-
1. הסמארט רכב מעולה והתוצאה שלו מפתיעה לטובה
יוסי, 14-06-2024
מדובר ברכב קצר והכי גבוה בחבורה, לא אווירודינמי.
וזה מונע ממנו טווח גדול יותר בנסיעה בכביש בין עירוני לעומת האחרים.
סגור תגובה
-
2. סרס 5 הדיל הכי שווה במדינה
יובל, 14-06-2024
סרס 5 שמה את כולן בכיס הקטן בתמורה למחיר . סוללה 80kw
576 כוחות סוס , פאר והדר . ארבע על ארבע ורק 240 אלף ש"ח. מבית היבואן החזק בישראל . טלקר .
סגור תגובה
-
3. צביקה
ג'ילי 460 , 14-06-2024
ג'ילי 460 יותר יעיל מדגם 485 ולג'ילי יש רגנרציה מעולה שיכולה להביא את הרכב לנתוני היצרן
סגור תגובה
-
4. מזוכיסטים
אזרח, 14-06-2024
רכב חשמלי לעשירים מזוכיסטים,
אה, ואין שכל, אין דאגות.
סגור תגובה
-
5. מה זה משנה עם הטווח גדול אבל הרכב פיצפון
שי, 14-06-2024
-
6. וזה עוד שהסוללות חדשות!!
נידאל, 14-06-2024
-
7. בתנאי הארץ רק פלאג אין
אורי תדמור, 14-06-2024
מאז שהחלפתי את החשמלית שלי לפלאג אין נעלמה חרדת הטווח אני ב 20 ק"מ לליטר בממוצע. רב האנשים עושים עד 30 ק"מ ביום
סגור תגובה
-
8. סוף סוף מבחן לעניין. (לת)
כל הכבוד, 14-06-2024
-
9. יעילות אנרגטית
מ.ב, 14-06-2024
המדד הנכון זה היעילות האנרגטית של הרכב . וחבל שלא ציינתם את תצרוכת חשמל ל 100 ק"מ לכול רכב.
סגור תגובה
-
10. אם צריך טעינה מהירה, הטווח הוא חצי
אוליבר טוויסט, 14-06-2024
עבור טעינה מהירה היצרנים תמיד מספקים נתונים ל 20-80 אחוז. לכן במקרים של נסיעה ארוכה, עומדת לרשות הנוסע רק מחצית המרחק בין שתי טעינות.
סגור תגובה
-
11. חבל שקניתי
מוישי , 14-06-2024
קניתי רנו מראשונות בארץ ומצטער על הקנייה . צריך לחכות עוד כמה שנים .
סגור תגובה
-
12. סמארט בראבוס
יגאל, 14-06-2024
-
13. מכל מה שנבדק, רק קיה
דדד, 14-06-2024
-
14. 90% זה לא רע
יסמין, 14-06-2024
ואני לא נוסעת לאילת ברכב פרטי אף פעם - אז זו לא הבעיה שלי. מחיר ומקום טעינה.
סגור תגובה
-
15. כל הכבוד
מאיר, 14-06-2024
כל הכבוד על היוזמה והביצוע המדוקדק של המבחן החשוב. כדאי היה לבדוק מבחנים דומים בחו"ל ולהשוות. בכל אופן, מקצועי ונקי מפרסומות.
סגור תגובה
-
16. כל חשמלית
אריה, 14-06-2024
כל מכונית חשמלית קיימת אחרי שנה, טווח הנסיעה יורד ב-20%.
סגור תגובה
-
17. ל-2
אליהו הנביא, 14-06-2024
240 אלף? במחיר הזה רק טסלה מודל 3 לונג ריינג'. יותר טווח, יותר כוח, יותר סחירה ושומרת על מחיר ומעל הכל- לא סינית!
סגור תגובה
-
18. קיה נירו חשמלית
דוד, 14-06-2024
קיה נירו חשמלית רכב הכי כדאי והכי טוב מהרכבים הנל גם מבחינת נוחות טווח וסחיבה
סגור תגובה
-
19. תודה רבה
מישהו, 14-06-2024
אבל אני אשאר עם האיוניק שלי
מחיפה עד אילת ובחזרה על טנק דלק אחד (מניסיון פעמיים)
סגור תגובה
-
20. טסלה מפחידה את היבואנים (לת)
עזי, 14-06-2024
-
21. תגובה ל19
צחי, 14-06-2024
-
22. טוח גדול
יגאל, 14-06-2024
לי יש JAK.רכב סיני, 410 ק'מ, ונסעתי מירושלים לאילת בלי הטענה, כי העמדות ב3 מקומות בדרך לאילת לא פעלו
האחרונה היתה בחניון בחניון כושי, מכושי נסעתי במהירות 75 ק'מ. והגעתי עם 4% למלון.. אז אפשרי בתיכנון נכון של נסיעה(כל הדרך במהירות שיות של 99..100ק'מ,עד כושי)
סגור תגובה
-
23. תגובה ל-20 (לת)
הלו, אנחנו ב-2024, לא 2018, 14-06-2024
-
24. מעודד מאוד
תואם את ההבדל בבנזין, 14-06-2024
גם מכוניות בנזין לא עומדות בהצהרות היבואן - כולם משקרים.
לטובה אפשר להוסיף את טסלה ומרצדס שמקיימים כ 95% מהטווח המוצהר.
גם מכוניות בנזין יורדות במספר הקילומטרים לליטרים אחרי כמה שנים - לא חדש לאף אחד. אני על 5 קילומטר לליטר שכחדש היה +12 - הונדה שמטופלת רק במוסך יבואן.
השורה התחתונה: הבעיה היא ביצרנים שמוכרים לנו משהו לא אמיתי שיורד בביצועים כל שנה.
סגור תגובה
-
25. מסכים עם צביקה 3
אילן, 14-06-2024
נוהג בגילי 460 (מהמחזור ה1 שהגיע לארץ) ואחרי 110.000 קמ שהרכב עבר בהחלט מרגיש שהוא עומד בציפיות ונותן את הטווח המבוקש. לא ברור לי למה חירבשו את האוטו המצויין הזה. חשבתי להחליף אבל החלטתי שמושך אותו עד שיגמר. לא מרגיש שקימת בשוק חלופה לרכב הזה.
סגור תגובה
-
26. סקייוול הייתה לוקחת בקל עם הסוללה שלה. הייתי איתה באילת כבר 6 פעמים בלי טעינה. (לת)
ערן, 14-06-2024
-
27. ליזר דיסק=רכב חשמלי
ניקולה טסלה, 14-06-2024
החשמליות הנוכחיות הן אפיזודה חולפת כמו הלייזר דיסק ...עוד שנתיים יעלמו בהדרגה..העתיד הקרוב הן מכוניות מונעות מנוע מימן שמניעות מנוע חשמלי להנעת הרכב..הראשונות כבר על הכבישים..
סגור תגובה
-
28. חש לח רעיון
תום, 14-06-2024
תחזיקו בבית 2 רכבים כמו כל משפחה ממוצעת:
ברכב חשמלי נסיעות לעבודה לסופר פיזור ילדים.
ברכב הבנזין לנסיעות ארוכות עם משפחה ומטען.
מה דעתכם?
סגור תגובה
-
29. איוניק 5
ניקיטה, 14-06-2024
בסוף איוניק 5 שנסע יחד עם כולם ונתן לחלק חשמל נתן את התוצאה הכי טובה
סגור תגובה
-
30. עדיין רכב חשמלי מתאים רק לנוסעים נסיעות קצרות מדי יום. לא לטיולים מחוץ לעיר. (לת)
גג, 14-06-2024
-
31. נהגוס
דודו, 14-06-2024
-
32. למה רגנרציה במינימום?
ארנון, 14-06-2024
רגנרציה טוענת את הבטריה כשמאיטים ואמורה להגדיל את הטווח. תסבירו.
סגור תגובה
-
33. מעניין למה נבדקו רק מכוניות מתחת 200 אלף
סורי נאם, 14-06-2024
דרך אלגנטית לנפות את טסלה... טסלה y בסיסית ממצפה רמון לרמלה בשעות הערב 90-110 קמש ירד 39 אחוז סוללה, מה שמשקף 420 קמ בפועל. מעל נתוני היצרן.
סגור תגובה
-
34. מבחן חרטה
יוליה, 14-06-2024
בכל נסיעה יש כמה גורמים לגבי הסוללה וגם מהירות הרכב ..יש לי גילי שנתיים..רכב אמין בסוללה..דוגמה..נסעתי לחברה במושב חצבה 210 קילומטר מתל אביב. חזרתי הביתה לתל אביב עם 80 הסוללה. ..גילי הכי אמינה בסוללה וזאת עובה
סגור תגובה
-
35. ״הצרכן הישראלי...אינו היחיד שמעניין את היצרניות.״ חהחהחהחהחה (לת)
מצחיק, 14-06-2024
-
36. פצצת אנרגיה
יושע, 14-06-2024
אנרג'ייזר פתרו את חרדת הטווח מזמן... עם השפן!
סגור תגובה
-
37. 11. מוישי
קוישי, 14-06-2024
אם קנית רנו, לא היו עוזרות גם כמה שנים...
סגור תגובה
-
38. איפה דני ידאווי כשלא צריך אותו
סיסו, 14-06-2024
-
39. נתוני יצרן
משה, 14-06-2024
כבר התרגלנו שנתוני הטווח של היצרן אינם משקפים מציאותאמיתית שהיא נמוכה ב 20%.
אז בשביל מה צריך את נתוני היצרן.?
האם זו הטעייה מכוונת שהתרגלנו אליה?
היצרן צריך לדווח על טווח מעשי אמיתי כמו שהוצג כאן במבחן.
אנחנו כלקוחות מסכימים שיעבדו עלינו וזה צריך להפסק.
סגור תגובה
-
40. רק טסלה
דני, 14-06-2024
איני חסיד של רכב חשמלי אבל הייתי קונה רק טסלה.מעבר לעובדה שהרכב הכי מתקדם, שם אתה קונה ישר מהיצרן וחוסך את עשרות האחוזים שמרוויח קרטל הרכב.
סגור תגובה
-
41. חשמל
דותן, 14-06-2024
-
42. גם רכב בנזין צורך יותר ממה שהיצרן אומר (לת)
בחיים האמיתיים, 14-06-2024
-
43. התוצאה הטובה ביותר קיה נירו
ציון, 14-06-2024
-
44. כן,יופי... תעשו המבחן שהרכב בן 3 ואז נדבר (לת)
ל.א, 14-06-2024
-
45. מבחן חזרה מאיתת
דורון, 14-06-2024
יותר מעניין לראות תוצאות של מבחן דרך חזרה מאילת ששם גם ברכבי בנזין/היברידים צריכת הדלק גגולה יותר מהדרך לאילת
סגור תגובה
-
46. תגובה ל-33 (לת)
כן כן, כולם נגד טסלה, ברור. תתבגר, 14-06-2024
-
47. הכותרת מוכיחה שהטכנולוגיה לא בשלה !
לא בשל, 14-06-2024
יש לי קיה מסכנה. כשנסעתי לאילת ובחזרה , היה עוד במיכל. הרכב נסע לפחות 900 ק"מ ! כשהרכב בן 6 שנים ולפעמים ראיתי במטושטש על מד מהירות 140. בקיצור , צריך לחכות . זה לא הזמן לקנות.
סגור תגובה
-
48. איןיאק?
שם לב , 14-06-2024
איפה סקודה אניאק ? היה לוקח את כולם אותו מחיר של איוניק 5 .
סגור תגובה
-
49. צרי
דניאל , 14-06-2024
-
50. חשמלית ושמה תשוקה
דוד, 14-06-2024
-
51. חסרים נתונים
יובב, 14-06-2024
כמה מחזורי טעינה כל רכב עבר לפני המבחן?
פרט חשוב שמשפיע על הטווח.
סגור תגובה
-
52. בדיחה. כמו טבעונות
אלוהים, 14-06-2024
בקיצור, עד שלא תהא טכנולוגיה ירוקה אמינה, אין כמו דלק מאובנים
סגור תגובה
-
53. גר בערבה
דרומי, 14-06-2024
עד שלא יהיה רכב חשמלי שיכול לנסוע הלוך חזור מהערבה למרכז וחזרה תשכחו ממני
סגור תגובה
-
54. מה שווה שיש מקום לתגובות אם אתם לא מפרסמים אותם (לת)
שי, 14-06-2024
-
55. הנה השוואה לדיזל שלי
שאול נעים , 14-06-2024
יצאתי מגבעת זאב לאילת מיכל מלא פול בסולר ,( 70 ליטר ) רכב רקסטון מנוע 2200 סמ״ק 4x4 , הגעתי לאילת ,המכל מראה שנותרו 70% סולר נסעתי בתוך אילת 4 ימים ואז חזרתי לגבעת זאב' למחרת מלאתי שוב את המיכל ונכנסו 60 ליטרים.
סגור תגובה
-
56. דניאלי
מבחן עושים עם כל המשפחה , 14-06-2024
קחו זוג ושני ילדים. עם שתי מזוודות ותיקי יד, וטאבלטים ואוכל לדרך ואז תספרו עד לאן הגעתם. לאילת בטוח שלא.
סגור תגובה
-
57. רק סארס 5
אמנון, 14-06-2024
-
58. רגנרציה נמוכה בכוונה?
גרי, 14-06-2024
בחירה ברגנרציה נמוכה ביטלה מראש יתרונות של רכבים שמשתמשים ברגנרציה להגדלת הטווח. היה עדיף לעשות עם הנתון המומלץ ע״י היצרן. הגיילי עושה בתנאים נורמליים יותר מהמוצהר.
נראה כמו פרסומת כאילו מדעית.
סגור תגובה
-
59. שיחברו למכונית נגרר פק-פק
רן, 14-06-2024
-
60. מה קורה שהרכב עמוס ומלא? בנוסעים
רועי, 14-06-2024
-
61. כתבה דבילית
חשמלי, 14-06-2024
אופס, שכחתם את החשמלית הטובה בעולם. בולשיט
סגור תגובה
-
62. Tesla?
Tesla, 14-06-2024
-
63. מכוניות הבלוף
ירון, 14-06-2024
מכוניות חשמליות זה בלוף שיתפוצץ לכולם בפנים
סגור תגובה
-
64. בדלק ההבדלים גדולים בהרבה
משה, 14-06-2024
תעשו מבחן דומה בדלק, תגלו הבדלים אדירים בין נתוני היצרן לנתונים בפועל. הצרכנים התרגלו כי יש תחנות דלק זמינות, הרבה יותר מהמקרה של רכבים חשמליים, אבל העבודה בעיניים גרועה בהרבה.
סגור תגובה
-
65. נירו הכי טובה
משה, 14-06-2024
בגדול הנירו היא היחידה שהוכיחה את עצמה. כול שאר הגרוטאות הסיניות נפלו.
סגור תגובה
-
66. :-) הבוט של חברות הדלק / יבואנים עובד קשה בשבת
אחד העם, 14-06-2024
85% תגובות ממומנות. כל העלבונות המוטחים בחשמליות והבדיחות על חשבונן.
סגור תגובה
-
67. וטסלה איפה?
יזם, 14-06-2024
לבדוק חשמליות בלי להשוות מול טסלה ובלי לשים מחיר בטבלה זו הצגת נתונים בלי שום עוגן
סגור תגובה
-
68. האם נבדקה גם הקרינה ?
דוד, 14-06-2024
משום מה לא ראיתי לעולם בדיקה לגבי כמות הקרינה הקיימת ברכב חשמלי. כן, לא הוכח וכו' וכו'. שווה בדיקה, לא תצטערו.
סגור תגובה
-
69. חשמלי זה מחליא (לת)
ניגמר התחביב, 14-06-2024
-
70. בדיחה עצובה
אילן, 14-06-2024
-
71. עדיף סמארט 3
מבין, 14-06-2024
כמעט אותו מחיר כמו סמארט 1, הרבה יותר יפה, גדול ומאובזר... ואם כבר 200 אלף שח, עדיף id4 עם טווח של 530 ק"מ.
סגור תגובה
-
72. לא הכניסו את טסלה לרשימה כי זה..
כפיר, 14-06-2024
הרכב עם הביצועי טווח לסוללה הטובים ביותר. בנוסף לזה שהוא מהמשוכללים ומקבל עדכונים ופיצ׳רים כמו נייד. מרגיש חדש כל הזמן.
סגור תגובה
-
73. מבחן לא שווה
דן, 14-06-2024
מתי יעשו מבחנים למחונית חשמלית מלאה בנסיעה עירונית עמוסה בפקקים ורמזורים בחום 30+ האופייני למדינה?
סגור תגובה
-
74. למה רק סיניות??
דוד, 14-06-2024
תבדקו טסלה ואי, אודי, תבדקו מכוניות נורמאליות
למה הזבל הסיני
סגור תגובה
-
75. הייבריד פותר את כל הבעיות
רימון, 14-06-2024
מהכתבה עולה שזה ממש בזבוז כסף, זמן, עצבים והרבה עוגמת נפש כדי להיות בעל רכב חשמלי שלא עושה לפחות 750 קילומטר. יתר מידי עמדות לא תקינות. ואם תקינות, הם תפוסות. ונסיעה של שעה הופכת לנסיעה של 10 שעות, כלומר מעט יתרונות והרבה מאוד חסרונות. עדיף להיות בעל רכב הייבריד יש הרבה יתרונות ומעט חסרונות.
סגור תגובה
-
76. אין טסלה הזוי
אין טסלה הזוי, 14-06-2024
-
77. הכי מדויק
אבי .א, 14-06-2024
כל הכבוד על המבצע. לי יש MG-4 והנתונים שהצגתם מאוד נכונים.
סגור תגובה
-
78. במשפט אחד - לא רלוונטי ובזבוז אנרגיה וכסף
me, 14-06-2024
הטכנולוגיות בוסריות ולא רציניות.
יהיה רלוונטי כאשר תהיה טכנולוגיה לטעינה דינמית וללא הגבלת טווח אולי כמה עשרות שנים
סגור תגובה
-
79. תמשיכו לקנות דרעק סיני
הנוסע המתמיד, 14-06-2024
-
80. בכל העולם מפסיקים לקנות חשמליות
אמנון, 14-06-2024
באירופה ובארה"ב קיימים מלאים גדולים של חשמליות שלא נמכרות.
הופסק לחלוטין יצור של חשמליות אמריקאיות
וכן הופסק היצור של ה ID4 בפוללקסוואגן בשל חוסר ביקוש והצטברות מלאי.
הבלון החשמלי יתפוצץ לישראלים בפרצוף.
סגור תגובה
-
81. מאילת לת"א התוצאות תהיינה גרועות יותר
גלעד, 14-06-2024
-
82. נוסעים לאילת. עושים הפסקת טעינה וקפה חצי שעה וממשיכים (לת)
אליהו הנביא , 14-06-2024
-
83. טכנולוגיה של 10 שנים לוקחת טכנולוגיה של 100+ שנים
סבלנות, עוד כמה שנים רק הדינוזאורים ייסעו בבנזין, 14-06-2024
-
84. אל תשכחו שדלק מממן טרור
לנו יש אחריות לדחוף את החשמליות , 14-06-2024
דלק לייצור חשמל לקילומטר עולה פחות מעלות בנזין לקילומטר.
שמשתמשים בגז לייצור חשמל זה זול עוד יותר.
שלערבים לא יהיו הכנסות מדלק אנחנו בתור עם נתחיל לנשום.
התרומה הקטנה שלנו חשובה ויכולה לקדם את המהפך הזה.
אז מה יותר חשוב, לטעון בדרך לאילת או לממן טרור?
סגור תגובה
-
85. יש סיבה אחת ויחידה לעבור לחשמלית
אחד שיודע, 14-06-2024
הסיבה היחידה היא עלות החשמל לעומת בנזין או סולר או גז. אפילו הירוקים הכי ירוקים שיש הבינו כבר שייצור הסוללה מזהם פי כמה מחיים שלמים של מכונית בנזין ממוצעת ועם כל הכבוד למחיר הבנזין אני מעדיך תידלוק של 5 דקות ונסיעה בראש שקט מכאב ראש של להטעין את הרכב כל יום ובנסיעה השנתית לאילת לעצור פעמיים עם 3 ילדים רק כדי להגיע בלי פחד. בשבילי רק בנזין ושיעלה כמה שיעלה.
סגור תגובה
-
86. אני רק מימן
טויוטה מיראי, 14-06-2024
אני, טויוטה מיראי, עם 6 ק"ג מימן, אני נוסעת 600 ק"מ עם מזגן בעוצמה מכסימלית. מתדלקים אותי תוך 2 דקות כמו שמתדלקים מכונית גז. כדאי לחכות למימן הירוק
סגור תגובה
-
87. ל 83: בעיה להיות בור, כן?
חחח, 14-06-2024
כי אם היית קורא ומתעניין, היית יודע שרכבים חשמליים למעשה הקדימו את רכבי הבנזין.
סגור תגובה
-
88. רק רכב היברידי. (לת)
קקק, 14-06-2024
-
89. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_TORONTO, 14-06-2024
כותב המאמר מזכיר רק את השפעות הטמפרטורה.
זו הסיבה שיש הבדל קטן מאוד בין הטווחים המוצהרים לבין הטווחים בפועל.
אבל יש עוד השפעות על הטווח: טופוגרפיה של הכביש, מספר הנוסעים ומשקלם כולל הנהג, העומס הנוסף מהמטען והקירור והחימום של הסוללות.
כאשר אלה נחשבים, יש להפחית את המרחק המוצהר ב-40%.
סגור תגובה
-
90. רק טסלה
דני, 14-06-2024
רכב על
תחנות ייעודיות בפריסה מעולה
טווח אמיתי גדול
סגור תגובה
-
91. תודה על מבחן השוואה מעניין וטוב. אפשר לבקש כל שנה?
אישימוטו, 15-06-2024
כתבה-מבחן השוואה מעולה ! תודה לכם.
יפה שנלקחו מכוניות נפוצות ופחות או יותר נגישות לחלק מהציבור שמתעניין בחשמליות, ולא דגמי יוקרה בחצי מיליון פלוס.
[במאמר מוסגר: היבואנים מנפחות מחירים והסיבות עימם, כך שחשמלי עממי כבר אין בנמצא ]
גם הלקחים והמלצות טובים ושימושיים.
סגור תגובה
-
92. ל 87 המלומד
שאין מה לומר אז אומרים שטויות, 15-06-2024
אם נשווה טכנולוגיות עתיקות אז מנוע הבעירה הפנימי הומצא עי הסינים (מה לעשות...) בין המאה ה 10 ל 13 לספירה.
אם זה לא טוב אז מנועי בעירה פנימית שונים הומצאו בין 1700 ל 1800.
כל זה לפני "החשמליות הראשונות" שהומצאו בערך ב 1800 ומתו בערך ב 1900.
אנסח שוב שתבין:
טכנולוגיה שטסלה (היא פורצת הדרך) מפתחת כ 10 שנים עולה על טכנולוגיה שמפתחים רצוף כ-120 שנה. חברה אחת מול כל שאר החברות.
זה הישג עצום!
אם הטכנולוגיה החשמלית תתקדם באותו קצב אז למנועי בעירה פנימית אין סיכוי.
סגור תגובה
-
93. טווח נסיעה לא "ענק"
אורן, 15-06-2024
קצת יותר מחצי הטווח של הטויוטה ההיברידית שלי כשהמיכל מלא. זמן תדלוק ממוצע כ 2 דקות.
סגור תגובה
-
94. ל 84
דו פרצופיות, 15-06-2024
הישראלים יקנו מהשטן אם זה יותר זול.
שעם ישראל קונה 90 אחוז מהמוצרים מסין (תוצרת סין), כולל אוכל (תנובה) - זה בסדר.
שקונים טויוטה קורולה מטורקיה - זה בסדר (לפני החרם).
אבל אסור לקנות חשמליות מסין כי הם האוייב.
הסיבה האמיתית היא כסף - רוב המכוניות החשמליות והסיניות יקרות יותר - אז לא קונים כי הם מהאוייב הסיני או שקר כל שהוא על חשמליות.
אבל מכוניות סיניות זולות יותר נמכרות כמו לחמניות. פתאום הסינים הם לא האוייב והכול טוב.
14250 אלף BYD AUTO 3 במקום הראשון ב 2023, מקום שני רק 7500.
שהמחירים של הסיניות והחשמליות ירד עוד, רוב עם ישראל יקנה חשמליות.
לגבי הדלק והטרור - אתה צודק אבל הכסף מנצח ... למה שאני יפסיד...אין בעית טרור...
דו פרצופיות - בושה.
סגור תגובה
-
95. רק גילי 484
אריה, 15-06-2024
נסיעה עם גילי ירושלים אילת מגיע לאילת עם יתרה של 150 קמ חזרה לירושלים מגיע עם יתרה של 129 נסיעה כולל מזגן כל הדרך !!!!!!!
סגור תגובה
-
96. לא קונים חשמלי (לת)
חן, 15-06-2024
-
97. סין מדינת אויב
ג׳ו, 15-06-2024
אולי בפעם הבאה תסקרו גם מכוניות מתוצרת איראן או הג׳יהאד האסלאמי?
סגור תגובה
-
98. 97. לא קונים
פגסוס, 15-06-2024
-
99. נתונים חסרים
אפרים, 15-06-2024
1. מה אורך חיי סוללה
2. מה המחיר שגובה היבואן עבור סוללה חדשה
סגור תגובה
-
100. נחכה כבר למימן
מיכה, 15-06-2024
מימן מבטיח נסועה של 100 ק"מ לק"ג מימן, זמן תדלוק 5 דקות נותן 500 ק"מ טווח. ואין בטריה ששוקלת 600 קילו.
סגור תגובה
-
101. פורטינג פריידי
רועי, 15-06-2024
נסענו השבוע עם פורטינג פריידי את אותה נסיעה בדיוק רכב עמוס עם משפחה והגענו לאילת עם 20%
סגור תגובה
-
102. חשמל מה עם הבריאות
אלי, 15-06-2024
משהו בדק מה קורה בגוף בזמן נסיעה ברכב חשמל מנסים להשתיק את זה
סגור תגובה
-
103. כל הכבוד על המבחן
קובי, 15-06-2024
לדעתי היה צריך פרמטר נוסף: אותה הנסיעה עם רגנרציה מלאה ואז להשוות. מעניין מה היו התוצאות .
סגור תגובה
-
104. קצת פירוט
בעלים של ג'ילי 350, 15-06-2024
יש לי ג'ילי 350, כלומר מהדגם הראשון. כשצריך, ברגנרציה מקסימלית, שימוש אקו פלוס, ומהירות לא גבוהה הרכב עומד בתחזית. וכן, אף אחד לא מגיע לק"מ האחרונים בסוללה. הנסיעה שקטה יותר, הרכב נוח לישיבה, ועם בקרת מהירות אדפטיבית לא מרגישים כמעט פקקים ונסיעה ארוכה. כלומר תחושת הטווח יורדת. נכון, אם מגבירים מהירות טווח הנסיעה יורד אבל רוב קוני החשמליות מטעינים בבית כל יום.
סגור תגובה
-
105. לא טסלה לא קונה
ישראל, 15-06-2024
רשת טעינה ארצית, זולה מהירה וייחודית, אפס טיפולים, עדכונים שוטפים. רמה אחרת.
סגור תגובה
-
106. ק"מ מפוקפק מאד
חושף בדיות, 15-06-2024
-
107. לא כל כך מבין במבחנים שהיצרן עושה ומצהיר לרכב , אבל
אורח, 15-06-2024
הבדיקה שעשיתם נראה לי לא כל כך מדוייקת.
הרכב אמר לשמש משפחה, צריך להוסיף לנהג עוד נוסעת וילד. להוסיף צידה לדרך (אוכל ושתיה). מזוודה עם ביגוד, ועוד.
בכל מקרה להבנתי, עדין צריך לתכנן את הנסיעה כתלות בטעינת הרכב.
תעשו שוב את המבחן. נראה את התוצאות ואם הגעתם ליעד
סגור תגובה
-
108. המבחן היה אמור להיות הפוך
יוני, 15-06-2024
מאילת לת"א ובנוסף כמה דברים שרכשנו מאילת.
אני בספק אם היו עוברים את באר שבע
סגור תגובה
-
109. למספר 108
בעלים של ג'ילי 350, 15-06-2024
הבדיקה אינה מדויקת בלשון המעטה גם מהצד השני. מי שנוסע לאילת שם מצב חסכון ושם מצב של רגנרציה גבוהה. במבחן שמו מצב רגיל ורגנרציה נמוכה. זה משנה הכל וברור שבמצב הזה הרכבים יעשו פחות. גם השפעת מצבי הרכב שונה מסוג רכב לסוג רכב.
סגור תגובה
-
110. הפערים בגלל תנאי הרכבים.
ליזה, 15-06-2024
הוצאתם גלגל ספייר?, רוקנתם בגאג׳, ללא מזגן.. היצרנים עושים את זה
סגור תגובה
-
111. תנסו להגיע לאילת בקיץ
שי, 15-06-2024
אם המבחן היה מתבצע בקיץ בטמפ׳ 40-47 באילת שזה כל יום קיץ , בתנאים רגילים - משפחה , עקיפה ומהירות רגילה , התוצאות היו ( מנסיון) חצי כן חצי מהטווח המוצהר.
סגור תגובה
-
112. קשקוש בלבוש
המבין, 15-06-2024
ראשית, הטווח הוא פונקציה של צורת הנהיגה. מקסוס euniq6 גיפ חשמלי גדול עושה 400 ק"מ מחוץ לעיר, ו - 550 ק"מ בעיר, בכפוך לנסיעה במהירות המותרת וללא האצות מיותרות ! כמו מרביתנו לא צריכים יותר מ - 100 ק"מ ליום בממוצע עבור 95% מהשימוש.
סגור תגובה
-
113. מבחן לא רלוונטי
דני, 15-06-2024
תעשו את אותו המבחן, מאילת צפונה, עם ארבעה אנשים ברכב בקיץ - זה הנתון שמעניין את כולם, ולא הנסיעה התאורטית שלא אומרת כלום לאף אחד.
סגור תגובה
-
114. לא מתעסק עם חשמליות.
שלום לכולם, 15-06-2024
-
115. משה
משה, 15-06-2024
חד משמעית אנחנו עדין לא שם,טווח הנסיעה חייב להגיע ל 700 עד 800 קמ,רק כך נוכל לשמור על דופק תקין,נכון שאף אחד לא נוסע מרחק כזה ביום אחד בישראל,אבל בחופש או בחגים כאשר יוצאים עם הילדים ורכב עמוס בציוד אתה רוצה להיות רגוע,ההמתנה בתחנות הדלק להטענה היא פשוט סיוט.
אני חושב שהכי נכון כרגע זה היברידי או היברידי פלג אין במידה והמס החדש לא יחול עליהן (15 אגורות לקילומטר וביטל ההפחתה במחיר רישוי הרכב (טסט))
סגור תגובה
-
116. למגיב:2.
גד, 15-06-2024
טוב שציינת "רק 240.000 ש"ח" קטן עליך הא?.
אתה נשמע כמו איש מכירות מתוסכל של הייבואן.
הרכב שלי( B-SUV) בין פחות משנה עלה :156.000 ש"ח בהפרש הזה אני יכול לנהוג בו ולמלא דלק מספר שנים ,תוך דקותו לא להתקע בין 30-40 דקות בעת טעינת המצברים ,וכפי שציין העיתונאי הנכבד לקוות שעמדת הטעינה תהיה תקינה,כבר שמעתי מחברים מתוסכלים על "חוויות הדרך" שלהם כשהגיעו להטעין את החשמליות שלהם. בדרכים.
אישית איני מתעניין ברכבים חשמליים,נראה את רוכשהם מנסים למכור אותם בעוד 4 - 5 שנים.
מוזמנים לקרוא כתבות במדורי רכבים באירופה/ארה"ב. תווכחו שהביקוש נמוך עד נמוך מאוד!!,המחירים "ברצפה" למי שכן מתעניין.
סעו בזהירות ללא קשר.
סגור תגובה
-
117. אחלה כתבה סוף סוף וידאו
..., 15-06-2024
-
118. היסטריה מיותרת
הנאשם לכלא, 15-06-2024
האם אתם לא ממלאים דלק כשהמכל מגיעה לרבע? ברור שכן. בכל מקרה בדרך לאילת צריך לטעון. למלא דלק בחלק גדול מהרכבים והתכנון הוא זהה, בהתחשב בכך שכולם מבצעים לפחות עצירה אחת בדרך לשם.
סגור תגובה
-
119. לטסלה רשת טעינה אמינה
ח, 15-06-2024
החשש בכתבה מרשת טעינה לא תקינה הוא נכון, פרט לטסלה שלה רשת טעינה אמינה וזולה מכולם.
אם העיניין הוא עם רכב חשמלי בכללי ולא דגם ספציפי אז ראוי היה לכלול טסלה במבחן, סביר שבזכות טכנולוגיה טובה מהאחרות ורשת טעינה עדיפה היא הייתה מנצחת בנוקאאוט.
סגור תגובה
-
120. 94 ו 84 צודקים
כל השאר מנסים להוכיח למי יש יותר גדול, 15-06-2024
-
121. חשמלי זה חרא (לת)
היברידי מנצח, 15-06-2024
-
122. בדיקה לא משהו
דודו, 15-06-2024
אפשרות להתאים מצב נהיגה ורגנרציה קובעים המון ושם טמון היתרון הטכנולוגי. אין שום בעיה להוציא מגילי 460 460 ק"מ במצב נהיגה שECO עם מזגן ובמהירות 100-110 קמ"ש רגנרציה גבוהה. אבל יאללה שיהיה. אני ממילא לא אקנה שוב רכב חשמלי במידה והטמטום של אגרה נסועה והמיסוי יישר קו גם ברישוי וגם במיסי היבוא.
סגור תגובה
-
123. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_TORONTO, 15-06-2024
שכחתי לציין ב-89 שלי על השימוש במיזוג אוויר, חימום, כמה מהר הנהג נוסע וכמה הוא לוחץ על הדוושה.
יש לי 4 מכשירי מדידה שמודדים את כמות המיליגאוס במכוניות חשמליות אבל כל אחד מודד אחרת. לכן אני קונה תקן כיול למיליגאוס כדי שאוכל לכייל את כל המכשירים. אחד מהארבעה ישן.
חלק מהמגיבים מגיבים על האמור לעיל.
102 אלי. כמובן שהיצרנים שותקים לגבי קרינות. זה לא האינטרס שלהם.
114. גיסי ואשתו גרים 270 ק"מ צפונית לטורונטו. אנחנו ובננו הלכנו לבקר אותם.
עד 100 ק"מ מטורונטו ראינו כמה מכוניות טסלה 3. בשאר הק"מ = 170 ק"מ לא היו מכוניות חשמליות - רק מכוניות בנזין ודיזל. אין תחנות דלק שיש בהן מטענים. אין סיכוי שמכונית חשמלית תגיע למרחק כזה. מכונית כזו חייבת להיטען ב-120 וולט = מטען רמה 1 כל הלילה. גם לאחר הטעינה לא נוכל להגיע חזרה לטורונטו. זה בגלל שלא נותרה מספיק קיבולת בסוללות.
המסקנה היא רק מכוניות בנזין. בנזין זמין בהמון תחנות דלק באונטריו וקנדה.
סגור תגובה
-
124. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_RAZA, 15-06-2024
דניבוט
את מי מעניין מה קורה בקנדה צפונית לטורונטו - אף אחד.
יש לך כבר 4 מודדי EMF... אולי אתה לא יודע מה אתה מודד, איך למדוד, להפריד משתנים או שהתוצאות לא לפי "האמת" אז אתה מחפש תירוצים... עלוב.
תלמד כבר לתרגם נכון, בגוגל טרנסלייט לא משהו - הניסוח שלך מביש.
סגור תגובה
-
125. כתבה מעולה כל הכבוד
אלכס, 15-06-2024
-
126. מיכה
חולה על התגובות כאן. איזה חצי אפויים בחיי, 15-06-2024
אבל למהההההה אין טסלההההה הייתה אוכלת את כולם בלי מלחחח!!!! כי זה עד 200 אלף שקל?
למה נסעתם מהמרכז לאילת ולאאאא בחזרה בעליות יא מניוקים אין לכםן מושג יא וואראדיייי! כי ההשווה בין המכוניות ולא בין הכבישים?
מה פתאום נסעתם אחד באוטו מי נוסע אחד באוטו מה אתם מפגרים תמיד נוסעים ארבע או חמישה עם סירים וצידנית מבחן מכורררררר! כי זה השוואה בין המכוניות ולא בין המשקלים?
אתם מפגרים למה בלי רגנרציה כי עם רגנרציה ע מקסימום זה יותר הגיוני מי נתן לכם רישיון? כי לכל אוטו רגנרציה אחרת והם רצו לתת לכולם את אותה עמדת פתיחה?
למה מזגן על 22 ולא 20 כמו שכולם נוסעים ולמה נסעתם דרך כביש הערבה ולא מצפה רמון ולמה בטמפרטורה של חורף ולא בטמפרטורה של קיץ ולמה לא 400 ק״מ בעיר ולמה אתם נושמים?
איזה עם מתיש יא אללה
סגור תגובה
-
127. ?MG4 RANGE
מוטי, 15-06-2024
טווח יצרן של MG4 RANGE הוא 520. בדקתם בניסוי MG4 או MG4 RANGE?
סגור תגובה
-
128. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_TORONTO, 15-06-2024
124. אתה אידיוטבוט. אינך מסוגל להבין את ההשלכות לגבי קיבולת הסוללות המשפיעות על טווח המכוניות החשמליות.
המרחק הזה אינו בצפון קנדה. צפון קנדה נמצא אלפי ק"מ מעל טורונטו. למד גיאוגרפיה לפני שאתה מגיב בצורה כל כך אידיוטית.
אני יודע בדיוק מה אני מודד. אני קונה תקן ולכן אני אכייל את המונים שלי.
זה ברור שאתה לא מבין ולא יכול להבין את התרגום. כולם פה מבינים אבל לא אתה.
אידיוט נשאר אידיוט = אין פתרון בשבילך. נְקוּדָה.
סגור תגובה
-
129. הצהרת היצרן אותי לא מעניינת
נוהג בג'ילי, 15-06-2024
מה שחשוב זה הטווח בפועל. ג'ילי זה חווית נהיגה. טווח מוביל. ויש מענה ארצי לתגבר . לא צריך להתעכב עד 100% רק תכנון נכון
סגור תגובה
-
130. אחוז הטעינה הוא שערוך בלבד
t, 15-06-2024
לכן התוצאות חסרות ערך.
ריקון מוחלט של סוללת ליתיום איון מקצר את החיים שלה.
סגור תגובה
-
131. רק ניו
גיא, 15-06-2024
רכב מצוין, הנדסת אנוש גבוהה והכי חשוב טווח נסיעה.
סגור תגובה
-
132. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_RAZA, 15-06-2024
דניבוט רפה השכל.
אולי צריך לכתוב בערבית שתבין.
מי אמר צפון קנדה? כתבתי צפונית לטורונטו - ציטוט שלך. קשה להבין דגנרט?
מה זה אני "אני קונה תקן ולכן אני אכייל את המונים שלי" - תכתוב ברור. בעצם תשקר נכון...
חתיכת בוט מפגר שמשעם לו בחיים.
כנראה זה השיא שלך ביום לכתוב באתר ישראלי ולהתפאר שאצלנו בקנדה - שקר כל שהוא.
סגור תגובה
-
133. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_RAZA, 15-06-2024
אז אתה גם מתרגם מעברית לערבית, בגלל זה אתה לא מבין מה כותבים. זה כולל את הכתבה עצמה.
אתה עלוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סגור תגובה
-
134. הסינים שוב מוכיחים שאמינותם בנתונים הבסיסיים היא תאורטית בלבד (לת)
מר בין, 15-06-2024
-
135. לסיכום, תקנו טסלה (לת)
ארון, 15-06-2024
-
136. צרי
אודי, 15-06-2024
למה לא בדקו צרי?
אם לא משלמים אז לא בודקים?
סגור תגובה
-
137. תואם לנתוני ייצרן של כל הרכבים
אין הבדל - כולם לא מדויקים, 15-06-2024
סלחנו לשקרנים הישנים אבל לא מקבלים את החדשים...
גם הטרנד האנטי הזה יעבור
סגור תגובה
-
138. לא נכון
דב, 15-06-2024
מה שנעשה הוא לא נכון. צריך לבדוק את הסטנדרט, על פיו היצרן קובע את הטווח. את הניסוי צריך לעשות בדיוק באותם תנאים ואז לקבוע עם היצרן משקר, או דובר אמת. בנהיגה נכונה, ובתנאים אופטימליים, אני מצליח לנסוע יותר מהצהרת היצרן באיוניק 5 שלי.
סגור תגובה
-
139. נבחרה עוצמת רגנרציה מינימלית. כדי לנטרל השפעות אפשריות ...
ישר אל, 16-06-2024
הזיה ההיגיון של הבדיקה. רגנרציה היא חלק משמעותי במאפייני הרכב היא לא בעלת "השפעות אפשריות"
הבחירה ההזויה גרמה לכך שלרכבים קלים יש יתרון עוד יותר גדול וכן שיצרן שבחר לבצע רגנרציה פחות מופחתת גם לו יש יתרון.
כנ"ל לגבי המיזוג. הבודקים היו צריכים למדוד טמפרטורה ולא להסתמך על מד הטמפרטורה של היצרן.
אני בטוח שהיו עוד המון שגיאות טפשיות ...
סגור תגובה
-
140. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_TORONTO, 16-06-2024
132 ו-133. אתה הדגנרט. רציתי להראות מה קורה למכוניות חשמליות ובנזין 250 ק"מ צפונה מטורונטו.
לכן אתה בוט מפגר.
תפסיק להגיב כי אף אחד לא מתייחס אליך דביל עלוב.
חרא נשאר חרא = אתה. קפיש.
סגור תגובה
-
141. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_RAZA, 16-06-2024
דניבוט אירני רפה שכל
כל עוד אתה תקשקש עם התרגומים הקלוקלים מעברית לערבית ובחזרה לעברית אני אמשיך לחשוף את הזיוף שנקרא "דני מטורונטו".
לפחות הייתה מגיב עם מידע רלוונטי לארץ או לפחות ללא שקרים שמגיעים מהיותך בוט אירני עם אגנדה אנטי ישראלית.
הקללות שלך לא מזיזיות לי - זה רק מראה את הרמה הנמוכה שלך.
BRING IT ON
סגור תגובה
-
142. לנמסיס של דני טופלה טוטוריטו
Topelle, 16-06-2024
״דני קנדי״ הוא ייצור שחי בעולם משלו. רכש לעצמו חוג מעריצים דמיוני. קונה לעצמו מכשירי מדידה בטויס אר אס, ומדמיין עצמו כמהנדס בכיר במכון התקנים האמריקאי. באותה חנות קונה דגמים חשמליים של בנטלי וקונטיננטל ומשחק בנדמה לי.
לכן לנמסיס של דני אני מציע, אל תאכיל את הבוט הזה. תן לו להמשיך בפרפורי הגסיסה שלו באתר. כיום, חוץ ממך, אף אחד לא מתייחס לשטויות שממחזר. עשה לעצמך ולנו טובה ותן לו להעלם לאופק ממנו בא.
סגור תגובה
-
143. לא קונה רכב סיני (לת)
מקס, 16-06-2024
-
144. תודה. לא ברור למה לא השתמשתם בבלימה רגנרטיבית משמעותית, זה הרי חלק חשוב מהגעה לטווח מקסימלי. לכן קיבלתם טווח נמוך מהמוצהר, לפחות בחלק מהדגמים. (לת)
ד"ר סוס, 16-06-2024
-
145. בירידה זה לא חוכמה
גיא, 16-06-2024
-
146. תמשיכו לתדלק
חיליק, 16-06-2024
כשהיה לי יונדאי טוסון נסעתי 350 ק"מ ב- 300 ש"ח.
עכשיו עם BYD אוטו 3 אני נוסע 350 ק"מ ב- 30 ש"ח..
תעשו לבד את החשבון !
סגור תגובה
-
147. פיאט מולטיפלה
Igor, 16-06-2024
בשנת 2000 קניתי פיאט מולטיפלה דיזל, 65 ליטר סולר במיכל, הייתה נוסעת מתל-אביב לאילת עם 4 ילדים באוטו + ציוד, נסיעות בתוך העיר, וחזרה לתל-אביב ועוד היה טווח להמשיך לחיפה, בלי לתדלק בכלל. עברו 24 שנה ולאן הגענו?
סגור תגובה
-
148. zeeker?
המבין, 16-06-2024
-
149. ל 55
אלי, 16-06-2024
-
150. סמארט רמה גבוהה
ערן, 16-06-2024
-
151. אידיוט מי שקונה חשמלי
אילן, 16-06-2024
רק אידיוט קונה רכב חשמלי המבחן הוא לא נכון כי אף אחד לא נוסע לאילת כשהוא לבד ברכב מינימום2/3 נוסעים ועוד מזוודות ולכן הטווח יורד ובנסיעה חזרה יש גם עליות וחם וצריכת החשמל תשתנה לחלוטין הכי טוב דיזל / בנזין
סגור תגובה
-
152. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_TORONTO, 16-06-2024
141. על הקללות שלי עליך. אני חושב שבמקור התחלת לקלל אותי. אני גם לא אוהב אנשים שמפקפקים במידע הרלוונטי שלי.
אני מציע שנעשה שלום ולא עוד קללות. היינו יכולים לעשן את מקטרת השלום אילו היינו אינדיאנים.
אני לא אוהב כשאנשים מעליבים את אשתי.
אתה נשמע כמו אדם מאוד מעניין.
מה התגובה שלך
142. אתה לגמרי טועה לגביי = אתה לא יודע על מה אתה מדבר.
קרא את תגובתי ל-141.
144. אתה צודק לגבי בלימה רגנרטיבית. אולי לחלק מהמכוניות או לכולן אין תכונה זו.
147. זה מאוד מעניין. אין מגבלות כאלה הקשורות לטווח בעת שימוש בבנזין ודיזל.
סגור תגובה
-
153. טיפים
שחר2, 16-06-2024
בנסיעות ארוכות כמו לדוגמא לאילת, בגלל שלא בטוח שיש עמדת טעינה זמינה או תקינה.
נסו לתכנן כמה עצירות קטנות.
במקרה הכי גרוע אם התעכבתם בנקודה הראשונה ומילאתם את הרכב עד הסוף אז אפשר לדלג מעל הנקודות האחרות.
ואם לא מילאתם עד הסוף, תמיד יש את הנקודה הבאה.
הטעינה המהירה מטעינה מהר עד ל%80, ואז מטעינה לאט יותר.
יש כל מיני סוגים של גנרטורים למינהם אבל גם זה יהיה יקר וגם יקח שעות אם בכלל להטעין את הרכב (טיפה, לא למלא).
לדוגמא אפשר לחבר תא סולרי נייד שיטעין את הרכב. אבל זה מוסיף טווח של סך הכל כ12 ק"מ ליום.
אולי כשהטכנלוגיה תשתפר או כשהתאים הסולריים יוטמעו בתוך הרכבים כי אז הם אפקטיביים יותר.
סגור תגובה
-
154. הגעתי עם טסלה LR עם 40 אחוז סוללה לאילת
עידו, 16-06-2024
רק טסלה, הכי חסכונית, וטווח הכי ארוך. כל השאר חובבנים.
מתל אביב לאילת, נשאר קצת יותר מ 40 אחוז סוללה, ישירות ללא עצירות.
סגור תגובה
-
155. 2 סוללות
יעקב , 16-06-2024
מה הבעיה לשים 2 סוללות, כאשר מחשב הרכב מחליט איזה להשתמש, וההטענה במקביל, כך מקבלים טווח כמעט אינסופי בלי תלות במשאית הטענה ליד
סגור תגובה
-
156. עצה מוותיק...
גד, 17-06-2024
כן הבנתי מדיה, עיתון, רוצים משהו בולט אבל זה מעוות לגמרי... בכלל הסיכוי להתקע ברכב חשמלי קטן מאשר ברכב בנזין ובכל זאת לא נוסעים ברכב בנזין עד שנגמר הדלק... כולם יודעים שזה לא בריא לרכב... ואתם יודעים שבחשמלי זה לא בריא לסוללה להיגיע ל0... כן נכון רכב חשמלי מגן על הסוללה ושומר קצת כדי לא להגיע ל0 אבל בכל זאת... לא עושים את זה... זה עדין לא בריא...
אז למה עושים כתבות כאלה? למשוך צומת לב בלבד לדעתי... מיותר יותר מ10 שנים (מ2013) עם רכב חשמלי התחלתי כמובן בפלואנס עם 100 קילומטר אמיתיים מעולם לא נתקעתי... ראשית אם אין ברירה קצת מאיטים ואז מקבלים יותר טווח... וגם כמובן מתכננים את הנסיעה ורכב מודרני מטעין די מהר... והמרחקים בישראל פשוט קטנים מדי... לא צריך יותר מ400 קילומטר אמיתיים... פשוט מטעינים גם הבן אדם צריך לאכול צריך שירותים אחרי 400 קילומטר בקיצור מיותר... צומת לב נגטיבית בלבד לרכב חשמלי ... וזה חברים מגדיל זיהום ומגדיל זיהום זה כל דבר שמעכב חדירה של רכב חשמלי... ז"א שאתם ממש לא בסדר... תודה על צומת הלב... גד
סגור תגובה
-
157. הטבלה זה נתוני מכסימום
ד.ש, 17-06-2024
רכב חדש = סוללות חדשות שנותנות מכסימום תכולת אנרגיה
משקל מינימלי -רק נהג בלי שטויות בבגז
נהיגה כמו רובוט בלי תאוצות, עקיפות, בלימות חזקות ואחכ האצה כמו בחיים
מזגן על 22 - לרוב שמים 16-18
אז במציאות של החיים תקבלו הרבה פחות כשהרכב חדש, ואחרי שנה שנתיים עוד פחות כי אחרי x טעינות ופריקות הסוללה מאבדת כח
נכון שלא הפעילו כאן רגרינזציה, אבל המנגנון פחות אפקטיבי שנוהגים כמו רובוט ( כי אין את הבלימות החזקות שממלאות את הסוללה )
ואחרון חביב - שווה לבדוק כמה עולה להחליף לסוללה חדשה , להבין את גודל הקנס אחרי כשלוש שנים
סגור תגובה
-
158. לנתונים "המדעיים" של מס 157
טרול בנזין או דינוזאור, 17-06-2024
כל הפרמטרים שמורידים טווח בחשמלית, מורידים טווח בבנזין.
סוללה יורדת בתכולה הרבה פחות משמנוע בנזין צורך יותר דלק ככול שנוסעים יותר.
לא מחליפים סוללה אחרי 3 שנים ולא אחרי 10 שנים אלה במקרה של תקלה - כמו במנועי בנזין.
בקיצור - די להפחיד אנשים - ראו תגובה 156 למשל.
לא אוהבים רכב חשמלי - אל תקנו.
סגור תגובה
-
159. לא קונה רכב חשמלי
מאזדה 2 2017, 17-06-2024
לא קונה רכב חשמלי
נשאר עם המאזדה 2 שלי פיור וייט 2017
סגור תגובה
-
160. עד שתיגמר הסוללה: שבע חשמליות במבחן טווח ענק
DANY_FROM_TORONTO, 17-06-2024
158. אתה טועה לגבי מכוניות בנזין. 3 המכוניות שלנו ישנות והן לא צורכות יותר בנזין.
קרא את הדברים הבאים.
סוללות ליתיום-יון, הנפוצות בשימוש בכלי רכב חשמליים (EV), מיועדות להחזיק מעמד לתקופה מסוימת. עם זאת, הביצועים שלהם אכן מתדרדרים עם הזמן, ומשפיעים על הטווח הכללי והיעילות של הרכב. להלן תקציר של תוצאות החיפוש:
שיעורי השפלה: קצב השפלה משתנה בהתאם לגורמים כגון כימיה של הסוללה, ניהול תרמי ודפוסי שימוש. על פי כמה מחקרים, קצב השפלה איטי יחסית, כאשר רוב כלי החשמל שומרים על כ-90% מהקיבולת המקורית שלהם לאחר 5 שנים.
אחריות והחלפה: רוב יצרני EV מציעים אחריות לסוללות שלהם, בדרך כלל נעה בין 8 ל-10 שנים או 100,000 עד 150,000 מיילים. לאחר תקופת האחריות, ייתכן שהסוללה עדיין תשמור על קיבולת משמעותית, אך הביצועים שלה עלולים לרדת עוד יותר.
עלות החלפה: עלות החלפת סוללת ליתיום-יון יכולה להיות משמעותית, לנוע בין 5,000$ ל-15,000$ או יותר, תלוי ברכב וביצרן.
גורמים המשפיעים על השפלה: טמפרטורה, מחזורי טעינה ודפוסי שימוש יכולים כולם להשפיע על קצב השפלה. לדוגמה, טמפרטורות קיצוניות, פריקה עמוקה תכופה וקצבי טעינה גבוהים יכולים להאיץ את ההתדרדרות.
לסיכום, בעוד שסוללות ליתיום-יון במכוניות אכן מתכלות עם הזמן, קצב הפירוק משתנה בהתאם למספר גורמים. רוב רכבי החשמל שומרים על קיבולת משמעותית לאחר 5 שנים, ועלות ההחלפה מכוסה בדרך כלל על ידי אחריות היצרן. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להשתפר, אורך החיים והביצועים של סוללות ליתיום-יון צפויים לעלות, מה שהופך אותן לאופציה מעשית יותר עבור כלי רכב חשמליים.
