דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי RS4 מגיעה לישראל, רגע לפני הסוף

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי RS4 נוחתת בישראל, באיחור ניכר
  • תוצע בתצורת סטיישן בלבד
  • המחיר מתחיל ב-716 אלף שקל

אודי RS4, גרסת הקצה הספורטיבית של אודי A4, נוחתת באולם התצוגה המקומי של היבואנית. זה קורה באיחור משמעותי, רגע לפני שיוצג דור חדש והיברידי ולא פחות מ-6 שנים לאחר שנחשפה. המחיר הוא 716,500 שקלים, יקר משמעותית מ-A4 רגילה כמובן - אך גם זול ב-70 אלף שקלים מב.מ.וו M3 המתחרה.

בחרטום הסטיישן-ביצועים מוצב מנוע V6 כפול מגדשים בנפח 2.9 ליטר, עם 450 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. ההנעה הכפולה היא המוכרת של אודי, עם יחס קבוע של 60-40 לפנים-אחור ואפשרות להעברה של עד 70% כוח לפנים או 85% לאחור. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות, נתון שטרום עידן החשמל היה סופר מרשים למכונית מסוגה, בדרך ל-250 קמ"ש מרביים.

למרות תג המחיר הגבוה, שתי מערכות חשובות שלדעתנו הן חובה בישראל, מוצעות כאופציות בתוספת תשלום - בולמי זעזועים אדפטיביים עם קשיחות משתנה והתאמה טובה יותר לתנאי אספלט מקומיים, ודיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור שמשדרג משמעותית את היכולת הדינמית ובעיקר מדד ההנאה.

סביבת הנהג דומה ל-A4 עם בידול המסתכם בתצוגה שונה בלוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) ובמסך המגע ("10.1), מושבים קדמיים (עם כיוון חשמלי וחימום) תומכים יותר ותפרים אדומים. אבזור הנוחות כולל בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, מצלמות היקפיות וחלון שמש בעוד מערך הבטיחות הוא מהדור הוותיק של היצרנית עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה