דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

נגד הזרם - ב.מ.וו תשווק סדרה 5 בנזין

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סדרה 5 תוצע כעת גם עם מנוע בנזין
  • הביצועים וצריכת הדלק שופרו
  • המחיר מתחיל ב-469 אלף שקל
ב.מ.וו סדרה 5

בלי חשמל: ב.מ.וו מתחילה לשווק את ה-520, גרסת בנזין בסיסית לסדרה 5 חדשה שהוצעה עד כה רק בגרסה חשמלית (i5). מנוע בנזין מוגדש עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, מקבל כעת מערכת היברידית קלה (48V) האמורה לצמצם את פליטת המזהמים וצריכת הדלק.

הוא מפיק 208 כ"ס, 18 כ"ס יותר מב-520 היוצאת ומחובר לאותה תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. למרות עליית משקל של 115 ק"ג ותוספת הסוסים, הזינוק ל-100 קמ"ש מהיר ב-0.4 שניות (7.5 שניות) בדרך ל-235 קמ"ש מרביים.

ב.מ.וו סדרה 5

גדולה יותר: בהשוואה לסדרה 5 היוצאת, החדשה גדולה בכל ממד. היא ארוכה ב-9.5 ס"מ (506 ס"מ), גבוהה ב-3.5 ס"מ (151.5), רחבה ב-3 ס"מ (190 ס"מ) ועם בסיס גלגלים ארוך ב-2 ס"מ (299.5 ס"מ). למרות זאת, תא המטען דווקא קטן ב-10 ליטר (520 ליטר).

רשימת האבזור כוללת בין היתר ריפודי עור, כיוון חשמלי להגה ולמושבים הקדמיים, חלון שמש, אבל רק מצלמת נסיעה לאחור (לא היקפית) וללא משטח טעינה אלחוטית. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת אקטיבית, והתרעה על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי.

ב.מ.וו סדרה 5

מה אנחנו חושבים: סדרה 5 נחשבה במשך עשרות שנים לאחת המכוניות הנחשקות ביותר, סמל סטטוס לבעליה. מכונית שנמצאה תמיד בנקודת האיזון המושלמת בין יכולת דינמית גבוהה בדומה לסדרה 3 הקטנה והזולה ממנה, ונוחות-אבזור של סדרה 7 הגדולה והיקרה יותר. בהתאם, הייתה אמת מידה בקטגוריה מאז הגיחה לאוויר העולם.

אלא שכיום היא נמצאת במשימה כמעט בלתי אפשרית, ומול סוללת החשמליות שמציעות הרבה יותר כמעט מהכל, עם דמי שימוש מופחתים משמעותית, היא פונה לקהל שמרן ומבוגר יותר וחשוב לא פחות, במספר שמצטמצם בעקביות. מבחינה זו היא מוצאת עצמה כמסמנת את סופו של עידן.

למאמר זה התפרסמו 25 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה