דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 3008 פלאג-אין בישראל: מ-218,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

פיג'ו 3008 PHEV נחשף בדיוק לפני שנה וכעת מודיעה קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, על תחילת השיווק בישראל. המחירים נעים בין 218,000 ל-255,000 שקלים, זאת לעומת מחירים של 153,000 עד 231,000 שקלים לגרסאות הבנזין והדיזל.

בלובינסקי מציינים כי במקביל לאחריות של 3 שנים או 100,000 ק"מ שתינתן כרגיל על כל מכלולי הרכב, ה-3008 PHEV יהנה גם מאחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ (המוקדם מביניהם) על הסוללה.

פיגו 3008

פיג'ו 3008 פלאג-אין ישווק בשתי גרסאות הנעה ולכל אחת רמת אבזור שונה.

לגרסת ה-Premium יחידת הנעה בעלת הספק משולב של 225 כ"ס, מומנט של 36.7 קג"מ והנעה קדמית. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.7 שניות והמהירות המירבית מוגבלת ל-225 קמ"ש.

לרכב סוללת 13.2 קווט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי של 61 ק"מ (בתקן WLTP) ומאפשרת נסיעה חשמלית עד למהירות של 135 קמ"ש.

פיגו 3008

האבזור של גרסת ה"פרימיום" כולל בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, מסך מולטימדיה עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, משטח טעינה אלחוטי, ריפוד בד משולב עור, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, תא מטען נפתח חשמלית ללא מגע יד, גג פנוראמי ועוד.

רמת הגימור GT תהנה מיחידת ההנעה החזקה יותר. מדובר הפעם בהספק משולב של 300 כ"ס עם מומנט משולב של 53 קג"מ, נתונים המתקבלים בזכות מנוע חשמלי נוסף הממוקם על הסרן האחורי - מה שגם מייצר הנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות והמהירות המירבית מוגבלת ל-240 קמ"ש.

פיגו 3008

לגרסה זו גם כן סוללת 13.2 קווט"ש וטווח הנסיעה החשמלי עומד על 63 ק"מ. טעינה ביתית בשתי הגרסאות תארך כשעתיים (6 שעות בשקע 10 אמפר).

לגרסת ה-GT אבזור נוסף, בדומה לגרסת ה-GT דיזל המוכרת: ריפודי עור מלא בשילוב אלקנטרה, מערכת עיסוי במושבים הקדמיים, תאורת לד מלאה, גימורי עיצוב ספורטיביים וצביעה דו-גונית.

בתחום הבטיחות יציעו שתי הגרסאות בלימת חירום אוטונומית הפעילה עד למהירות של 140 קמ"ש, תיקון סטיה מנתיב, התרעת עייפות, ניטור שטחים מתים כולל תיקון היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי תמרורים.

פיגו 3008

פיג'ו 3008 PHEV – מחירים:

פיג'ו 3008 PHEV ברמת גימור Premium עם 225 כ"ס יעלה 217,990 שקלים

פיג'ו 3008 PHEV4 ברמת גימור GT עם 300 כ"ס יעלה 254,990 שקלים

פיגו מחושמלות

דני שביט, מנכ"ל לובינסקי: "דגמי 3008 PHEV מציינים את תחילת עידן החשמל בדגמי קונצרן PSA. המהפכה החשמלית תכלול כ-10 דגמים חשמליים והיברידיים-נטענים שיגיעו בשנה הקרובה ותגדיר את קבוצת PSA כקונצרן מוביל בתחום המהפכה החשמלית בעולם הרכב. פיג'ו הגדירה לעצמה לאפשר אלטרנטיבה חשמלית לכל דגמיה עד שנת 2023. למרות שכלי הרכב עדיין לא הגיעו לארץ, לאור הביקוש הצפוי, החלטנו לפתוח במכירה מוקדמת בה נאסוף הזמנות לכלי הרכב הצפויים להגיע לארץ החל מאמצע ספטמבר".

עד לסוף השנה צפויה קבוצת לובינסקי עוד מספר דגמים מחושמלים: גרסאות היברידיות נטענות לפיג'ו 508, אופל גרנדלנד X, סיטרואן C5 איירקרוס ו-DS7 קרוסבק, וכן גרסאות חשמליות מלאות לפיג'ו 2008, אופל קורסה ו-DS3 קרוסבק. פיג'ו 208 החדשה תגיע ארצה רק בשנה הבאה.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה