דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

כל העולם יהנה, אנחנו פחות: טויוטה חשפה גרסת סטיישן מעניינת ל-bZ4X

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טויוטה הציגה bZ4X טורינג משפחתית
  • עם מראה קרבי ותא מטען גדול יותר
  • ישווק באמריקה ובאירופה, לא בישראל

האורך קובע: טויוטה חשפה גרסת טורינג (סטיישן) ל-bZ4X, אח תאום לסובארו טרייל-סיקר שכבר הוצג לפני כחודש. למרות שהוא יתחיל בקרוב שיווק באמריקה, אירופה ויפן, יבואנית המותג לא מתכננת להציב אותו באולם תצוגה ישראלי.

בהשוואה ל-bZ4X הרגיל הוא ארוך ב-14 ס"מ (483 ס"מ) עם תא מטען גדול ב-184 ליטר (600 ליטר), ללא תא מלפנים. המראה השתדרג לכיוון הקרבי עם מגני פלסטיק שחור סביב בתי הגלגלים וגגון מסיבי המאפשר העמסת 70 ק"ג.

סביבת הנהג זהה לדגם הרגיל עם  לוח מחוונים דיגיטלי המוצב רחוק מגלגל ההגה, מסך מגע גדול ("14) וקונסולה גבוהה בין המושבים עם חוגה לבחירת מצבי נסיעה (לפנים-אחור-חניה). מהתמונות ששחררה היצרנית עולה ששילוב הדיפון-גימור שונה.

חשמל מוכר: הטורינג יוצע עם מערכות הנעה דומות לגרסה הרגילה, עם הנעה קדמית (224 כ"ס) או כפולה (380 כ"ס), בשני המקרים עם סוללת 74.7 קוט"ש ומערכת טעינה מהירה זהה (150 קילוואט), אך טויוטה נמנעת עדיין מלפרסם נתוני ביצועים, טווח ומשך הטעינה 10% ל-80%. היא כן מציינת שכושר הגרירה (1.5 טון) זהה לגרסה הרגילה.

מה אנחנו חושבים: גרסת הטורינג ל-bZ4X החשמלית מעניינת למראה וללא ספק תהיה שימושית יותר למשפחה, אלא שהיא לא מחדשת רבות בתחום יחידת ההנעה, שמסתמנת כנקודת חולשה ב-bZ4X הרגיל, מול מתחרים מודרניים מבית טסלה, יונדאי ואקספנג.

באירופה זה יאפשר ליצרנית היפנית בעיקר להרחיב את היצע החשמליות באולם התצוגה בעלויות פיתוח נמוכות, אבל בשורה של ממש אין כאן וחבל. זה גם אולי מסביר מדוע יבואנית המותג בחרה שלא לשווק אותו כאן.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה