דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טסלה מודל Y מחודשת? לא השנה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טסלה מודל Y כבר בת חמש שנים
  • למרות הדיווחים, מתיחת הפנים לא תגיע השנה
  • לראשונה מזה זמן רב - מסירות טסלה בירידה
אילון מאסק מציג את טסלה

אין שינוי: למרות שדיווחים על מתיחת פנים קרובה פורסמו כבר לפני למעלה מחצי שנה ולמרות שחלפו כבר חמש שנים מאז החשיפה הראשונה, טסלה טרם הציגה מתיחת פנים למודל Y. ונדמה שהעדכון לדגם, שהפך אשתקד למכונית הנמכרת ביותר בעולם עם 1.23 מיליון יחידות כשהוא מקדים את טויוטה ראב 4 (1.07 מיליון) וקורולה (1.01 מיליון), לא צפוי בקרוב.

בתשובה לשמועות שהופצו ברשת ה-X (לשעבר טוויטר), לפיהן תכננה טסלה להציג את המודל Y העדכנית בחודש הבא, אמר אילון מאסק כי זו לא תוצג כזו במהלך השנה הנוכחית. מאסק גם הוסיף ואמר כי "טסלה משפרת כל הזמן את המכוניות שלה, כך שגם מכונית חדשה יותר בחצי שנה תהיה קצת יותר טובה".

תקופה קשה: יצרנית החשמליות האמריקאית חווה בימים אלו קשיים לא מעטים, כאשר מסירות החברה בעולם ירדו ברבעון הראשון, לראשונה מזה קרוב ל-4 שנים. מוקדם יותר השנה דיווחנו כי טסלה ביטלה את התכנית לפיתוח חשמלית זולה, פיטרה יותר מ-14 אלף עובדים וגם ביטלה תכניות שאפתניות לייצור בטכנולוגיות מתקדמות.

טסלה מודל Y

אם וכאשר תציג טסלה את מתיחת הפנים המתבקשת למודל Y, היא צפויה להיות דומה לזו שבוצעה במודל 3, עם שינויי עיצוב קלים ושיפור איכויות הנסיעה.

מה אנחנו חושבים: טסלה מודל Y הפכה לסיפור הצלחה מסחרר, ועל העובדות האלו אי אפשר לחלוק. אבל בקצב ההתקדמות הנוכחי של תעשיית הרכב, כאשר חשמליות מתחרות צצות כמעט מדי יום, טסלה לא תוכל לשמור על מעמדה אם לא תבצע רענון מתבקש למוצר. לאחר חמש שנים ארוכות מהיום בו הוצגה, דחיה נוספת של חידוש מתבקש עלולה להתגלות כאחת יותר מדי.

למאמר זה התפרסמו 15 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה