בקצרה:
- ג'נסיס עידכנה את ה-GV70 החשמלי
- הסוללה וטווח הנסיעה גדלו במעט
- המחיר מתחיל ב-550 אלף שקל

טווח מוגדל: ג'נסיס מתחילה לשווק את ה-GV70 החשמלי, שעבר לאחרונה מתיחת פנים קלה. תג המחיר מתחיל ב-XXX אלף שקל, ב-XX יותר מהדגם המוחלף.
השינוי המשמעותי ביותר מתבטא בהגדלת נפח הסוללה (84 קוט"ש לעומת 77.4), שינוי שמאפשר הוספת 24 ק"מ לטווח הנסיעה התאורטי (479 ק"מ), גם מערכת הטעינה המהירה שופרה (260 קילוואט לעומת 230), ואמורה לאפשר 10% ל-80% בתוך פחות מ-20 דקות.
המנועים החשמליים נותרו ללא שינוי (489 כ"ס), אבל הזינוק ל-100 קמ"ש התארך ב-0.2 שניות (4.4 שניות) כתוצאה מעליה קלה במשקל עקב הסוללות הגדולות יותר. גם מערכת הרגנרציה נותרה זהה וכך גם מערך המתלים הכולל כבעבר בולמי זעזועים אדפטיביים עם קשיחות משתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר ונתונים ממצלמה סורקת דרך.

מה עוד צריך לדעת: השינויים העיצוביים צנועים ומסתכמים בעיקר בפגושים שונים במעט, בעוד שסביבת הנהג כוללת מסך גדול ("27) המשלב לוח מחוונים ומסך מגע, במקום שניים נפרדים ב-GV70 היוצא. הגה חדש כולל גם מתג "בוסט" וניכר מראה שונה למתגי בקרת האקלים.
רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת ריפודי עור, כיוון חשמלי למושבים קדמיים, מצלמות חניה היקפיות (עם הקרנת השטח המת על לוח המחוונים בהפעלת איתות), מפתח חכם עם אפשרות להסעת הרכב לכניסה או יציאה מחניה צפופה, משטח טעינה אלחוטי, דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש.

גרסת הביניים (ב-580 אלף שקל) מוסיפה חימום, אוורור ועיסוי למושבים הקדמיים ומערכת שמע משודרגת בעוד הגרסה הבכירה (ב-610 אלף שקל) כוללת בין היתר גם חימום למושבים האחוריים, וילונות הצללה לחלונות האחוריים וחישוקים גדולים יותר ("20 לעומת "19).
מערך הבטיחות נותר ללא שינוי וכולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת אקטיבית כולל בעת פתיחת דלת.

מה אנחנו חושבים: העדכון שעבר ה-GV70 מביא לשיפור קל בטווח הנסיעה לצד שמירה על רמת אבזור עשירה. אלא שכעת הוא יאלץ להתמודד מול מתחרים גרמניים כמו אודי Q6 שכבר משווק כאן, ב.מ.וו iX3 ומרצדס GLCe שצפויים לנחות במהלך שנה הבאה.
בעוד הגרמנים מבוססים על פלטפורמות ייעודיות ומודרניות בהרבה מהבסיס המוסב עליו הוא נשען, הם מציעים בין היתר טווח נסיעה גדול משמעותית. תג המחיר היה אמור היה לפצות על כך, אבל זה לא ממש המצב.