דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרסת טורבו מוזלת לקיה ספורטז'

Getting your Trinity Audio player ready...


לקראת מאמצי המכירות של סוף השנה מרחיבים יבואני הרכב את היצע הדגמים והגרסאות, ולאחר שסקודה השיקה גרסה מוזלת לקודיאק - קיה מציגה גרסה חדשה לספורטז' טורבו. הגרסה החדשה, תחת השם TOP, תוצע במחיר של 160,000 שקלים - הוזלה של 10,000 שקלים לעומת גרסת ה-Premium המוכרת.



יחידת ההנעה של הספורטז' טורבו כוללת מנוע מוגדש בנפח 1.6 ליטרים, עם הספק מירבי של 177 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ. הכוח יורד לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמדים (7 הילוכים) וצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר.
רמת הגימור TOP הוצעה עד כה עם מנוע ה-2.0 ליטרים הותיק במחיר של 158,000 שקלים, אך כעת תפסיק להימכר ותפנה את מקומה לגרסת הטורבו החדשה - שכאמור תהיה יקרה ממנה ב-2,000 שקלים. מפרט האבזור של גרסת הטופ כולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "8, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, מראות עם קיפול חשמלי, גג שמש פנוראמי וחישוקי "17 קלים.

השוואת נתונים: גרסאות הבנזין של קיה ספורטז'


בתחום הבטיחות מציע הספורטז' בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, מערכת התרעת עייפות ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.



בחודשים ינואר-ספטמבר 2019 נמכרו בישראל 6,546 יחידות של קיה ספורטז'. חלוקת הגרסאות עומדת על 43% למנוע ה-2.0 ליטרים בנזין, 31% ל-1.6 דיזל, 15% ל-1.6 טורבו-בנזין ו-11% לגרסת ה-1.6 בנזין האטמוספרית, מהדגם שלפני מתיחת הפנים.


לדגמי קיה בישראל - קיה

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מאכזב 
    יוסי, 03-11-2019

    אבזור הבטיחות כבר לא עומד בסטנדרט עם משפחתיות עממיות זולות יותר.
    המחיר כבר לא אטרקטיבי בהתחשב בצריכת הדלק המוגזמת.
    ובלי בלם יד חשמלי והנעה/כניסה ללא מפתח?
    חזרנו 5 שנים אחורה?

    סגור תגובה

  • 2. גיר רובוטי 
    מאיר, 03-11-2019

    תחברו את תיבת הילוכים אוטומט למנוע הדיזל ותקבלו אחלה רכב

    סגור תגובה

  • 3. מה עם הגיר הכושל DCT 
    דנידין, 04-11-2019

    הגיר הרובוטי 7 הילוכים הינו בעייתי ביותר , מתחמם בתנועה עירונית צפופה של סע עצור,שחיקת קלאצ'ים אחרי 30000 ק''מ שנחשבת לבלאי ולא תקלה בגיר ע.'י קיה ולכן מי שמחפש אמינות ולא יצירת קשרי חברות הדוקים עם הפועלים במוסך רצוי לו לבחור משהו אחר

    סגור תגובה

  • 4. מה עם הגיר הכושל DCT 
    דנידין, 04-11-2019

    הגיר הרובוטי 7 הילוכים הינו בעייתי ביותר , מתחמם בתנועה עירונית צפופה של סע עצור,שחיקת קלאצ'ים אחרי 30000 ק''מ שנחשבת לבלאי ולא תקלה בגיר ע.'י קיה ולכן מי שמחפש אמינות ולא יצירת קשרי חברות הדוקים עם הפועלים במוסך רצוי לו לבחור משהו אחר

    סגור תגובה

חזור למעלה