בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

טויוטה אוריס ואוונסיס המעודכנות נחתו בישראל. אין שינוי במחירים



המשפחתית טויוטה אוריס, ומכונית המנהלים טויוטה אוונסיס הגיעו לישראל. יש שיפורים בעיצוב ובאבזור, אך המחירים לא השתנו



מאת נועם ריין

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (ד') בתל אביב, השיקה יוניון מוטורס את מתיחת הפנים של טויוטה אוריס וטויוטה אוונסיס. בשני המקרים מדובר בעדכונים לעיצוב, לאבזור ולכיול הדינאמי של המכונית, כאשר במנועים לא חלו שינויים - וגם לא במחירים.

טויוטה אוריס
הדור הנוכחי של טויוטה אוריס הגיע לישראל בשנת 2013, וגרסת הסטיישן הצטרפה שנה מאוחר יותר. בשנה החולפת נמכרו בישראל דגמי האוריס בקצב של כ-3,600 מכוניות בשנה, כאשר לטענת היבואנית מגבלות מלאי מנעו מכירה במספרים גדולים יותר. 92% ממכירות הדגם הן של הגרסאות ההיברידיות, ו-67% הן של תצורת הסטיישן הפופולארית בציי רכב. כ-60% ממכירות האוריס הן לציי רכב.

במסגרת מתיחת הפנים של האוריס, קיבלה המכונית חזית חדשה עם מכסה מנוע וסמל נמוכים יותר - שמקנים למכונית פרופורציות נמוכות ורחבות מבעבר. הפגושים קיבלו סיומת נמוכה יותר גם כן, והפנסים הוחלפו ביחידות עדכניות עם "חותמת" לד.

טויוטה אוריס
בתוך תא הנוסעים חלו שינויים משמעותיים יותר, כאשר המרכזי שבהם הוא מסך המולטימדיה החדש - שכולל את אותה מערכת הפעלה מוצלחת, אך משתלב כעת בתוך מסגרת זכוכית שחורה, ללא כפתורים פיזיים. בנוסף שופרה איכות החומרים בתא הנוסעים, נוספו דיפונים רכים יותר, העיצוב התעדן מעט והמושבים שודרגו.

בהיצע המנועים לא חלו שינויים: טויוטה אוריס תמשיך להימכר עם מנוע בנזין בנפח 1,600 סמ"ק (132 כ"ס) בגרסת ההאצ'בק, או עם הנעה היברידית (1,800 סמ"ק, 136 כ"ס) בגרסה ההיברידית. עם זאת, נתוני צריכת הדלק הרשמיים מעט פחות טובים בדגם המעודכן. מנוע הטורבו החדש של טויוטה אוריס, בנפח 1,200 סמ"ק, לא צפוי להגיע לישראל.

ברשימת האבזור כמעט ולא חלו שינויים. ההבדל המרכזי הוא במערכת בקרת השיוט, שהצטרפה כסטנדרט לכל הדגמים.

טויוטה אוריס

טויוטה אוונסיס
מכונית המנהלים של טויוטה, שמדשדשת במכירות עם קצת יותר מ-100 מסירות בשנה, עברה מתיחת פנים מקיפה יותר - אך לא הוחלפה עדיין בדור חדש, למרות שעברו למעלה מ-6 שנים מאז הושק הדגם הנוכחי. כמו האוריס, גם טויוטה אוונסיס מציגה עיצוב מעודכן המתמקד בפרופורציות רחבות ונמוכות יותר, ובפנסים חדשים.

מבפנים חלו שינויים משמעותיים הרבה יותר, הכוללים מערכת מולטימדיה חדשה, לוח מחוונים בעיצוב שונה לחלוטין, ריפוד דמוי עור, ותוספת אבזור של בקרת שיוט ומראות עם קיפול חשמלי.
בנוסף טוענת היבואנית למקצה שיפורים שנעשה בתחומי הנוחות, ההיגוי, המתלים ובידוד הרעשים. גם כאן לא השתנו המחירים.



דרור גורלניק, סמנכ"ל שיווק ומכירות ביבואנית טויוטה, ציין במסיבת העיתונאים כי צפי המכירות לאוריס החדשה הוא כ-4,000 מכוניות בשנה, בעוד האוונסיס צפויה ליטול נתח של 300 מכוניות בשנה בלבד בשוק רכבי המנהלים המצטמצם.
בימים הקרובים יתפרסם ב-iCar מבחן דרכים מקיף על דגמי האוריס החדשים.


בסרטון הוידאו - טויוטה אוריס (לפני מתיחת הפנים):




לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. יקר!!! לא שווה את הסכום הזה  עוד בצע כסף של היבואן רודף הבצע גורג חורש. מחירים...

דוד,01.07.2015

2. מה עם המנוע טורבו?  (לת)  

שי,01.07.2015

3. מה לגבי ה safty sence ? למה לא מגיעים גרסאות הטורבו? (לת)  

יבואן זבל,05.07.2015
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים