שניים מהדגמים הנמכרים ביותר של רנו בעידן הבנזין והסולר, שהפכו לחשמליות ומתקשות להפוך לסיפור הצלחה, עשויות בעתיד לחזור למנוע בעירה פנימית. כל הפרטים בפנים
רנו עשויה להחזיר את מנוע הבנזין למגאן ולסניק, אחרי שהפכו לחשמליות. כך אמרו בכירים ביצרנית לתקשורת העולמית במהלך השקת הטווינגו החדשה והחשמלית. נזכיר כי רנו, כמו שאר היצרניות הוותיקות באירופה, אינה מצליחה לשכפל את הצלחת הדגמים הוותיקים במתכונת חשמלית, בין היתר עקב תחרות קשה מסין, אך גם האטת קצב חדירת החשמליות לשוק הרכב.
פבריס קאמבוליב, מנכ"ל רנו, אמר בל"אוטו אקספרס" הבריטי כי אם מכירות החשמליות לא יתאוששו, הפלטפורמה הבאה תפותח כך שתתאים גם לשימוש עם מנועי בנזין. לדבריו, למרות שבדגמים קטנים כמו ה-5 ה-4 והטווינגו ההחלטה להציע רק הנעה חשמלית התקבלה היטב בציבור, בפלטפורמות גדולות יותר העדיפות היא לגישה משולבת.
כלומר פלטפורמה אחת עם הנעה חשמלית שתהיה העיקרית עם סוללה גדולה, או עם סוללה קטנה יותר ולצידה מנוע בנזין שישמש כגנרטור מאריך טווח להטענתה וכעזרה תחת עומס. זהו פתרון שהפך מאוד פופולרי בקרב יצרניות סיניות שהחלו כחשמליות-בלבד, אך התאימו עצמן במהירות לשינוי בטעם הקהל. נזכיר כי מערכות הנעה היברידיות-נטענות המקובלות ביצרנים אירופים מבוססות בדרך כלל על השילוב הוותיק יותר, בו מנוע הבנזין הוא העיקרי והחשמל משני.
למרות ההצהרות, ברנו לא שוללים על הסף את האפשרות שלבסוף תיבחר גם האפשרות של היברידית נטענת במתכונות המקובל באירופה, שעדיין זולה יותר לייצור ועשויה להיות תחרותית יותר בשווקים מסוימים. הם גם לא הצהירו מפורשות אילו מכוניות יעשו שימוש בפלטפורמה המתאימה לבנזין וחשמל, אך בהתאם למדיניות החלפת הדגמים בתעשייה, המגאן (שהוצגה ב-2021) והסניק (מ-2023) הם המועמדות הקרובות ביותר להחלפה.
רנו מגאן היא מכונית קומפקטית אשר מתאימה לגמדים ועכברים קטנים. אדם בגובה 2 מטרים לא יכול לשבת ולנהוג במכונית הזו. אנחנו ברי מזל שמכוניות רנו לא נמכרות בקנדה.