דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מכונית המנהלים רנו לאטיטוד בישראל: החל מ-167,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


אחרי ההצלחה הנאה של רנו פלואנס בגרסת הדיזל, מחזקת היבואנית את היצע דגמי הסולר שלה עם שתי מכוניות חשובות שמגיעות ארצה בימים אלו. הראשונה והמסקרנת מבין השתיים היא רנו לאטיטוד, מכונית מנהלים מתוצרת קוריאה שתתחרה בפורד מונדיאו וסקודה סופרב. לצידה משיקה היבואנית שתי גרסאות סולר לרנו מגאן המשפחתית, אחת מהן בתצורת סטיישן שאמורה להתחרות בפורד פוקוס וביונדאי i30.

לעמוד הדגם בקטלוג iCar: רנו לאטיטוד - רכב חדש


רנו לאטיטוד החדשה. גדולה ומרשימה, אבל האם הקנקן מעיד על תוכנו? / צילומים: יצרן

רנו לאטיטוד החדשה היא פרי פיתוח משותף של רנו הצרפתית וסמסונג הקוריאנית, והיא מגיעה לישראל היישר מדרום קוריאה. העיצוב, כפי שניתן לראות בתמונות, סולידי במיוחד - ויהיו שיאמרו שהוא מזכיר את רנו פלואנס ואפילו את קיה מג'נטיס עליה השלום. המידות, לעומת זאת, מזכירות דווקא את קיה אופטימה הגדולה: עם אורך של 4.9 מ', רוחב של 1.83 מ' ובסיס גלגלים של 2.76 מ', רנו לאטיטוד תהיה מכונית המנהלים הארוכה בישראל - אך בסיס הגלגלים שלה, מה שעשוי להעיד על מרווח הפנים, קטן במעט מזה של חלק מהמתחרות.


כאמור, רנו לאטיטוד תשווק בשלב זה עם מנוע דיזל בלבד, בנפח 2.0 ליטר (175 כ"ס). נתון המומנט של המנוע עומד על 38.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד, ובשילוב עם תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים (ולא כפולת מצמדים כמו בדגמי הדיזלים האחרים של רנו) משיגה הלאטיטוד צריכת דלק ממוצעת של 15.3 ק"מ לליטר. רשימת האבזור של רנו לאטיטוד עשירה במיוחד ביחס לקטגוריה, ותכלול מושבים מרופדי עור עם מערכת עיסוי (ברמת הגימור הגבוהה), גג שמש פנוראמי, מערכת שמע עם 8 רמקולים, שליטה מההגה וקישורית בלוטות', בקרת שיוט וכמובן - 6 כריות אוויר ובקרת יציבות אלקטרונית. המחיר יתחיל ב-167,900 שקל, נמוך במעט מהמחיר של דגמי הדיזל המתחרים.

בנוסף לרנו לאטיטוד החדשה, משיקה רנו בישראל גם גרסת סטיישן לרנו מגאן. בניגוד לפלואנס הטורקית וללאטיטוד הקוריאנית, כל הגרסאות של רנו מגאן מגיעות אלינו מצרפת. רנו מגאן סטיישן, שזכתה בישראל לכינוי "אסטייט" האירופאי, תשווק עם מנוע הדיזל של רנו פלואנס (110 כ"ס, 24.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד). נתוני המידות מצביעים על גידול משמעותי לעומת המגאן האצ'בק, ומציבים את המגאן סטיישן בשורה אחת עם פורד פוקוס סטיישן. נפח תא המטען עומד על 524 ליטרים, והוא יכול לצמוח עד ל-1,600 ליטרים במצב של קיפול מושבים.


רנו מגאן סטיישן. משפחתית דיזל שימושית

המחירים של רנו מגאן סטיישן גבוהים יחסית למתחרות המונעות בבנזין, והם מתחילים ב-130,000 שקל - אך עלות הרכישה הגבוהה עשויה להתקזז עם צריכת הדלק הנמוכה, שעומדת על 23.8 ק"מ לליטר. ניתן לרכוש את גרסת הדיזל של רנו מגאן גם בתצורת האצ'בק, במחירים שמתחילים ב-129,000 שקל. את סאגת רכבי הסולר של רנו חותם המיניוואן רנו גרנד סניק, שלפני מספר שבועות דיווחנו לכם על הגעתו לישראל במחיר של 167,900 שקל.

 

לדגמי רנו בישראל - רנו

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. דיזל קטנה ? 
    עופרה, 30-09-2012

    ומה עם דיזל קטנה לפשוטי העם ? קליאו ידנית ?

    סגור תגובה

  • 2. לא מבין מה עושה מנהל שיווק של קרסו. 
    נהג, 30-09-2012

    לפי היצע הדגמים - לא הרבה. באמת, למה אין קליאו ידנית חוץ מ 1.2 חלשלשה? לרנו יש מנועי טורבו קטנים גם בנזין וגם דיזל. למה עד עכשיו לא היה מגאן דנית או סטיישן ?
    לטיטוד זה סיפור אחר: רכב עם התנהגות כביש נחותה, איכות הרכבה טורקית, בסיס גלגלים הקצר בקטגוריה לא יכול להימכר ב 165 אלף ש"ח, רק עם מכוונים אותו ישר לליסינג.

    סגור תגובה

  • 3. תשובות למגיב מספר 2. 
    רועי, 30-09-2012

    שמע, אתה צודק לגבי המנועים והעובדה שהיבואן בוחר לא להביא אותם- חבל לטעמי.
    אבל מה שרשמת לגבי הלטיטיוד - אתה טועה ובגדול- קודם כל איכות הרכבה טורקית? הרכב מיוצר בדרום קוריאה עם בקרת איכות אירופאית- אני מאמין שהיא תיהיה איכותית לא פחות מהמתחרות הקוריאניות(נופלת מהאיכות האירופאית בהרבה, אבל לא מהאיכות היפנית / אסיאתית...) מציע לך לקרוא בוואלה רכב- הם טוענים שהיא אחת המכוניות הרווחות בקבוצתה למרות בסיס הגלגלים, בכתבות שאני רואה עליה מהעולם - היא מרווחת לא פחות ממונדיאו, ומרווחת יותר מC5.
    אני חושב שאם קיה I40 העלובה מתומחרת במחיר לא פחות נמוך, מציעה את אותן איכויות גימור, אבל עם מנוע הרבה פחות טוב והנדסה ברמה הרבה פחות טובה- הרנו היא כן תמורה טובה.
    אני עדיין מעדיף במחיר הזה מונדיאו, אבל רנו מתקדמת וזה טוב.עדיפה לטעמי על פני מאזדה 6 / יונדאי I40

    סגור תגובה

  • 4. תיקון 
    רועי, 30-09-2012

    כמובן שבתגובה 3 התכווונתי ל יודנאי I40 וקיה אופטימה

    סגור תגובה

  • 5. יצרן מוזר ביותר- הרי הוא בעלים של ניסן 
    פרופסור שיווקי, 01-10-2012

    שיקולי היצרן מטופשים באופן מיוחד!!!!!!!!!
    הרי לפני למעלה מעשור החליט היצרן החלטה
    איסטרטגית גאונית- לרכוש את ניסן האיכותית,
    כאשר לניסן אחיזה נאה בשוק האמריקאי.
    במקום לנקוט מדיניות אחידה וחסכונית
    [כמו שעושה היטב קונצרן פולקסוגן, השולט בסקודה ובסיאט] של יצור אחיד של מנוע, גיר שילדה, כאשר העיצוב החיצוני מותאם לכל שוק-
    רנו מסתבך ב]פיתוחים עצמאיים יקרים חסרי השראה ובעלי בעיות אמינות.
    הרי יש להם את ניסן אלטימה ,המצויינת בארה"ב,
    אז מה הבעיה להעניק לה טאץ' אירופאי?????
    לשווק את הלטיטוד, כאשר יש מתחרות מצויינת כמו: מונדאו, 6,אוונסיס,I40 וכדומה-
    זו איוולת מוחלטת!!!!!!!!!!!!!!!
    מישהו יכול להבין מדוע רנו נוקטת מדיניות
    כה כושלת????????????????

    סגור תגובה

  • 6. טעות בכתבה!! הצלחת הפלואנס בעיקרה תמחור נכון 
    יאנוש פפריקה, 03-10-2012

    הפלואנס בעצם במידותיה קרובה לגודל של קטגורית מנהלים כאן בישראל.
    ומתומחרת נמוך נמוך כמעט כמו מאזדה 3
    גירסת הדיזל זולה אף היא.
    איני רואה כל צורך לישראלי המצוי לעלות על הרנו לאטיטוד כשהמחיר גבוה. כשערך המוסף שלו נמוך.
    מקסימום נראה אותם מצליחים כמו הרנו קוליאוס..
    קהל היעד הם נהגי מוניות, והזוים שישלמו תג מחיר ממותג באופן לא מוצדק.

    והעיצוב של הרכב לא היי היי היי כזה עוף מוזר שנולד בניתוח קיסרי..

    נו שוין שיהיה, היבואן כבר מנוסה בלהרוס לעצמו הצלחות.
    ששש בשקט הייתי מעלה הצעה ליבואן - מכור את הרכב ב149 אלף ₪ והרכב יהיה להיט מכירות

    סגור תגובה

  • 7. שוק המוניות בכוננות ספיגה (לת)
    נהג שבת, 03-10-2012

  • 8. גישה מוצלחת של היבואן (יצרן) רכבי דיזל בכל הקטגוריות 
    יאנוש פפריקה, 07-10-2012

    שימו לב רנו בעצם מביאה את בשורת בדיזל בכל הרמות והקטגוריות.
    לרנו קיימת היצע רכבים חיסכוניים הטובה ביותר בארץ.
    ברמת מחירי הדלק בארץ שווה כבר לבדוק רכישת רכב דיזל גם בנסועה סטנדרטית יותר.

    סגור תגובה

  • 9. "סאגת רכבי הסולר של רנו"???  
    איתמר, 07-10-2012

    לכותב אין מושג מה משמעות המילה "סאגה".
    המשפט הזה גובל בהוצאת דיבה.

    סגור תגובה

חזור למעלה