דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 3 מקבלת גרסה נטענת

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו הציגה בחודש שעבר את את סדרה 3 החדשה וכעת חושפת פרטים ראשונים לגרסה ה"ירוקה" לדור השביעי של סדרה 3, שמצטרפת לגרסה הספורטיבית M340 שהוצגה בשבוע שעבר. המכירות באירופה של ב.מ.וו 330e מתוכננות להתחיל בקיץ 2019.

במוו 330e

מנועים וביצועים

ב.מ.וו 330e החדשה עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר. בשילוב מנוע חשמלי ההספק עומד על 252 כ"ס והמומנט המירבי עומד על 42.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6 שניות לכדי מהירות מירבית העומדת על כ-230 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 48.8 ק"מ לליטר (נתון שמתחשב במרחק הנסיעה הספציפי של מדידות הצריכה הרשמיות).

טווח הנסיעה עומד כעת על 59.5 ק"מ וניתן לנסוע על חשמל בלבד עד למהירות של כ-110 קמ"ש. נוסף לכך, למנוע פונקציית גדישה נוספת - XtraBoost - הפועלת במצב "ספורט" ומאפשרת עליה של 41 כ"ס בהספק, לכדי 293 כ"ס. למען הדיוק נציין כי תוספת הכוח לא מגיעה מגדישת טורבו (כפי שאולי משתמע מהשם) אלא מאנרגיה השמורה בסלולה. את תוספת הכוח ניתן לנצל כל עוד ישנה מספיק אנרגיה בסוללה.

לעומת ב.מ.וו 330e הקודמת מדובר בנתוני מנוע דומים אך ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-0.2 שניות, טווח הנסיעה החשמלי צמח ב-22.5 ק"מ וצריכת הדלק השתפרה ב-1.2 ק"מ לליטר.

במוו 330e

ב.מ.וו מציינים כי על מנת לחסוך במקום, המנוע החשמלי משולב עם התיבה האוטומטית, כך שהיא ארוכה רק ב-1.5 ס"מ. עוד מדגישים שבמצב חשמלי יופק צליל חיצוני על מנת שהולכי הרגל יזהו את הרכב המתקרב ובנוסף צליל המנוע הונדס לטובת שמירה על "רגש ספורטיבי" של סדרה 3 החדשה, כך לדברי ב.מ.וו.

סוללת הליתיום-איון (12 קווט"ש) בב.מ.וו 330e החדשה ממוקמת מתחת לספסל האחורי, בעוד מכל הדלק ממוקם מעל הסרן האחורי. למרות הסידור תא המטען הצטמצם ב-105 ליטר לעומת גרסת 330i ונפחו עומד על 375 ליטר.

במוו 330e

אבזור ובטיחות

ב.מ.וו 330e החדשה תוצע גם היא בגרסת M Sport שתציע מתלי M אדפטיביים, בלמי M והגה בעל יכולת תגובה משתנה. חימום ואוורור תא הנוסעים יוצע כסטנדרט ובמערכות הניווט המקוריות כאשר הנהג ינווט לעמדת טעינה ציבורית הוא יקבל המלצות לנקודות עניין שונות בסביבה, כמו מלונות, מסעדות, בתי קפה, אטרקציות ואתרי תרבות. בנוסף הנהג גם יקבל עדכון אודות תפוסת עמדות הטעינה ביעד. בתחום מערכות הבטיחות תקבל גרסת הפלאג אין הייבריד מערכת עזר לחניה כולל התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי ויכולת שמירה על נתיב תוצע כאופציה.

לדגמי ב.מ.וו. בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה