בקצרה:
- דודג' הציגה גרסת 4 דלתות לצ'ארג'ר
- הילדים ישמחו, הנהגים אפילו יותר
- בהמשך תהיה גם גרסת בנזין

קצת יותר פרקטית: למעלה משנה חלפה מאז הציגה דודג' את הצארג'ר החדשה והחשמלית, וכעת מצטרפת להיצע גם גרסת סדאן שימושית יותר - שבדודג' מגדירים כ"מכונית השרירים היחידה בעולם עם ארבע דלתות". במפתיע, אין שינוי בממדים לעומת גרסת הקופה, למעט תוספת זניחה של 2 מ"מ לגובה (145 ס"מ).
הסדאן הענקית תתפרס לאורך של 525 ס"מ, עם בסיס גלגלים של 307 ס"מ ורוחב של 203 ס"מ. גם תא המטען נותר זהה, עם נפח נדיב של 644 ליטרים (בשיטת המדידה האמריקאית).
גם מערכת ההנעה זהה לדגם שתי הדלתות, עם צמד מנועים חשמליים בהספק משולב של 630 כ"ס, כאשר לחיצה על מתצג "פאוור-שוט" על גלגל ההגה מוסיפה עוד 40 כ"ס למשך 10 שניות. התאוצה ל-96 קמ"ש (60 מייל-שעה) אורכת 3.3 שניות, ואת המיאוץ האמריקאי-קלאסי לרבע מייל היא תסיים בתוך 11.5 שניות.

סוללת 100.5 קוט"ש, תספק טווח תיאורטי של 385 ק"מ בלבד, כאשר טעינה מהירה בקצב של 183 קילוואט תאפשר מילוי מ-20% ל-80% בתוך 24 דקות. בלימה רגנרטיבית מתאפשרת בשלוש רמות עוצמה, בשליטה ממנופים יעודיים מאחורי ההגה.
אקשן גם למשפחה: כמו גרסת הקופה, גם הצ'ארג'ר סדאן תצויד בדיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה מאחור ובבולמי זעזועים אדפטיביים, וכן בסט של בלמי ברמבו מאווררים בקוטר "16, עם קליפרים בעלי שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור. שטח הבלימה גדול ביותר מ-30% בהשוואה ל-צ'ארג'ר SRT היוצאת, ולדברי היצרנית זו מערכת הבלמים הגדולה ביותר בתולדותיה.

בורר מצבי הנהיגה יכלול מצבים יעודיים לנהיגה במסלול, לגרירה וגם לבקרת שיגור ואפילו לדריפט או "דונאט" (סיבסוב במקום). באמצעות מערכת הצגים (לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "16 ומסך מגע בגודל "12.3) ניתן יהיה להקליט את הנהיגה בווידאו, כולל רישום מסונכרן של נתוני הנסיעה על גבי הצילום.
ולמי שבכל זאת יעדיף את הצ'ארג'ר שלו מזהמת כמו פעם, דודג' תציע בהמשך מנועי 6 צילינדרים מוגדשים בנפח 3.0 ליטרים, בהספק מרבי של 550 כ"ס.

מה אנחנו חושבים: שתי דלתות, ארבע דלתות, מה זה משנה. תנו לנו סיבוב ואחר כך נדבר.