דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רק הגיע וכבר השתדרג בסין: ג'ילי EX5 גם עם סוללה וטווח מוגדלים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ג'ילי עומדת להציג EX5 עם סוללה גדולה יותר
  • הספק המנוע ללא שינוי, הטווח גדל משמעותית
  • עוד לא ברור האם ישווק גם מחוץ לסין

עדכון מהיר: ימים ספורים לאחר השקתו בישראל, ג'ילי מעדכנת את ה-EX5 עם גרסת ארוכת-טווח. כך עולה ממסמכים שהוגשו למשרד התעשייה וטכנולוגיות המידע הסיני (MIIT). ביבואנית המותג לא יודעים עדיין לומר אם זו גרסה ייעודית לשוק הסיני בלבד, או שהיצרנית תשווק אותה גם באירופה וישראל.

השינוי העיקרי הוא בסוללה גדולה יותר – 68.4 קוט"ש לעומת 60.2 קוט"ש בגרסה המשווקת בישראל כיום, אשר מציעה באופן רשמי טווח של 430 ק"מ. הסולל הגדולה, כך במפרט שהוגש, צפויה להעניק לא פחות מ-610 ק"מ שלח טווח לפי התקן הסיני, אותץו ניתן לתרגם לכ-500 ק"מ (תוספת של כ-70 ק"מ) לפי התקן המקובל באירופה וישראל.

מה נשאר: גרסת הטווח המוגדל שומרת על מנוע זהה, עם 214 כ"ס העוברים ישירות לגלגלים הקדמיים. משקל עצמי גבוה במעט שמביאה עימה הסוללה הגדולה יותר, עשוי לגרום לפגיעה קלה בביצועים בהשוואה לגרסה המשווקת כאן (7 שניות ל-100 קמ"ש).

העיצוב החיצוני נותר זהה, ולמרות שתמונות של סביבת הנהג עדיין לא פורסמו הוא צפוי לשמור על תצורה זהה לגרסה המוכרת, לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ("10.2) ומסך מגע ("15.4).

מה אנחנו חושבים: ג'ילי חוללה מהפך של ממש בשוק הרכב הישראלי, עם הגיאומטרי C שהפך לא רק לחשמלי הנמכר ביותר, אלא גם לאחד מרבי המכר של השוק. בין היתר הודות לטווח נסיעה מרשים כאשר הושק, וקרוב מאוד להצהרות הרשמיות של היצרנית. מאז איבדה גובה עם כניסתו לשוק המקומי של BYD אטו 3, וגם מכיוון שכמותג, התמודדה עם מציאות בה דגם אחד בלבד שווק על ידה.

ה-EX5 אמור להחזיר עטרה ליושנה, ולהפוך לרב מכר לא רק בעולם החשמלי, אלא בכלל בשוק המקומי. כדי לעשות כך, הוא יהיה חייב להציג טווח ראוי או אף יותר מכך. מבחינה זו, הגרסה החדשה יכולה לסייע מאוד. אנחנו מניחים שביבואנית מחזיקים לה אצבעות.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 19 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה