דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 107 בפחות כסף

Getting your Trinity Audio player ready...

מכונית עירונית? לא. זה לא יצליח בישראל, אין מספיק פח. עזוב, איפה נכניס את מנגל-המנהלים שקניתי לחג? אין מקום. השכנים יצחקו עלינו. ועוד גיר ידני? נפלת על השכל? אתה יודע שזה בא עם עוד דוושה?! נו, אף אחד לא יקנה את זה.

תתפלאו. שאלו את סוזוקי אלטו, הגמדית שהוכיחה כי אפילו עם ישראל מסוגל להפוך חברבורותיו, בתנאי שהמחיר נכון. זמן ההמתנה לאלטו ידנית - זאת שעולה 59 אלף ש"ח מהניילונים - עומד כיום על ארבעה חודשים תמימים. בכלל, כל קטגוריית רכבי המיני מתחילה ללבלב באופן שלא נראה כאן מאז ימי הרנו 4. אלא שפיג'ו 107, השגרירה הצרפתית בסגמנט, לא הצליחה עד כה למנף את המגמה בשוק לכדי נתוני מכירות. על פניו דווקא יש לה את הנתונים. מידות שמסוגלות להשתחל אל כל חנייה בעיר, עיצוב חינני (כולל גשר ליישור השיניים), רמת בטיחות גבוהה וצריכת דלק נהדרת. רק מה, הגיר הרובוטי אינו נעים לתפעול והמחיר - גם אם אינו ממש גבוה - לא נראה אטרקטיבי מול היריבות הקוריאניות.

 

פיג'ו 107 בפחות כסף

פיג'ו 107. התחלה חדשה? / צילומים: יצרן

כדי לשנות את המצב החליטו ביבואנית לובינסקי לנקוט בשני צעדים:

1. הוזלת פיג'ו 107 הרובוטית למחיר של 80,000 שקלים.

2. הוספת גרסה חדשה להיצע המקומי - פיג'ו 107 ידנית. מחירה בישראל -  75,000 ש"ח, בדיוק כמו יונדאי i10 הידנית.

צעד חיובי? בהחלט. האם האלטו צריכה להרגיש מאוימת? נראה שלא. אחרי הכל, במגרש המשחקים של הקטנות - יותר מאשר בכל קטגוריה אחרת - כל שקל קובע.

 

פיג'ו 107 בפחות כסף

לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו

 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה