אולי הפעם יגיע אלינו: קיה מחדשת את רכב הפנאי הגדול
אולי הפעם יגיע אלינו: קיה מחדשת את רכב הפנאי הגדול
קיה חשפה פרומו לטליורייד חדש, רכב הפנאי הגדול ביותר שלה המיועד לשוק האמריקאי ויציע לראשונה הנעה היברידית. כל מה שצריך לדעת עליו, וגם האם הוא עשוי לנחות כאן, בפנים
טייק 2:קיה חשפה קדימון לטליורייד חדש, דור שני לרכב הפנאי הגדול של היצרנית הקוריאנית שמיועד לצפון אמריקה וזכה שם להצלחה רבה. ההצגה רשמית מתוכננת לתערוכת לוס אנג'לס בחודש הבא, ולדברי היבואנית יתכן כי בשונה מקודמו הדור החדש עשוי לעלות ארצה, אם כי עוד לא ברור מתי.
למרות שהוא עוטה מדבקות הסוואה, ניתן להבחין כי העיצוב החיצוני הפך שרירי ואגרסיבי מקודמו, לרבות יחידות תאורה מקוריות ואנכיות מלפנים וסבכה גדולה. תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אבל סביבת הנהג צפויה להיות העדכנית של המותג עם יותר מסכים ופחות מתגים. מאחור תהיה כבעבר אופציה לצמד מושבי קפטן בשורה השניה ומקום לשבעה נוסעים, או ספסל רגיל ומקום לשמונה נוסעים.
כמו יונדאי: מערכות ההנעה צפויות להיות דומות ליונדאי פליסייד עם אפשרות בחירה בין מנוע V6 בנזין אטמוספרי בנפח 3.5 ליטר (287 כ"ס) ותיבת 8 הילוכים אוטומטית, לבין הנעה היברידית. זו האחרונה אחראית ל-329 כ"ס משילוב בין מנוע בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר (258 כ"ס) לצמד מנועים חשמליים (90 כ"ס ביחד) עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית.
עוד ניתן להבחין כי אב הטיפוס המופיע בתמונות מצוייד בצמיגי קונטיננטל קרוס-קונטקט ATR דו-שימושיים, מה שמעיד שהוא צפוי להיות מוצע בגרסה המשדרגת את יכולת השטח בדומה לזו המוצעת באח לבית יונדאי. זו כוללת גם מערך מתלים שונה המאפשר מרווח גחון משופר וזוויות גישה-נטישה טובות יותר, בעוד מערכת ההנעה הכפולה כוללת גם דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור, האמור לסייע באובדני אחיזה.
מה אנחנו חושבים: מאז הוצג לראשונה בסוף העשור הקודם, הטליורייד זכה להצלחה אדירה בשוק האמריקאי עם יותר מחצי מיליון יחידות שנמכרו שם, נתון מרשים בעיקר בהתחשב בכך שהתמודד מול להיטי מכירות מקומיים ומבוססים היטב כמו פורד אקספלורר ושברולט טראוורס.
הדור החדש אמור לסייע לקיה לשמור על פופולאריות בקטגוריה, עם מראה מרשים יותר ומערכת הנעה היברידית שזוכה לאחרונה לביקושים גבוהים גם בצפון אמריקה. המינוס היחיד הוא שהפופולאריות הגבוה ממנה הוא נהנה בצד השני של האטלנטי עשויה להקשות על היבואנית לקבל הקצאות ייצור.
לדעזל יתרונות רבים ללא ספק, בוודאי בשטח. אנשים לא יורדים היום כמעט לשטח, בטח לא עם רכבים כאלה. מעבר לכך, רמות הזיהום של הדיזל כאלה שהם מקבלים קנסות . כנראה אין להם מנוע שעומד בתקן יורו-6 בגודל הזה, ובטח לא יורו-7. מה שבאמת מעניין זה שלא רואים דיזל היברידי, לעניות דעתי גם לא אצל טויוטה. מעניין למה
האמריקאים אוהבים בנזין, זה רכב שמותאם לשוק האמריקאי, זה נכון שיש להם גם טנדרים ומסחריות דיזל זה לעבודה לא למשפחה, עוד חשוב לשים לב כי לכל הטנדרים והמסחריות באמריקה יש גם גרסאות בנזין (חלקם אפילו מגיעים לארץ) שים לב לטנדר קולורדו לדוגמה
את הקיה הזו אוהבים בטורונטו! ראיתי כמה אנשים שממש נתנו חיבוק ונשיקה. בישראל לא כל כך אוהבים את הרכב כי הוא ענקי ומבזבז דלק עם מס גבוה! בהרבה מקומות בישראל אין חניה עבור הרכבים האלו ולכן לא קונים אותם.
אתה מנסה בכול הכוח לגרום לדני טורונטו להתייחס אליך.אתה טמבל מיום שקראת לעצמך לא מתחזה לדני טורונטו.. ואחר כך תיקנת ללא מתחזה. איבדת את הבושה בעיניי המגיבים שלא מתייחסים לתגובות שלך ולדני שבז לך. אוי אמא מאדר איזו תגובה מטופשת כתבת.
הנציגות בישראל זוועתית. היה ספורטאז זה זבל של רכב עם בעיות אין סופיות בכל דגם. טורבו, גירים רובוטיים ממיר קטליטי ועוד. הכי גרועה זו המערכת אנדרואיד אוטו שלהם בכל הדגמים
לאריאל מנור. עדיין לא מצאתי תגובה אחת שלך שקשורה לרכבים! לא יאומן כמה בנאדם אחד יכול להיות משועמם! סתום את חריץ האוכל שלך דחוף!
חוץ מזה, היום אני פחות מעריך את דני מטורונטו! אני כן מעריך, אבל פחות. זאת בגלל שבעבר הוא היה מתנגד מובהק לחשמל ופתאום הוא משבח מכוניות חשמליות של בנטלי ולא מזהיר מפני המיליגאוס שהן מפיקות. כמו כן הוא כותב באופן לא ראוי על אנשים שכותבים דברים שנכונים לשוק הישראלי רק בגלל שאינם דומים למצב בטורונטו ובקנדה! כל השאר - אחלה דני!