בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

סקודה פאביה החדשה



הגרסה החדשה של הפאביה מהווה את הבסיס לפולו הבאה




מאת אלון קורטק

הדגם הראשון של הפאביה ככב בקטגורית המוניות בישראל משום שהציע שילוב של סטיישן ודיזל וגם תג מחיר מתאים. בשוק הפרטי הוא הצליח פחות, גם בשל התחרות מול הדגמים המקבילים של קונצרן פולקסווגן: הפולו מבית פולקסווגן נתפסה כאיכותית יותר והסיאט איביזה כצעירה וספורטיבית, למרות ששתיהן התבססו על הפאביה.


הדור השני של הפאביה יהווה גם הוא בסיס לשאר הדגמים הקטנים של הקונצרן; בניגוד למה שמתרחש בדר"כ בהחלפת דגם, בסיס הגלגלים של הפאביה לא גדל לעומת הדור היוצא. באורך נרשמת תוספת של 3 ס"מ ל- 399 ס"מ בסה"כ, הרוחב קטן (!) בסנטימטר אחד ועומד על 164 ס"מ ואילו הגובה צמח בחמישה סנטימטרים ל- 150 ס"מ וכעת הפאביה היא מהגבוהות בקבוצתה. הצמיחה במימדים גוררת גידול בנפח תא המטען מ- 260 ליטרים ל -300.

בחו"ל מוצעת הפאביה עם מגוון רחב של מנועי בנזין וטורבו דיזל: בגזרת הבנזין מוצעים 1.2 ליטר עם 60 ו- 68 כ"ס, 1.4 ליטר 85 כ"ס ו- 1.6 ליטר 103 כ"ס ואילו לוגמי הדיזל הם 1.4 ליטר 68 ו- 79 כ"ס ו- 1.9 ליטר, 103 כ"ס. לכל הגרסאות משודכת תיבת 5 הילוכים ידנית, כאשר את גרסת 1.6 ליטר ניתן לקבל עם תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים.

השיווק בישראל ייחל בהתאם לביקוש של הדגם באירופה וההצלחה תלויה בתג המחיר שיוצמד לגרסה האוטומטית.

סקודה פאביה


סקודה פאביה. חביבת נהגי המוניות

לדגמי סקודה בישראל: סקודה

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים