כמה עולה עסקת ליסינג תפעולי? וממה מורכב המחיר? מדריך הליסינג של iCar עושה סדר במספרים
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות
1. שורה תחתונה -זה אף פעם לא כדאי
א, 23-11-2011
וגם מי שלא רוצה לטפל ברכב שלו, רוב המוסכים של היבואן יעשו לכם את זה על חשבונם ללא כסף, כולל רישוי שנתי
והסיבה, הם רוצים את הטיפולים אצלם, צריך לוודא שהם לא מוסיפים לכם דברים שלא דורשים החלפה
2. למגיב מספר 1: נכון. לכן כל מי שיכול - בוחר לקחת ליסינג
אני, 08-12-2011
ידידי, לא כולם טיפשים.
חוק המספרים הגדולים עובד גם כאן. אחזקה של רכב יחיד עולה פחות מאחזקה של רכב כלשהו בתוך צי גדול של רכבים.
לחברת הליסינג יש כוח מיקוח גדול יותר משל אדם פרטי מול היבואן, מול המוסך, מול חברות הדלק ומול כל גורם אחר.
חלק מההפרש הולך לכיסה של חברת הליסינג (וזה לגיטימי בעיני) וחלק אחר לצרכן.
3. 2 אתה צודק -אבל אפשר להשיג הנחות אם מחפשים טוב
א, 09-12-2011
15 אלף הנחה על פג'ו 308, 25 אלף הנחה על הפוקוס הישנה שנרשמת כיד 1,לא תמיד חברות הליסינג ישיגו הסדר יותר טוב ויש להן עלויות תפעול ורווח נוסף
השאר/י פרטים וניצור איתך קשר לייעוץ מקצועי בחינם!