דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עכשיו זה רציני: ג'אקו 5 מקבל גרסה היברידית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ג'אקו 5 מקבל יחידת הנעה שלישית
  • עם 221 כ"ס והבטחה לכמעט 19 ק"מ לליטר
  • המחיר: מ-155 אלף שקל

היברידי, בלי כבל: ג'אקו מתחילה לשווק גרסה היברידית ל-5, שתצטרף לגרסאות הבנזין והחשמל שנחתו כאן לפני כארבעה חודשים. המחיר מתחיל ב-155 אלף שקל, יקר ב-7,000 שקל מגרסת הבנזין וב-4,000 שקל מהחשמלית.

מערכת ההנעה כוללת מנוע חשמלי קדמי (201 כ"ס) המשמש כאחראי העיקרי על ההנעה, ולצידו מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטרים (141 כ"ס). בדומה למערכות הנעה חשמליות, גם כאן אין תיבת הילוכים ובמקומה יש תיבת הפחתה עם הילוך יחיד.

ההספק המשולב עומד 221 כ"ס, תוספת של 74 כ"ס לגרסת הבנזין, והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות (2.4 שניות פחות). צריכת הדלק המוצהרת היא 18.8 ק"מ לליטר, שיפור של 32%.

מה עוד צריך לדעת: המראה החיצוני זהה לגרסת הבנזין, עם סבכת הפסים המוכרת של המותג מלפנים, בניגוד לסבכה האטומה-למחצה של הגרסה החשמלית. נפח תא המטען עומד על 410 ליטרים, קטן ב-70 ליטרים מגרסאות ההנעה האחרות.

רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס ("פרימיום") לוח מחוונים דיגיטלי ("8.8), מסך מגע ("13.2), מפתח חכם (כולל הנעה מרחוק), מצלמות היקפיות וחישוקי "18. הגרסה הבכירה ("לקשרי", 164 אלף שקל) מוסיפה ריפודים דמויי עור, כיוון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש.

מערך הבטיחות בשתי הגרסאות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטחים מתים כולל על תנועה חוצה מלפנים ומאחור ועל פתיחת דלת.

מה אנחנו חושבים: ג'אקו 5 עדיין לא מתקרב להצלחה ההיסטרית של אחיו הגדול, ה-7, בעיקר מכיוון שהוא שווק עד כה עם יחידות הנעה פחות פופולריות - האחת עם מנוע בנזין בזבזן, השניה עם חשמל ומגבלת טווח. כעת הוא סוף סוף מקבל גרסה היברידית, לה פוטנציאל להפוך לנמכרת ביותר כשהיא מאתגרת מתחרים ותיקים כמו טויוטה יאריס קרוס, ניסאן ג'וק ויונדאי קונה. נחכה לתגובה מצידם.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

  • 1. ג'אקו 5 מול ג'או 7 
    דני, 16-11-2025

    השאלה האמיתית הי האם עדיף לקחת ג'אקו 5 היברידית או ג'אקו 7 נטענת - מדובר בכמעט 40 אלף ש"ח הבדל במחיר וממה שכתוב, עיקר ההבדל הוא 20 ס"מ באורך. ה-7 עושה כ-1200 ש"מ על מיכל (של 60 ליטר) + טעינה וזה די מקביל ל-18.8 ק"מ לליטר של ה-5, בהנחה שיש להן מיכל דלק די דומה.

    סגור תגובה

  • 2. יונדאי קונה 
    משה, 16-11-2025

    לדעתי היונדאי קונה יותר טובה

    סגור תגובה

  • 3. אני מאוד מתלבט..תעזרו לי 
    נועם, 16-11-2025

    כרגע עם היברידי ודי מרוצה, רוצה לעבור לחשמלי, אבל הכל סיני שאלוהים יודע מתי הם לא יביאו חלפים יותר, או שיעלמו מהנוף, החברות היותר מוכרות כמו יונדאי וטויוטה רוצות רבע מיליון שח על חשמלית... אז מה עושים?

    סגור תגובה

  • 4. ג'אקו 
    לא מתחזה. , 16-11-2025

    שלום וברכה לכל אוהדי ומעריצי האהובים והחשובים, לכל מגיבי המדור וכן לכל הקוראים... כפי שהבטחתי, היום אשנה את שמי, שם שלא יהיה בו שום זכר להתחזות כל שהיא...

    שמי החדש החל מהיום הוא "פנים חדשות".

    שם זה מסמל בין היתר את ההיתייעלות המתמשכת בתגובותיי, את הסוף להזכרת היתחזות מכל סוג שהיא.

    זאת ההזדמנות להודות לכל אוהדי ומעריצי ששאגב, מתרבים בקצב מהיר, על כל התמיכה והתגובות החמות.

    מאחל לי ולכם בהצלחה רבה!

    סגור תגובה

צריכים ייעוץ? חזור למעלה