בקצרה:
- לנד רובר עידכנה את הדיפנדר
- מסך המגע גדל בסביבת הנהג
- צפוי להגיע אלינו במהלך 2026

בעיקר מסך גדול: לנד רובר הציגה מתיחת פנים לדיפנדר, שיוצע כבעבר בגרסת 90 קצרה עם שלוש דלתות, 110 ארוך עם חמש דלתות ו-130 ארוך יותר עם מקום לשמונה. לישראל הוא צפוי להגיע במהלך השנה הבאה.
עדכון המראה מסתכם בחתימה שונה ליחידות התאורה מלפנים ומאחור, בעוד שבסביבת הנהג יש כעת מסך מגע גדול מבעבר ("13.1 לעומת "11.4). לנד רובר תשלב בדיפנדר מעתה בקרת שיוט לשטח שמאפשרת שמירה על קצב זחילה. ב-130 תוצע כאופציה משאבה ייעודית לניפוח צמיגים אחרי יציאה מהשטח ועליה על הכביש.

בנזין, דיזל או היברידי: לנד רובר אמנם לא פרסמה נתונים טכניים, אבל הוא צפוי לשמור על היצע מנועים זהה לדיפנדר היוצא. עם בנזין בעל 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, מגדש ו-400 כ"ס, או סולר בשלוש רמות הספק (200, 250 או 300 כ"ס). ה-110 יוצע גם בגרסה היברידית-נטענת, עם מנוע בנזין מוגדש בעל ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ומנוע חשמלי, וטווח נסיעה שצפוי להיות נדיב יותר מכ-50 הק"מ שמציעה הגרסה הזו כיום.
כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה עם הילוך כוח. במרבית הגרסאות יש גם נעילת דיפרנציאל אחורית, קפיצי אוויר ומרווח גחון משתנה.

מה אנחנו חושבים: למרות שהוצג כבר לפני שש שנים, הדיפנדר עדיין מציע שילוב ייחודי בקטגוריית רכבי שטח, עם יכולת גבוהה בכביש וגם מעבר לו לצד שימושיות משפחתית יוצאת דופן. לא מפתיע לכן שהוא כנראה הפופולרי ביותר בארסנל של היצרן. אז נכון, מתיחת הפנים מינורית עד זניחה, אבל כמאמר הקלישאה, "אם זה לא מקולקל, למה להחליף?".