סובארו חשפה חבר חדש במשפחת רכבי הפנאי הקומפקטיים-חשמליים שלה. ואחרי הסולטרה (Solterra) שפותח בשיתוף טויוטה כאח תאום ל-bZ4X, כעת מגיע אח תאום לטויוטה C-HR+, רכב פנאי חשמלי שטויוטה חשפה בחודש מרס האחרון. זהו ה"אנצ'ארטד" (Uncharted, לא נחקר), מעין גרסת קופה לסולטרה העדכני. לדברי היבואנית, הוא צפוי להגיע לישראל באמצע השנה הבאה.
שימו לב כי למרות שמו, ה-C-HR+ אינו קשור ל-C-HR ההיברידי. זהו דגם המבוסס על פלטפורמה חשמלית כגרסת פנאי-קופה של ה-bZ4X. הוא נחשף במקביל באירופה וארה"ב, וישווק בשלוש גרסאות: הראשונה עם מנוע חשמלי בודד, הנעה קדמית וסוללת 57.7 קוט"ש, שתספיק לטווח נסיעה תיאורטי של 445 ק"מ.
תהיה גם גרסת טווח ארוך עם סוללת 77 קוט"ש וטווח רשמי של 585 ק"מ. ולצדן גרסה שלישית, עם מנוע חשמלי נוסף והנעה כפולה, 338 כ"ס והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך חמש שניות, עם טווח תיאורטי של 470 ק"מ. לדברי סובארו, לכולן כושר טעינה ביתי (AC) של עד 22 קילוואט, ואפשרות לטעינה מהירה (DC) מ-10 ל-80 אחוזים בתוך חצי שעה, מבלי לציין את הקצב.
סובארו לא מפרסמת עדיין מידות, אך יש להעריך כי הן דומות לטויוטה C-HR+, שאורכו 452 ס"מ עם בסיס גלגלים של 275 ס"מ, בזמן שלאנצ'ארטד מרווח גחון של 210 ס"מ. מבחינת העיצוב מבחוץ ומבפנים ניכר דימיון רב לטויוטה, עם אותו מבנה כללי, גג משתפל ותא נוסעים עם גלגל הגה ייחודי ומסך מולטימדיה גדול ("14).
עוד חשפה סובארו באירופה את שמו של הטריילסיקר (Trailseeker, מחפש שבילים), גרסת סטיישן של הסולטרה שנחשפה באפריל האחרון בארה"ב. הוא יכונה באירופה אי-אאוטבק (E-Outback), למרות שאין קשר בפלטפורמה ובמכלולים לדגם המוכר בעל מנוע הבעירה הפנימית.
זה רכב מיקי מאוס. שמתאים רק לאצבעוני,
ויותר גרוע, הוא חשמלי ומסוכן.
יש לי ג׳יפ רנגלר משנת 2008, רכב גדול עם בנזין.
יש לדני טורונטו לינקולן משנת 2007, רכב גדול עם בנזין.
אלה רכבים הרבה הרבה יותר טובים.
רק בנזין. בלי חשמל.
י חלאס... אם אין לך מה לתרום לכתבה שתוק לנצח . אני בטוח שאתה כותב בכוונה המון שטויות שחוזרות על עצמם וגורר איתך את דני טורונטו . שאני בטוח שאתה מנסה לגרוף תגובות אנטי ונהנה מכל תגובה שכתובה נגדך... זה מצב חולני ...דני טורונטו המכובד... אל תיגרר אחריו. שהבוץ ימרח על בגדיו.
3, דני מישראל - אני חושב שאתה לא מתחזה. מה יש לך נגד האוטו הזה? ממש לא מיקי מאוס, נראה טיל. אין על סובארו. היתה לי פעם סובארו פשע שנת ׳78, נסעה רק על בנזין בלי חשמל. המנוע היה גמור אבל זה היה האוטו הכי טוב שהיה לי.
לדני מטורונטו יש גם בנטלי, וכנראה, לשניכם יש מניות בחברת פז?
אשתי ואני לא מעוניינים במכוניות חשמליות. טויוטה C-HR וסובארו טריילסיקר הן מכוניות קומפקטיות. כבר נתתי את הסיבות מדוע טווח הנסיעה הרשמי של היצרן אינו אמיתי והוא מזויף.
3 דני. אתה טועה לגבי הגודל של שתי המכוניות האלה אבל אתה צודק לגבי שאר התגובה שלך. אתמול קיבלתי בחזרה את הבנטלי אחרי שתוקן. היום נהגתי בו עם אשתי. הבנטלי נוח יותר מהלינקולן.
5 קביבו. דני מישראל לא גורר אותי. תסתכל על התשובה שלי במספר 3. אנחנו בדרך כלל מסכימים על הכל.
8 קובי. התשובה שלו אינה חוצפה. הוא רק אומר את דעתו.
9 אריאל הטיפשון. זה שם מצוין בשבילך אבל אתה גם המלך הכי גדול של הטיפשים וזה לא חדש בשבילך.
קביבו..רציתי להגיד לך שאתה חצוף.אני לא מחפש לייקים ותגובות,מספיק שאני סובל מהתגובות הרעות של שרה אישתי .שרה יורדת עלי כל הזמן ואת מפלטי אני מוצא במדור רכב , ונהנה לכתוב לכם מניסיון של שנים מאז היותי נער צעיר שגדל בשכונת שבזי שהיא הטוסיק של כרם התימנים.את ניסיוני הרב למדתי מצדוק מעתוק שהיה מפרק מכוניות מוסמך לאלה שחנו בחוף הים . את דני טורונטו הכרתי בשוק הכרמל כשפירקתי בסתר משאבת מים ממשאית אבטיחים,דני טורונטו באותו זמן חיפש עבודה בתחום מכוניות שהיה חלק מהמומחיות שלו .הצעתי לו שיעזור לי בפירוק המשאבה ובכסף שנקבל נתחלק.אחרי הפירוק נפרדו דרכינו לא לפני שנתתי לדני אבטיח מהמשאית.
דני טורונטו את דני ישראל. אהבה בלתי ממומשת בין זוג חסרי מודעות השופכים את חייהם ומספרים לנו על הרכבים שיש להם, על זה שהם אוהבים בנזין. לאחד יש בנטלי. לשני, כבר לא זוכר...
אפשר לכתוב שירים על הליצנים האלה.
אולי הגיע הזמן שתעברו לקשקש אחד לשני במציאות? מה שנקרא, get a room!
10 שימי. אני לא מתחזה אבל 12 כן.
11 דני. אתה צודק, אבל קביבו באמת חוצפן.
12. אתה מתחזה. כל מה שאתה מספר שקר.
קביבו באמת חוצפן אבל מתחזה אף פעם לא צודק.
14 קובי. אתה צודק לגבי 12 כי הוא מתחזה.
15. יש לי יגואר ורנגלר. אתה מקשקש,.
הרכב השני של דני טורונטו הוא לינקולן, טיפשון.
תפסיק לשתף פעולה עם המתחזים שלנו.
רק בנזין. בלי חשמל.