השינויים העיצוביים אינם דרמטיים, וכוללים בעיקר חרטום מחודש עם פגוש שונה וסבכת "בליץ" מעודכנת שכוללת פסי תאורת לד וסמל אופל מואר. תאורת החזית החדשה מורכבת מ-50 אלף אלמנטים ותציע אפשרויות התאמה לפי תנאי הדרך, מה שלטענת היצרנית יצמצם את הסנוור במגוון תנאים.
בין היתר סנוור משתמשי דרך אחרים בתנאי ערפל או גשם, וסנוור הנהג מתאורה החוזרת למשל משלטים. המערכת החדשה גם תסייע לצמצם שטחים מתים בפניות על-ידי הסטת האלומות לפי כיוון הנסיעה. גם לחישוקים ("17 או "18) עיצוב חדש, בעוד האחוריים נותרו דומים.
בתא הנוסעים אופל מבטיחה שימוש נרחב יותר בחומרים ממוחזרים, ותציע גם מושבים קדמיים בעיצוב חדש. לטענת היצרנית, אלו מציעים נוחות משופרת ובמיוחד לעצם הזנב, הודות להשראה שהתקבלה ממושבי אופניים, עם אופציה לעיסוי וחימום בתוספת תשלום.
אופל לא חושפת פרטים טכניים מלאים, אותם היא שומרת להשקה הרשמית בתערוכת בריסל בחודש הבא, אך היצע המנועים צפוי להיות דומה לאסטרה היוצאת לרבות בנזין מוגדש עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר כפי שהיא משווקת כאן כיום. אופל כן מציינת שטווח הנסיעה של הגרסה החשמלית שעוד לא עשתה עליה גדל ל-454 ק"מ (34+) הודות לסוללה גדולה מבעבר (58 קוט"ש).
בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
רק בנטלי כי זה הכי בנטלי .
זה זבל סיני חשמלי לגמדים.
אויש התבלבלתי. זה לא סיני אז מה זה?
אני לעולם לא אהיה סנילי כי אין לי מוח מלכתחילה
אופל זה זבל, ותבדוק מה קרה לתביעה ייצוגית נגדם בנושא המנועים המתפרקים שלהם. הם ככ טובים, עד שידעו לפנות אלי ולעדכן אותי שיש לי זכאות לפיצוי, אבל אוופס, אם אין לי מסמכים שנמצאים אצלם במחשבים, אז אני בעצם לא זכאי.
בוא חמוד, בוא, נדבר על המזבלה שנקראת אופל!