של מערך מנועי טורבו דיזל חדשים, אולם בשלב זה נראה שאלו אינם רלוונטיים לישראל.
תיבת ההילוכים האוטומטית בת שמונת ההילוכים של ב.מ.וו סדרה 1 עברה גם היא עדכון, ולדברי אנשי ב.מ.וו היא שודרגה כך שהיא מייעלת עוד יותר את פעולת המנוע, במטרה לייצר צריכת דלק משופרת.
מקבוצת דלק, יבואן ב.מ.וו לישראל, נמסר ל-iCar כי ב.מ.וו סדרה 1 המעודכנת תגיע לישראל במהלך הקיץ הקרוב.
לדגמי ב.מ.וו בישראל -
ב.מ.וו למאמר זה התפרסמו 0 תגובות