דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

דור שביעי לאייקון: פולקסווגן גולף GTI מגיעה לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


מאז שנת 1976, אז הוצגה ה-GTI הראשונה בשושלת, השתנו כמה דברים. ההספקים של הימים ההם נראים כיום מגוחכים, והביצועים לא מרשימים בהרבה מאלו של הגולף הנוכחית בגרסה הרגילה. אבל שני דברים נשתמרו עד היום אצל ה-GTI: הריפודים והמיתוס. על המשבצות האפורות-אדומות שמעטרות את המושבים אין הרבה מה לספר, ועל ההילה שנוצרה מסביב לשמה של ה-GTI נדמה שפשוט אין צורך להרחיב. חובבי הרכב הישראלים מצפים כבר כמה חודשים לתחילת השיווק של הדור השביעי, וכעת הם יכולים לחסוך ל-221,900 שקלים - המחיר ההתחלתי של ה-GTI החדשה.



פולקסווגן גולף GTI מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 220 כ"ס, שיפור של 10 כ"ס בלבד לעומת הדור הקודם. ביחס לפורד פוקוס ST ורנו מגאן RS המתחרות, שמציעות 250 כ"ס ומעלה, הגולף נראית כמי שנמצאת בעמדת נחיתות משמעותית - אך נתוני הביצועים מציבים אותה ראש בראש מולן, עם 6.5 שניות מ- ל-100 קמ"ש בדרך למהירות מירבית של 244 קמ"ש.

ה-GTI החדשה תשווק בשלב זה עם תיבת ה-DSG בלבד, בגרסת ה-6 הילוכים עם מצמד רטוב. צריכת הדלק השתפרה ב-15% ותעמוד על 15.6 ק"מ לליטר, מה שיציב את הגולף הספורטיבית בקבוצת הזיהום השביעית. בנוסף תצויד ה-GTI החדשה במערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, אבל אחרי כל הפיהוקים הללו צריך לזכור שעדיין מדובר בגולף GTI - מכונית שהמציאה את המושג "זאב בעור כבש".



כדי לעמוד בהבטחות הספורטיביות, שיפרה ה-GTI החדשה את מרבית המכלולים הדינאמיים. ההגה מהיר יותר עם 2.1 סיבובים מנעילה לנעילה, המתלים קלים יותר ובכיול ספורטיבי מבעבר, ומערכת נעילת הדיפרנציאל הקדמי עברה אף היא מספר שיפורים.

רשימת האבזור כוללת כסטנדרט בקרת אקלים מפוצלת, כפתור התנעה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, שליטה מההגה ו-8 רמקולים, בקרת שיוט, שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, בלם יד חשמלי, גג שמש פנוראמי וחישוקים ספורטיביים בקוטר 17 אינץ'. המחירים, כאמור, יתחילו ב-221,900 שקל לגרסת ה-3 דלתות, כאשר גרסת ה-5 דלתות תימכר תמורת 226,900 שקל.


לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה