דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה מרחיבה את היצע הגרסאות של הספורטז'

Getting your Trinity Audio player ready...


לפני 8 חודשים בלבד החלה יבואנית קיה לשווק בישראל את הדור הנוכחי של הספורטז', ומאז הספיקה לעדכן פעמיים את היצע הגרסאות. השינוי המשמעותי חל בחודש יולי האחרון, כאשר לגרסאות הטורבו-בנזין והדיזל נוספו גם גרסה היברידית, היברידית-נטענת וגרסת בסיס מוזלת עם מנוע 2.0 ליטרים אטמוספרי; כעת מודיעה היבואנית על תוספת של שתי רמות גימור חדשות למנוע ה-2.0 ליטרים, מה שמציב את מניין הגרסאות של הספורטז' על לא פחות מעשר.

קיה ספורטז'

כאמור, עד כה שווק קיה ספורטז' בגרסת ה-2.0 ליטרים רק בגרסת הבסיס "אורבן", במחיר של 165,000 שקלים. זו כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ', חישוקי "17 קלים, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מאחור, בלם יד חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, הנעה מרחוק, תאורת לד וחיישני חניה אחוריים.
גרסה חדשה בשם "טופ" תוצע במחיר של 175,000 שקלים ותוסיף למפרט גם תאורת לד פנימית, ריפוד עור משולב בד וגג שמש פנוראמי נפתח. מעליה תצטרף גרסה בשם "פרימיום" במחיר של 185,000 שקלים, עם מפרט נדיב בהרבה הכולל בנוסף גם מושבים קדמיים חשמליים עם זכרונות למושב הנהג, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור, גלגל הגה מחומם, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', חיישני חניה מלפנים, טעינה אלחוטית לסלולארי וחישוקי 18 אינץ'. בתחום הבטיחות תוסיף גרסת ה"פרימיום" גם בקרת שיוט אדפטיבית - שבאופן תמוה לא מוצעת בגרסאות הבסיס - וכן בלימת חירום אוטונומית מורחבת, הכוללת גם זיהוי תנועה חוצה בצמתים.

קיה ספורטז'

נציין כי במנוע הטורבו-בנזין, פער המחירים בין גרסאות ה"אורבן" וה"טופ" עומד על 7,000 שקלים (לעומת 10,000 שקלים במנוע ה-2.0 ליטרים), כאשר פערי האבזור זהים. לעומת זאת, הפער בין גרסאות ה"טופ" ו"הפרימיום" עומד על 15,000 שקלים במנוע הטורבו לעומת 10,000 שקלים במנוע ה-2.0 ליטרים האטמוספרי - אך גרסת ה"פרימיום" עם מנוע הטורבו עשירה יותר באבזור ומציעה גם פריטים כמו תאורת מטריקס לד, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, תאורת אווירה צבעונית וחישוקי "19. 

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה