דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

חוזרת למקורות: אודי מציגה יורשת מודרנית ל-TT

Getting your Trinity Audio player ready...

אודי חשפה מכונית תצוגה בשם "קונספט C", שתופיע בפני קהל כבר בשבוע הבא בתערוכת IAA במינכן. ויש לה תפקיד כפול: היא משמשת לא רק כרמז עבה לקווי העיצוב של מכונית ספורט סדרתית חדשה, אלא גם לשפת העיצוב של כל דגמי אודי בעתיד הלא רחוק.

יצרנית הרכב הגרמנית בחרה ללכת למקורות עם ה-C, למעשה לימי טרום אודי המודרנית. ההשראה נלקחה מדגם הטייפ C של אוטו יוניון, החברה שממנה נוסדה אודי. זו מכונית מרוץ מימי שיא הדומיננטיות הגרמנית בספורט המוטורי של לפני מלחמת העולם השנייה, 1936 ליתר דיוק, אז נקראו המכוניות הללו "חיצי הכסף" (לא במפתיע בגלל שכולם היו בצבע כסף).

השראה נוספת, כך אודי, נלקחה מלא אחרת מאשר ה-A6 דור שלישי שהוצגה ב-2004. בכך מתכוונים ביצרנית בעיקר לסבכה הניצבת שהייתה אז חידוש במותג והתכתבה אף היא עם ימי אוטו יוניון העליזים. בכל מקרה, אודי קוראת לשפת העיצוב החדשה "פשטות קיצונית", ומציינת כי הכוונה היא להציע עיצוב מינימליסטי ותכליתי יותר.

למכונית התצוגה מידות קומפקטיות יחסית: אורכה 452 ס"מ, רוחבה 192, גובהה 128 בלבד ובסיס הגלגלים עומד על 257 ס"מ. בכך היא גדולה מה-TT ותמוצב כמכונית יקרה ממנה, כך שתוכל למעשה להחליף בו זמנית את הספורטיבית הפופולרית וגם תמלא את החלל שנוצר עם הפסקת ייצור ה-R8, מכונית העל של המותג שהתבססה על פלטפורמה משותפת ללמבורגיני.

אודי לא מספקת מפרט טכני של המכונית, למעט שהיא דו-מושבית, עם גג קשיח מתקפל חשמלית שיוצר מבנה טארגה וכי ההנעה חשמלית. במפתיע, אודי בחרה בהנעה אחורית, אם כי לא נופתע לגלות שהגרסה הסדרתית - שצפויה בתוך כשנתיים - תשווק גם בגרסאות הנעה כפולה. למכונית התצוגה משקל עצמי של 1,690 ק"ג, נמוך יחסית לחשמלית במידותיה.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 22 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה