דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ענק אמריקאי מקוריאה: קיה הציגה טליורייד חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

קיה חשפה תמונות ראשונות לטליורייד חדש, דור שני לרכב הפנאי הגדול ביותר שלה, המשווק באמריקה מול מתחרים פופולאריים כמו פורד אקספלורר ושברולט טראוורס. ההצגה הרשמית צפויה בתערוכת לוס אנג'לס שתיערך בסוף החודש, ולדברי היבואנית יתכן כי בשונה מקודמו הדור החדש עשוי לעלות ארצה, אם כי עוד לא ברור מתי.

העיצוב מוחצן, שרירי ואגרסיבי מדגם היוצא, לדברי היצרנית במטרה להפוך אותו ל"חסין" מפני שינויים במגמות עיצוב בעתיד. יש סבכה ענקית מלפנים ויחידות תאורה אנכיות מלפנים ומאחור, בעוד בפרופיל יש ידיות פתיחת דלתות נשלפות ובתי גלגלים מודגשים.

סביבת הנהג כוללת את הסידור המוכר מהדגמים המודרניים של קיה, המשלב מסך ענק הכולל לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע מרכזי עם צג לשליטה בבקרת האקלים המוצב בניהם. בורר ההילוכים ניצב כעת מימין להגה ומפנה בכך מקום לתא אחסון בין המושבים הקדמיים. עוד ניתן להבחין כי בשורה השניה יש צמד מושבי קפטן בשורה ומקום לשבעה נוסעים, אם כי סביר להניח שהוא יוצע גם עם ספסל רגיל ומקום לשמונה נוסעים.

קיה לא מפרסמת נתונים טכניים, אותם היא שומרת להשקה המלאה, למעט העובדה שממד האורך גדל בכ-6 ס"מ, בסיס הגלגלים גדל בכ-7.5 ס"מ והגובה צמח בכ-2.5 ס"מ, מה שאמור לשפר את מרחב המחיה ליושבים מאחור ולהגדיל את נפח תא המטען.

גם היצע המנועים לא פורסם, אבל הוא צפוי להיות דומה ליונדאי פליסייד, אחיו לקונצרן הקוריאני. עם מנוע בנזין אטמוספרי  -  V6 בנפח 3.5 ליטר ו-287 כ"ס או גרסה היברידית המשלבת בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר וצמד מנועים חשמליים בהספק כולל של 329 כ"ס.

כבעבר, הטליורייד יוצע גם בגרסת X-Pro המשדרגת את יכולת השטח הודות להגדלת מרווח הגחון (23 ס"מ),  צמיגי שטח דו שימושיים (קונטיננטל קרוס-קונטקט ATR) ופגושים אגרסיביים יותר עם צמד טבעות עגינה אדומות לחילוץ מלפנים ומאחור.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

לייעוץ חינם חזור למעלה
AIAI
iCar AI
אני אבי היועץ החכם של iCar, במה אוכל לסייע לך?

* אני עדיין בתקופת למידה של התוכן באתר וייתכנו טעויות