אקספנג חשפה דור שני ל-P7, המשפחתית הגדולה שהתחרתה בדור הראשון בטסלה מודל 3 בפלח החשמליות הצומח. הדור החדש גדל משמעותית, ונראה כי עשוי להתחרות מבחינת גודל במכוניות הסאלון הגדולות יותר דוגמת אודי A6, ב.מ.וו i5 ומרצדס EQE, וכמובן טסלה מודל S.
אורכה של ה-P7 דור שני 502 ס"מ, צמיחה משמעותית של 14 ס"מ ביחס לדור היוצא. גם הרוחב זינק (בשמונה ס"מ), בעוד הגובה דווקא הצטמצם במעט (שני ס"מ). באקספנג מסבירים את שינוי המידות בין היתר ברצון להציע מכונית קרובה יותר לדגמי הקופה, עם תנוחת ישיבה נמוכה ומרכז כובד נמוך (44 ס"מ בלבד), שתורם ליכולת דינמית טובה יותר. העיצוב החדש אווירודינמי מבעבר, לטובת חסכון באנרגיה וטווח נסיעה ארוך יותר.
ה-P7 תוצע במבנה חמש דלתות ליפטבק, כלומר עם דלת אחורית שנפתחת כולל עם השמשה האחורית ומאפשרת כך מפתח גדול משמעותית. ביצרנית מבטיחים שיפור משמעותי למרווח בתא הנוסעים, ובפרט ספסל אחורי גדול יותר ועם מרווח ברכיים שזינק ב-12 ס"מ, ויותר מקום גם לנוסעים גבוהים במיוחד.
מלפנים תציע ה-P7 מושבים עם מסאז', חימום, קירור ו-16 אפשרויות כיוון לנהג, שגם יזכה לכריות תמיכה אקטיביות שנעות כדי לצמצם את תזוזת הגב והאגן בסיבובים. תא המטען יציע 631 ליטר בדור החדש ולטובת איכות השמע הותקנו לא פחות מ-23 רמקולים ברחבי התא.
ביצרנית הסינית מבטיחים כוח מחשוב רב מבעבר, כולל שלושה שבבי AI מפיתוח עצמי, שניים למערכות הבטיחות והנהיגה האוטונומית, אחד למערכת המולטימדיה ולאבזור. אלו מסתייעים ב-AI "לומד", שניתן לתפעל גם בפקודות קוליות. שבבי הרכב יאפשרו למכונית גם ללמוד ולהתאים עצמה לסגנון הנהיגה שלכם, כך אקספנג.
מאפיין ייחודי נוסף במכונית החדשה, נוגע למסך המולטימדיה: זה יציע באופן חריג אפשרות לכוונון בזווית של עד 25 מעלות ימינה-שמאלה ולמעלה-למטה, כך שניתן יהיה להסיט אותו לעבר הנהג או הנוסע וגם להתאים אותו לגובהם.
עוד נמסר כי המכונית החדשה תוצע בשלוש גרסאות: רגילה עם מנוע חשמלי שמספק 367 כ"ס וטווח של 702 ק"מ, גרסת הנעה כפולה ארוכת טווח עם מנוענוסף שמספק 228 כ"ס וטווח של 820 ק"מ, וגרסת ביצועים שתאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות ותגיע למהירות מרבית של 230 קמ"ש. לזו טווח נסיעה של 750 ק"מ.
שימו לב, נתוני הטווח נכונים לשיטת התקינה הסינית, הנחשבת למקלה בכל הנוגע לטווח בהשוואה לאלו הנהוגות באירופה וארה"ב. יש להוריד מהם כ-25% כדי להגיע לנתוני WLTP בקירוב.
שיווק ה-P7 מתחיל בימים אלה בסין, עם פתיחת הזמנה מוקדמת תמורת מקדמה. זאת, למרות שמחיר הדגם החדש עדיין לא פורסם רשמית. הדור החדש צפוי להגיע לישראל רק בעוד יותר משנה, במהלך 2027, כך נמסר מיבואנית המותג, לאחר שיעבור תקינה אירופית.
נכון שזאת מכונית גדולה, אבל היא חשמלית,
וכמו המכונית גם הבעיה הזאת גדולה.
לי יש רכב גדול אבל על דלק, ג׳יפ רנגלר 2008.
לדני מטורונטו יש רכב גדול אבל על דלק, לינקולן 2007.
1 מאור. למה אתה מתכוון בתגובתך?
5 קביבו. אני לא בעל מכולת, זה שקר.
רק בנזין. בלי חשמל.
כשיגלו כמה קווטש הם צריכים כדי להגיע לטווחים האלה שהם על פי שיטת המדידה הסינית כלומר רוב הזמן במהירות זחילה בפקקים תבינו כמה היעילות החשמלית שלה לא מתקרבת לטסלה. כל השאר זה חרוזים לאינדיאנים שזה עמישראלחי שלא מבין שאחרי מס רמקולים מסוים תוספת הרמקולים רק מפחיתה את האיכות. אה כן שכחנו יש גם חוליו איגלסיאס מהתחת כמאמר גשש החיוור. ובסוף 3.7 שניות זה די עגלה לעומת הטסלה 3 שהמודל המעודכן זה עתה של הפרפורמנס עושה 2.9 אבל מי סופר? אה כן היא תגיע אולי בעוד שנה אם בכלל וכמובן אחרי שהיבואן יסיים להיפטר מהמכוניות שתקועות בחניונים ברחבי הארץ ואו או או תוכלו לקבל בהנחה על יד 2 ואפס ק״מ. העיקר שהיבואן קיבל כתבת פרסום בלי כסף
רק בנזין. בלי חשמל.
8 קובי. רוב הנורות בביתי הן led 12W. טיפשון.
10. 8 הוא מתחזה לקובי ולא קובי האמיתי.
4. למה אתה מתכוון בתגובה שלך?
רק בנזין בלי חשמל
אני קורא את מה אתה כותב ולא מוצא שום וכלום על הכתבה שפורסמה,ולמעשה אתה סתם מחרטט על מתחזים.תגיד לי מה הערך המוסף שלך במדור,איך אתה מעביר לנו את הידע שלך על מכוניות חשמליות.
חרטטן