האם בקרוב נראה יורש לפיאט מולטיפלה, המיניוואן הקומפקטי ששווק גם בישראל בתחילת שנות ה-2000? סיטרואן חשפה מיניוואן תצוגה חדש, שמאמץ את העקרון המרכזי של אותו מיניוואן ייחודי: מקום לשישה נוסעים, למרות מרכב קצר במיוחד. על ייצור סדרתי הצרפתים לא מתחייבים, לפחות בעתיד הקרוב.
במקרה של סיטרואן אלו (ELO), האורך עומד על 410 ס"מ בלבד, דומה לזה של מכונית הסופר-מיני של המותג, ה-C3. למרות זאת, כניסה אל תא הנוסעים מתבצעת באמצעות מנגנון פתיחת דלתות יייחודי כלפי חוץ וללא קורה B מה שמייצר פתח כניסה ענק בגודל של כמעט שני מטרים.
המרחב בו נדיב במיוחד, הודות לגובה של 170 ס"מ שכמעט מאפשר לעמוד בתוכו בלי לכופף את הראש, רצפה שטוחה שמאפשרת מעבר נוח בין השורות ואפשרויות קיפול והתאמה לכל המושבים. בסיטרואן מציינים כי מיקום הנהג במרכז, במקום באחד הצדדים, חוסך בעלויות פיתוח של גרסה להגה ימני וגם משפר את המרווח.
האלו מקבל את שמו מראשי התיבות "Rest, Play, Work" (האות השנייה בכל מילה). ביצרנית טוענים כי תוכנן במטרה להתאים למגוון משימות בחייו של הנהג הממוצע, החל מנהיגה מא' לב' כמובן, דרך נסיעות לטיולים וקמפינג, הובלה ועוד.
רכב התצוגה כמובן חשמלי, אם כי לא פורסם מפרט והוא ממילא רחוק מאוד מייצור, אם בכלל יגיע אליו. למרות זאת, ביצרנית טוענים להרבה רעיונות חדשניים שיוכלו להפוך רכב כזה לכלכלי לייצור – ומשתלם גם לכם. למשל הפגושים מלפנים ומאחור זהים, מה שמפחית את עלויות הפיתוח וגם אמור להוזיל את עלות החלפת הפגושים במקרה תאונה.
שמשה קדמית גדולה מאפשרת מבט של 180 מעלות החוצה ותחושה אוורירית מאוד, ושימוש במוצרים קיימים מדקטלון, כן – רשת קמעונאות הספורט המוכרת – מוזיל אף הוא את עלות הייצור. הצמיגים שגודייר פיתחה במיוחד עבור מכונית התצוגה, אמורים לחסוך בעלויות ייצור וגם לשפר את טווח הנסיעה, תודות לתרכובת חומרים ועיצוב שמצמצמם את החיכוך עם הכביש.