דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קטן ולשבעה: סיטרואן מנחיתה C3 איירקרוס

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סיטרואן מחדשת את ה-C3 איירקרוס
  • עם מנוע בנזין ומקום לשבעה נוסעים
  • המחיר מתחיל ב-145 אלף שקל

קטן למשפחות גדולות: סיטרואן מתחילה לשווק C3 איירקרוס חדש, דור שני לרכב הפנאי הקטן ואח תאום לאופל פרונטרה שנחת כאן לאחרונה. הוא יוצע כמוהו בגרסת 5 מושבים (ב-145 אלף שקל) או עם 7 מושבים (ב-157 אלף שקל). המחירים הם לרכב בצבע לבן בלבד, כאשר כל צבע אחר יוצע בתוספת של 1,900 שקל.

בהשוואה לדגם היוצא הוא ארוך ב-23.5 ס"מ (439.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-7 ס"מ (267 ס"מ), עדיין ממדים צנועים בהרבה מהמקובל ברכבי פנאי עם שבעה מושבים. נפח תא המטען עומד על 460 ליטר בגרסת חמישה מושבים או 40 ליטרים בלבד בגרסת שבעה מושבים כשכולם בשימוש.

רק בנזין: ה-C3 איירקרוס מצויד במנוע הבנזין-מוגדש המוכר של הקונצרן, עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, סיוע היברידי מתון (48V) ו-145 כ"ס. הכוח יורד אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה כפולת מצמדים עם 6 יחסי העברה, ומשך התאוצה ל-100 קמ"ש עומד על 8.8 שניות.

גרסה חשמלית המשווקת באירופה צפויה להצטרף להיצע בשנה הבאה, אך היא נעדרת אופציה לשורת מושבים שלישית.

רשימת האבזור צנועה וכוללת מסך מגע ("10.25) ולוח מחוונים דיגיטלי במבנה צר וטעינה אלחוטית לסלולרי. גם מפרט הבטיחות בסיסי וכולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב והתרעת שטח מת.

בשונה מהאופל, הסיטרואן מציע את בולמי הזעזועים ההידראוליים-פרוגרסיביים של היצרנית הצרפתייה, שאמורים לספק נוחות נסיעה עדיפה. גם משך האחריות בסיטרואן ארוך יותר - 5 שנים לעומת 4 באופל.

מה אנחנו חושבים: סיטרואן זקוקה לריענון דחוף של אולם התצוגה המקומי, שבשנים האחרונות נמכרו בו בעיקר מסחריות.  וה-C3 איירקרוס עשוי להגדיל את מעגל הלקוחות של המותג, שכן למרות אבזור צנוע הוא מציע אופציה נדירה בשוק להסעת שבעה בתג מחיר נמוך משמעותית מהמקובל ברכבי פנאי גדולים ממנו.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה