פיאט חשפה גרסה שלישית לגרנדה פנדה, הסופר-מיני הממוצבת מעל הפנדה הוותיקה (מיני) שמשווקת עדיין באירופה במקביל. זו גרסת בנזין טהורה, שמצוידת אפילו בתיבת הילוכים ידנית אשר נדמה שהגיעה לסוף חייה בתעשיית הרכב.

הגרנדה פנדה הוצעה עד עתה בגרסה היברידית-קלה עם 110 כ"ס, שילוב של מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין (100 כ"ס) ומנוע חשמלי (28 כ"ס), מנוע זהה לזה המוצב בסיטרואן C3. לצידה הוצעה גרסה חשמלית מלאה עם 113 כ"ס ומצברי 44 קוט"ש, שמסוגלת לנסוע עד 320 ק"מ בין טעינות.

כעת כאמור מצטרפת להן גרסת בנזין, שתהיה הזולה במבחר. היא משלבת מנוע שלושה צילינדרים, 1.2 ליטר טורבו בנזין עם 100 כ"ס, תיבת שישה הילוכים ידנית והנעה קדמית. פיאט לא מפרסמת נתוני ביצועים או תצרוכת דלק.
הגרסה החדשה תוצע בשלוש רמות גימור, ממש כמו הגרסאות האחרות. האבזור כיאה לאחת המכוניות הזולות באירופה אינו עשיר, וכולל מסך "10 במקום לוח מחוונים, התראת סטייה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית והתרעת הירדמות.

בתוספת תשלום תקבלו גם מערכת מולטימדיה עם מסך "10.25 וטעינה אלחוטית לנייד. רמת הגימור הבכירה מוסיפה, בין היתר, תא כפפות עם דלת וגם מותרות כמו בקרת אקלים, מצלמת נסיעה לאחור וחישוקי "17.
נכון לעתה לא ידוע האם סמלת, יבואנית פיאט, תשווק בישראל את הפנדה הידנית. בהקשר זה נזכיר כי בניגוד למגמת ההיעלמות של התיבה הזו בישראל, סמלת כבר הודיעה כי תשווק משנה הבאה את ה-500 בנזין הידנית, שנחשפה בתחילת יולי. זו מציעה מנוע 1.0 ליטר של פיאט (בניגוד ל-1.2 של פיג'ו שמוצע בגרנדה פנדה) עם 70 כ"ס בלבד.
פיאט הציגה את ה-500 הידנית לאחר שמכירות הגרסה החשמלית קרסו, בתקווה שחזרה לשילוב מהדור הקודם של ה-500 יעורר את המכירות.