דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

זו טסלה מודל Y פרפורמנס המעודכנת - בינתיים לא בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טסלה חידשה גם את מודל Y פרפורמנס
  • עם ביצועים משופרים, ללא פגיעה בטווח
  • עדיין לא מגיעה אלינו

ביצועים משופרים: טסלה חשפה גרסת ביצועים מעודכנת למודל Y. בשלב ראשון היא תשווק באירופה, וצפויה בעתיד להגיע אלינו. נציגי המותג בישראל סירבו להגיב.

מערכת ההנעה החדשה שהוצגה כבר במודל 3 פרפומנס כוללת צמד מנועים חשמליים המפיקים 627 כ"ס, 93 כ"ס יותר מהדגם היוצא. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 3.5 שניות, מהיר ב-0.3 שניות מבעבר, אבל עדיין איטי ב-0.1 שניות מיונדאי איוניק 5N המתחרה. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש, זהה לדגם היוצא, אבל איטית ב-10 קמ"ש מהמתחרה הקוריאנית.

לדברי היצרנית, מערכת המתלים דומה למודל 3 פרפומנס, עם כיול נוקשה יותר לצד הנמכת מרכב (1.6 ס"מ) ובולמי זעזועים אדפטיביים, האמורים לשפר את נוחות הנסיעה והיכולת הדינמית.

מה עוד צריך לדעת: העיצוב החיצוני אגרסיבי יותר הודות לפגושים שונים מלפנים ומאחור, ספוילר בקצה דלת תא המטען עשוי קרבון וחישוקי "21 עם גומי סופר איכותי מבית פירלי (P-זירו ELECT). בסביבת הנהג יש מושבים קדמיים עם תמיכה משופרת, גימורי קרבון ומסך מגע מרכזי גדול ממודל Y הרגיל ("16 לעומת "15.4) עם גרפיקה משופרת.

הסוללה נותרה בקיבולת דומה למודל Y לונג-ריינג' (78.1 קוט"ש), אבל תכנון עדכני מאפשר להשיג טווח נסיעה כמעט זהה (580 ק"מ רק 6 ק"מ פחות), למרות תוספת הכוח המשמעותית. טעינה מהירה (250 קילוואט) תאפשר הוספת 243 ק"מ ב-15 דקות, ומילוי 10% ל-80% ב-27 דקות.

מה אנחנו חושבים: גרסת הביצועים החדשה ל-Y, במשך שנתיים - 2023-2024 - המכונית הנמכרת בעולם, מבטיחה שיפור בביצועים, ביכולת הדינמית ולטעמנו גם נראית טוב יותר מקודמתה, יחד עם הצגת עליונות תוכנה עם מינימום הפסדים עקב ההספק המשודרג. עד כמה הוא יסייע ליצרנית להיחלץ מהמשבר השיווקי בו היא נמצאת (ותודה רבה לאלון מאסק) לא ברור עדיין. עם כל הסיניות החדשות מסביב, ספק רב אם זה הדגם שיסייע.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 14 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה