דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אבארט 500e בישראל – ההספק עלה, הטווח ירד

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אבארט 500e היא חשמלית ראשונה למותג הביצועים
  • מבוססת על פיאט 500 החשמלית, מהירה ממנה משמעותית
  • תוצע בישראל בשתי גרסאות: האצ'בק וקבריו
אבארט 500e

החשמלית הראשונה של אבארט הגיעה לישראל ויש לה תג-מחיר: 220 אלף שקלים להאצ'בק, 230 אלף שקלים לקבריו. לפחות בינתיים היא תשווק לצד אבארט 595 נובלורי S (160 אלף שקלים), כנראה הזדמנות אחרונה למי שמחפש אבארט בנזין ידנית חדשה.

אבארט 500e

בחזרה לחשמלית, עם הספק של 155 כ"ס ו-23.9 קג"מ, 37 כ"ס ו-1.5 קג"מ יותר מפיאט 500e עליה היא מבוססת, הביצועים טובים משמעותית: האצה ל-100 קמ"ש ב-7 שניות בלבד (9 שניות ב-500 החשמלית).

סוללת 42 קוט"ש - זהה לזו של הגרסה הבכירה ב-500 - מציעה טווח תיאורטי של 255 ק"מ ק"מ בלבד, לעומת 320 ק"מ בפיאט. טעינת DC מהירה זהה בשני הדגמים, ובקצב של עד 85 קילוואט ניתן להגיע ל-80% סוללה ב-35 דקות.

אבארט 500e

יש רמת גימור אחת הכוללת בין היתר מסך מולטימדיה בגודל "10.25 עם קישוריות אלחוטיות ל-Apple car play, טעינה אלחוטית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "7, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים ועוד. יש גם בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, זיהוי תמרורים, התרעת עייפות והתרעת רכב בשטח מת.

זה המקום להזכיר שוב כי אבארט היא חטיבת הביצועים של פיאט, ולכן הושקעה מחשבה מיוחדת לנושא הסאונד, שברכב חשמלי הופך לזניח עד לא קיים. באבארט יש רמקולים אחוריים חיצוניים המפיקים רעש של מנוע בנזין. ובדומה לפיאט החשמלית, גם האבארט מנגנת צלילי אזהרה חיצוניים מאת המלחין האיטלקי 'נינו רוטה', ומי שהלחין את נעימת 'הסנדק'.

אבארט 500e

מה אנחנו חושבים: העקרב של פיאט מציע תמהיל מעניין וייחודי של ספורטיביות וממדים צנועים. זה מפתה, אבל אז מגיע עניין הטווח, וגם המחיר. בתקופה בה הורגלנו שחרדת טווח היא נחלת העבר, החשש באבארט 500e חוזר שכן הטווח הריאלי מתגלה בדרך כלל כנמוך בלפחות 20% מהמוצהר. וכאן אבארט מוצאת עצמה באזורי ה'פחות מ-200 ק"מ', וזה פשוט מעט מדי כיום,אפילו למכונית עירונית באופיה.

אבארט 500e

המחיר? אבארט ספורטיבית עם ביצועים מרשימים יש בבנזין, אבל בינתיים לפחות לא בחשמל. וצריך להיות אוהד מושבע של המותג כדי להתעלם מכך שהקטנטונת עולה כמו טסלה מודל 3, והרבה יותר מוולוו EX30 וסמארט 1. כולן נעדרות הילה ספורטיבית, אבל חזקות ומאובזרות יותר באופן משמעותי.

למאמר זה התפרסמו 15 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה