דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיני אקסטרה-לארג': IM חשפה ספינת דגל חדשה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • חטיבת היוקרה של SAIC חשפה רכב פנאי גדול
  • עם מקום לשישה והנעה היברידית מתקדמת
  • בינתיים מיועד רק עבור השוק הסיני

ענק סיני: חטיבת היוקרה IM של קונצרן SAIC חשפה את ה-LS9, רכב פנאי גדול עם מקום לשישה נוסעים והנעה היברידית. בסין הוא יהיה הדגם הבכיר תחת כנפי המותג, תשובה למתחרים מקומיים כמו דנזה N9 וזיקר 9X. בדומה להם, גם הוא בינתיים לא מצויד בתקינה מערבית, ולכן לא צפוי שיווק מקומי שלו.

בהשוואה לקאדילק אסקלייד הענק הוא קצר ב-10 ס"מ (528 ס"מ), אבל עם בסיס גלגלים ארוך ב-9 ס"מ (316 ס"מ). תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אבל הוא יציע מקום לשישה נוסעים עם צמד מושבי "קפטן" בשורה השניה.

בנזין וחשמל: מערכת ההנעה תהיה היברידית-נטענת בסידור הסיני המוכר, עם צמד מנועים חשמליים - אחורי (312 כ"ס) וקדמי (217 כ"ס) המחוברים כל אחד ישירות לגלגלים הסמוכים אליהם, בעוד מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר משמש כגנרטור מאריך טווח. סוללת 60 קוט"ש תאפשר טווח נסיעה נקי מזיהום של יותר מ-300 ק"מ.

ה-LS9 צפוי לשלב מערכות מכאניות מתקדמות של IM, כולל מתלי אוויר אדפטיביים והיגוי ללארבעה גלגלים ללא חיבור מכני, בדומה לטסלה סייברטראק וניו ET9. הוא גם צפוי לשלב את מערכות הסיוע לנהיגה המתקדמות שלה המאפשרות בסין נהיגה אוטונומית ברמה 2.5.

מה אנחנו חושבים: IM מתכוונת להתחיל בקרוב שיווק בישראל, שיהיה שוק גדול ראשון עבורה לפני הכניסה לאירופה. בינתיים רק עם צמד חשמליות, משפחתית גדולה ורכב פנאי, שיכנסו לקטגוריות עמוסות במתחרים מבוססים.

ה-LS9 החדש ככל הנראה לא יהיה רב מכר למותג, אבל בסין הוא יסייע למותג הצעיר למצב עצמו בשוק שהפך צפוף מאי פעם, עמוס במותגים לא מוכרים. ומבחינה זו חבל שהיא לא מתכננת לשווק אותו גם מחוץ לגבולות הרפובליקה העממית. יש לנו הרגשה שגם במערב הוא יכול להצליח.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה