פורשה חשפה מתיחת הפנים ל-911 טורבו S (מכונה 992.2) והפכה אותה לחזקה והמהירה בהיסטוריה של הדגם האגדי. כעת יש לה 711 כ"ס ותאוצה מסחררת שמכניסה אותה לקטגוריית אקזוטיות-על. גם המחיר עלה ל-2.2 מיליון שקל לקופה, עוד 100 אלף שקל לקבריולה.
מנוע הבוקסר שישה צילינדרים בנפח 3.6 ליטר מגיע מה-GTS, רק שכאן עם צמד מגדשי טורבו (בודד ב-GTS) ומנוע חשמלי שמצמצם את ההשהייה. מנוע חשמלי נוסף משולב בתוך תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד, והוא ניזון מסוללה זעירה (1.9 קוט"ש). הספק המשולב גבוה ב-61 כ"ס מהטורבו S היוצאת.
הזינוק ל-100 קמ"ש מסתיים תוך 2.5 שניות (0.2 פחות מהדגם היוצא), ול-200 קמ"ש היא תגיע ב-8.4 שניות (חצי שנייה פחות), בדרך ל-322 קמ"ש מרביים. המערכת ההיברידית נועדה בעיקר לשיפור הביצועים ופחות לצמצום תצרוכת הדלק, העומדת על 8.5 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה. אם במציאות תצליחו לראות את הנתון הזה, יש להניח שזו לא המכונית עבורכם.
שינויים נוספים כוללים בלמים גדולים יותר מאחור (410 מ"מ, 20+ מ"מ) בעוד מלפנים הם נותרו ללא שינוי (420 מ"מ) וכבעבר הם קרמיים. גם הצמיגים האחוריים רחבים ב-10 מ"מ (325/30, בעוד הקדמיים נותרו ללא שינוי: 255/35). מערכת המתלים נתמכת מוטות מייצבים אקטיביים בהפעלה חשמלית מהירה יותר מהמערכת ההידראולית בטורבו S היוצאת. פורשה מבטיחה כעת לא רק פחות זוויות גלגול, אלא גם יציבות ונוחות משופרות.
עבור אלו מכם הנוהגים לקפוץ עם האוטו בסופי שבוע לנורבורגרינג, נספר כי השינויים שעברה מאפשרים לה לקצץ 14 שניות מזמן ההקפה בהשוואה לדגם היוצא, עם 7 דקות ו-3.9 שניות.
השינוי הבולט במראה הוא בפגוש הקדמי, שם הותקנו פתחי אוורור אקטיביים אנכיים הנפתחים או נסגרים בהתאם למהירות ומזג האוויר. אם יורד גשם למשל, הם נסגרים כדי להגן על כושר הבלימה. מסיטי רוח נסתרים לפני הגלגלים בתחתית המרכב, כמו גם שינויים לגחון, הובילו לשיפור מקדם הגרר ב-10%.
מאחור תמצאו פגוש חדש עם מפלט מטיטניום בצורת "סמל אינסוף" או עגולים כבעבר, בחירה שלכם. הם חוסכים 6.8 ק"ג במשקל בהשוואה למערכת בדגם היוצא.
עוד בעיצוב, פורשה ציידה את הטורבו S בשלל חלקים בגוון שהיא מכנה "טורבונייט" (Turbonite), גוון אפור כהה המוצע רק בגרסאות "טורבו" של דגמיה. בין היתר תמצאו את הצבע הזה בסמל הקדמי, כיתוב הדגם מאחור, חישוקים, ובדיפון הדלתות, קונסולה קדמית, תפרי המושבים, חגורות הבטיחות ואף על גלגל ההגה.
Porsche 911 Turbo S היברידית היא מכונית ספורט. אבל Corvette ZR1X משנת 2026 היא גם היברידית ומכוניות ספורט אחרות הן היברידיות. לכן כל המכוניות הללו הן עלבון למכוניות ספורט.
כל המכוניות האלה לא יכולות להשתוות ל-Bentley ההיברידי העתידי משנת 2026 מכיוון שיש לו 1,400 כ"ס ותאוצה של 1.5 שניות.
2 שחף. Porshe קבריולט אינו "חלום מושלם". החלום המושלם הוא ה-Bentley הנ"ל.
7 רועי. Porsche היא לא הכי טובה בעולם. Bentley ו-Rolls Royce הן המכוניות הכי טובות בעולם.