קיה חשפה מתיחת פנים לסטוניק, הקרוסאובר הקטן שמשווק גם בישראל, הוצג לראשונה ביוני 2017 ועבר מתיחת פנים לפני חמש שנים, באוגוסט 2020. בשונה מהמקובל, בקיה החליטו להאריך את חייו שבנוהל המקובל בתעשיית הרכב, אמורים היו להסתיים בקרוב. הסטוניק המעודכן צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2026.

קיה ביצעה בו שינויים שאמורים להקנות מראה מודרני וקרוב יותר לעיצוב דגמיה החשמליים. תוך שימוש בשפת עיצוב שהקוריאנים מכנים "מפת הכוכבים", הסטוניק קיבל פגושים חדשים, דלת אחורית שונה ויחידות תאורה צרות מלפנים ומאחור בצורת ר'. מהצד השינוי קטן יותר, אם כי חישוקים בעיצוב חדש ("16 או "17) אמורים לרענן את המראה.

בתא הנוסעים בוצעו שינויים נרחבים יחסית לרענון אמצע חיים, בהם גלגל הגה חדש, לוח מחוונים דיגיטלי לנהג ומסך מולטימדיה גדול יותר. קיה גם הפחיתה משמעותית את מספר המתגים הפיזיים, לטובת תפעול מרבית מערכות הרכב דרך מסך המגע. מלבד זאת נוספו תאורת אווירה, טעינה אלחוטית לטלפון וגם חיבור USB-C.
בתחום הבטיחות והנוחות נוספו גם בקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע בשמירה על מרכז הנתיב, והתראת שטח מת בנסיעה ועמידה: מערכת זו מתריעה במעבר נתיב אם יש רכב בנתיב ליד, כמו גם בנסיעה לאחור ובעמידה עם פתיחת הדלת, כדי למנוע פגיעה למשל ברוכב אופניים.

מבחינת מידות אין שינויים דרמטיים: הסטוניק המחודש מוסיף 2.5 ס"מ לאורך (416.5 ס"מ), בעוד יותר המידות נותרו זהות – הרוחב 176 ס"מ, הגובה 152 ובסיס הגלגלים נותר על 258 ס"מ. קיה נוקבת בנתון נפח של 352 ליטר לתא המטען.

מתחת למכסה המנוע הסטוניק ממשיך להציע רק מנועי בנזין - שתי גרסאות של מנוע ה-1.0 ליטר טורבו עם שלושה צילינדרים: 100 כ"ס ו-17.5 קג"מ או 115 כ"ס ו-20.4 קג"מ. בשני המקרים ניתן לבחור בתיבת שישה הילוכים ידנית או רובוטית כפולת-מצמד עם שבעה. בישראל משווקת כיום רק גרסת ה-100 כ"ס עם תיבה רובוטית.