הוא חתום על ההתחדשות המרשימה שביצעה לנד רובר, אבל מהפך דומה שניסה לבצע ביגואר היה צעד אחד רחוק מדי: מנהל העיצוב של JLR, האחראי לקמפיין השנוי במחלוקת של יגואר, פוטר ולווה על-ידי אנשי ביטחון אל מחוץ לבנין ההנהלה
מעצב יגואר-לנד רובר (JLR), ג'רי מקגוורן, פוטר מתפקידו. לפי דיווח של "אוטוקאר הודו", מנהל העיצוב הבכיר ומהחזקים בתעשייה עד כה, פוטר מיידית ולווה החוצה ממטה החברה, כך על-פי מקורות ביצרנית. הסיבה לפיטוריו אינה ידועה אך יש להניח כי היא קשורה גם בקמפיין ההתחדשות של יגואר שהסעיר את כל עולם הרכב - והפרסום.
מקגוורן, שמכהן בתפקיד המעצב הראשי מאז 2020, לא יזכה להשלים את מהלך ההתחדשות הנועז שביצע ביגואר אשתקד. המהלך כלל מיתוג מחדש מלא, כולל סמל חדש במקום היגואר המנתר ושפת עיצוב שונה בתכלית. המהלך גרר ביקורת ציבורית אדירה והגיע אפילו לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, שלעג לעיצוב החדש ולבחירה בקמפיין שיווקי "ווק", שכלל דוגמנים בלבוש אנדרוגיני שמזכיר פרסומות לבשמים או ללבוש.
מקגוורן כיהן כמנהל העיצוב של לנד רובר מאז 2006, והיצרנית חבה לו את ההצלחה המרשימה שהיא רושמת לאורך התקופה, כולל בין היתר הפיכת הדיפנדר מרכב שטח ספרטני לרכב פנאי שטח יוקרתי, הצלחת דגמי ריינג' רובר ועוד.
מנגד ביגואר, שסובלת כבר שנים ארוכות מהיצע דגמים דל ומיושן מול מתחרות נמרצות כמו ב.מ.וו ומרצדס - מקגוורן הכריז בשנה שעברה על שינוי דרמטי עוד יותר: המותג הפסיק לחלוטין לשווק מכוניות, לקראת הפיכתו למותג חשמליות יוקרתי שיעלה לקטגוריית היוקרה הבכירה, מול רולס רויס ובנטלי.
מכונית ראשונה, עם עיצוב על בסיס דגם התצוגה 00 המושמץ, אמורה להגיע לאולמות התצוגה בשנה הבאה עם מחיר התחלתי אסטרונומי של 130 אלף דולר (420 אלף שקל לפני מסים).
מקגוורן הוא הבכיר השני ב-JLR שעוזב את היצרנית בשנה האחרונה. קדם לו מנכ"ל הקונצרן, שעזב באוגוסט האחרון והוחלף על-ידי מנהל הכספים של טאטא, פי.בי. באלאג'י. כעת, באלאג'י יכהן גם בתפקיד המעצב הראשי, לפחות עד למציאת מחליף קבוע למקגוורן. טאטא היא בעלת הבית של JLR, מאז שרכשה את היצרנית מפורד ב-2008.