דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתחברת לשקע, בנוהל: אודי A6 החשמלית בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי מתחילה לשווק A6 חדשה וחשמלית
  • עם טווח נסיעה נדיב ומערכת טעינה מתקדמת
  • מתחרות אפשריות: ב.מ.וו i5 ומרצדס EQE
  • המחיר מתחיל ב-525 אלף שקל

חשמל מתקדם: אודי מתחילה לשווק בישראל A6 חשמלית, דגם חמישי עבורה ללא מנוע בנזין, אליו מוצמד תג-מחיר שמתחיל ב-525 אלף שקל.

כבסיס משמשת פלטפורמת PPE ייעודית שפיתחה אודי בשיתוף פורשה, ומשותפת גם ל-Q6 ולמקאן EV. היא תוצע בגרסאות הנעה אחורית עם 326 כ"ס בגרסת הבסיס וסוללת 83 קוט"ש, עם טווח תיאורטי של 600 ק"מ. גרסה נוספת עם 380 כ"ס וסוללת 100 קוט"ש מאפשרת 727 ק"מ תיאורטיים בין טעינות ועולה 125 אלף שקל יותר (650 אלף שקל), אך גם מציעה טווח גדול בכ-150 ק"מ ממתחרותיה הודות לסוללה גדולה יותר ומקדם גרר נמוך יותר (0.21).

תהיה גם גרסת S6 כפולת-הנעה (850 אלף שקל), עם הסוללה הגדולה ו-550 כ"ס, וזינוק ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות. לכל הגרסאות מערכת חשמל במתח גבוה המאפשרת טעינה אולטרה-מהירה (225 קילוואט לסוללה הקטנה, 270 קילוואט לגדולה) ומילוי מ-10% ל-80% בכ-20 דקות.

סדאן או סטיישן: ה-A6 תוצע במרכב סדאן, בעוד ה-S6 תוצע גם במרכב סטיישן בתוספת 15 אלף שקל. בהשוואה ל-A6 בנזין היא קצרה ב-7 ס"מ (493 ס"מ) אבל עם בסיס גלגלים ארוך ב-2 ס"מ (295 ס"מ). תא המטען גדול ב-50 ליטר (502 ליטר) עם מפתח גדול הודות לתצורת דלת חמישית. יש גם תא נוסף מלפנים (27 ליטר).

רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת כציוד תקני לוח מחוונים ומסך מגע מרכזי ("11.9 ו-"14.5 בהתאמה) בטכנולוגיית OLED, ומסך מגע נוסף המוצב מול הנוסע מלפנים ("10.9) לשליטה במערכות בידור-נוחות. עוד כוללת הרשימה ריפודים משולבי עור עם כיוון חשמלי, חימום ואוורור לקדמיים, מצלמות חניה היקפיות, חלון שמש ודלת תא מטען חשמלית.

הגרסאות הבכירות מוסיפות מערכת שמע משודרגת של B&O, תצוגת נתונים עלית במציאות רבודה, חימום למושבים האחוריים, סגירת דלתות רכה ומתלי אוויר אדפטיביים. מערכת מצלמות במקום מראות לא תוצע באף אחת מהגרסאות, וטוב שכך.

אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית (עם התאמת המהירות לעיקולים ולתנאי הדרך) והתרעת שטח מת אקטיבית כולל פתיחת דלת.

מה אנחנו חושבים: כפי שכבר סיפרנו לכם לא פעם (או פעמיים), אודי שניגנה כינור שני (או שלישי) בקטגוריית היוקרה של עידן הבנזין, מציגה יתרונות ראויים מאוד בעידן החשמל - מול אותן מתחרות. וגם תג מחיר נמוך מהן, לפחות בגרסת הבסיס. אלה חדשות טובות עבורה, פחות עבור מרצדס וב.מ.וו.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה
iCar עוזר חכם
שלום! אני העוזר החכם של iCar. במה אוכל לעזור לך היום בנושא רכב?