159. אתה צודק בהתבסס על האמור לעיל.
סגור תגובה
-
161. עוד תרגום קלוקל מבית דני ההזוי
שונא מאוסים, 17-06-2024
1. המכוניות שלך מ 2000 בערך - צורכות פי 2 או 3 מהזמן שהיו חדשות - שקרן.
כל התרגום ממאמר פלוני לא אומר כלום חוץ מ 90% אחרי 5 שנים - תראה לי רכב במזין שעומד בזה.
ראו למטה ירידה אמיתי של קיבולת הסוללה בטסלות - מנועי בנזין צורכים יותר דלק באותו קילומטרז!
דני, תחזור להגיב על מתכונים, שם זה אפור ואולי יצליח לך לסבן את כולם.
סגור תגובה
-
162. טירוף להחליף סוללה לא שווה
פנצ"ר, 18-06-2024
עלות הסוללה אחר 3 שנים שליש מהרכב ויותר מי קונה רכב כזה שהפחת שלו מופרך ולא מעודד שום וכלום דבר
סגור תגובה
-
163. 162 חי בסרט - זה לא סוללות AA
לא מחליפים סוללה אחרי 3 שנים!, 18-06-2024
סוללות ומנועים חשמליים מחזיקים מאות אלפי קילומטרים עם ירידה בקיבולת הסוללה של כ 10% (אחריי מאות קילומטרים).
הרבה יותר טוב מרכבי בנזין.
מי בארץ היה קונה מכונית שאחריי 3 שנים מחליפים סוללה - אף אחד.
עדיין ב 2023 נמכרו 18% חשמליות.
הרכב הנמכר ביותר הוא חשמלי שמכר פי 2 מהרכב השני ברשימה.
https://www.auto.co.il/article/136799-local-news
סגור תגובה
-
164. אמיר מלמד
איציק זוהר, 20-06-2024
איציק זוהר עבריין מין מכה נשים ואנס , מחאה ליד הבית שלו בקרוב מי שמעוניין להגיע שיתקשר אלי 0545386885 אמיר מלמד , פעיל חברתי ועיתונאי .
סגור תגובה
-
165. אמיר מלמד
איציק זוהר, 20-06-2024
איציק זוהר מכה נשים סדרתי , אנס מסריח אנס את נטלי עטיה ועוד נשים שהיו איתי בקשר , מחאה בקרוב ליד הבית שלו מי שמעוניין להצטרף למחאה נגד העבריין מין שיתקשר 0545386885 , אמיר מלמד פעיל חברתי ועיתונאי
סגור תגובה
-
166. מעניין מי פחד לצרף רכב שמיני?
לפעמים האמת כואבת, 03-07-2024
יכול להיות שזה מבחן מעולה והתוצאות טובות אבל כל עוד לא צירפתם את טסלה להשוואה הזאת אין סיכוי שאפשר להאמין לתוצאות כאלו, דבר נוסף חזרתם ואמרתם שכל רכב נגרר לתחנת טעינה x למה לא רשמתם כמה זמן לקח להשמיש את הרכב לנסיעה חזרה הביתה???
סוד קטן לגבי טסלה, סופר צרג'רים שמפוזרים במצפה רמון, עין בוקק ים המלח, אילת ב 2 מקומות מחזירות עד 80% סוללה מלאה ב15 דק +- זה נתון שמאבד את הערך של כל הרכבים בכתבה
סגור תגובה
-
167. חשמלי
יגאל, 03-07-2024
רק תגלו לנו מה מצב הקרינה חשמלית ברכב .י
ל
סגור תגובה
-
168. טסלה
דוד, 07-07-2024
חבל שאין בניסוי את רכב ההשוואה, טסלה המינימלית. מענין מה התוצאה שלו ביחס למובטח
סגור תגובה
-
169. האמת, לא מתאים לי...
גד, 10-07-2024
אני בטוח שהכתבה נכתבה כדי לעודד, להשוות בכנות ואמינות כל הכבוד... אבל רק ותיק בחשמלית יודע(ת) שאין חשש מבחינת טווח נסיעה בחשמלי. אני חושש שלעשות כתבה כזאת בכל זאת גורם נזק לרכב חשמלי לא בגלל שמילה לא נכונה כאן אבל עצם הבדיקה המהות של הכתבה לנסוע עד לפקיעת הסוללה... עד שהדלק החשמלי נגמר... חוץ מזה אתם זוכרים שלמרות הרזרבה ע"י יצרן הרכב זה לא בריא לרוקן סוללה עד הסוף? אז למה להרוס ובעיקר כאשר הכתב מתכוון לטוב אני בטוח... מדוע לא להוכיח שגם 1000 קילומטר ביום זה אפשרי... נכון? דורש פעמיים טעינה מהירה אבל מה הבעיה? הבעיה היחידה היא אנושית לנהג שנוסע 1000 קילומטר בישראל ייגמר הכביש וגם הנהג צריך לאכול ושירותים... בקיצור... פספסתם...
סגור תגובה
-
170. קיה נירו הכי טובה!!! (לת)
אנונימי, 11-11-2024
-
171. יש לי ג'ילי
דן, 06-01-2025
יש לי ג'ילי חודש, המקסימום טווח העירוני ובינעירוני 50:50, גג של הגגות, 350 קמ לטעינה מלאה
סגור תגובה
-
172. ג'ילי 460
נמק, 11-03-2025
יש לי ג'ילי 460.
היה לי יום של נסיעות לצפון.
נסעתי 400 קמ מדוד.
סיימתי עם 40 קמ.
רכב מעל שנתיים. נסע 90000 קמ.
חשוב לדעת - ביום כזה מראש לא הרבצתי עקיפות. וגם לא היה צריך מזגן...
סגור תגובה
-
173. מבחן לא הוגן
משה, 01-06-2025
כשעושים מבחן ומבטלים לדגמים מסויימים את היתרון שלהם , רק כי לאחרים אין אותו , זה לא הוגן.רגנרציה היא אחת מיכולות הרכב שמאפשרת טווח גדול יותר - ביטולה , פוגע אוטומטית בדגמים שבהם היא קיימת ונותן יתרון לאלה שהיא חסרה בהם.
סגור תגובה
-
174. 155 , זרקת רעיון
נירו חשמלי, 12-07-2025
2 סוללות, רעיון מצויין, הבעיה. משקל.
ככל שיעבור הזמן ימצאו דרך לאחסן יותר חשמל בפחות גודל ומשקל ואז הרעיון שלך יהיה מצויין.
דרך אגב לכל הספקים המעבר לרכב חשמלי הוא גאוני ולשם זה ילך ככל שהטכנולוגיה תשתפר, והיא תשתפר.
רכב נקי בלי שמן , דלק
פלגים וכל המתכלים האילו זו ההמצאה הכי טובה.
ביצועים, זמינות כח , נוחות ושקט נסיעה זה מתכון מנצח.
מי שמחזיק רכב חשמלי לנסיעות יומיות, מטען בבית, פנלים סולריים בגג, זה מחייב. כמובן שהיתי ממליץ על רכב שני שהוא היברידי או פלאגאין עד שהטכנולוגיה תשתפר.
נירו שמח לכולנו!
סגור תגובה
-
175. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
176. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
177. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
178. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
179. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
180. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
181. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
182. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
183. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
184. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
185. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
186. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
187. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
188. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
189. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
190. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
191. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
192. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
193. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
194. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
195. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
196. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
197. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
198. מתי יגיעו 200 תגובות (לת)
100 002, 15-07-2025
-
199. 200 התגובות כבר הגיעו (לת)
200 001, 15-07-2025
-
200. 200 התגובות כבר הגיעו (לת)
200 001, 15-07-2025
-
201. 200 התגובות כבר הגיעו (לת)
200 001, 15-07-2025
-
202. יש?
יש, 15-07-2025