דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אצלנו אחרי מתיחת פנים קלה: אקספנג החלה לשווק G6 עדכני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אקספנג G6 עבר עדכון, ברובו מכאני
  • מבטיח את הטעינה המהירה בישראל - 12 דקות בלבד
  • המחיר מתחיל ב-205 אלף שקל

הלהיט התחדש: אקספנג G6 עבר מתיחת פנים קלה, כאשר השינוי המשמעותי ביותר נוגע למערכת ההנעה. גרסת הבסיס עם הסוללה הקטנה לא תוצע עוד, בעוד שתי הגרסאות האחרות יוצעו עם סוללת LFP בקיבולת של 80.8 קוט"ש, לעומת סוללת NMC בקיבולת של 91.4 קוט"ש בדגם היוצא.

תג המחיר מתחיל מעתה ב-205 אלף שקלים, התייקרות של 3,000 שקלים לעומת גרסת הכניסה הקודמת, שהציעה טווח צנוע יותר.

כתוצאה מהקטנת הסוללה המשקל העצמי אמנם הופחת בכ-100 ק"ג, אך גם טווח הנסיעה התקצר ב-35-45 ק"מ, בהתאם לגרסה, וינוע תיאורטית בין 510 ק"מ בגרסת ההנעה הכפולה ל-535 ק"מ בגרסת ההנעה האחורית עם החישוקים הגדולים.

הספק המנועים גבוה בכ-10 כ"ס, ויעמוד על 296 כ"ס בהנעה האחורית או 487 כ"ס בכפולה, בעוד זמני התאוצה לא השתנו - למרות הפחתת המשקל - ויעמדו על 6.7 או 4.1 שניות בהתאמה. שיפור משמעותי נרשם בקצב הטעינה המובטח, שזינק מ-280 ל-451 קילוואט ומאפשר תיאורטית מילוי מ-10% ל-80% בתוך 12 דקות בלבד - מה שמכתיר את ה-G6 כרכב עם הטעינה המהירה ביותר בישראל, בהינתן עמדה מתאימה (וכזו עדיין אין כאן).

מה עוד צריך לדעת: גם העיצוב השתנה במעט, כאשר מלפנים סמל המותג עלה אל המכסה הקדמי, בעוד יחידת התאורה נמתחת לכל רוחב החזית. מאחור ישנו מסיט רוח חדש. השינוי בממדים כולל תוספת של חצי ס"מ בלבד לאורך הכולל.

בתא הנוסעים יש מסך מגע גדול במעט, "15.6 לעומת "15 בדגם היוצא, וגם מראה מרכזית מבוססת מצלמה - אך ללא חימום למושבים האחוריים שהוצע בדגם היוצא. רמת גימור חדשה בשם +Core תוסיף גם ריפודי עור נאפה ועיסוי במושבים. חישוקי "20 יוצעו כאופציה בתשלום נוסף בגרסת ההנעה האחורית, או כציוד תקני בהנעה הכפולה.

מה אנחנו חושבים: יצרני הרכב הסינים פתחו זה מכבר במירוץ חימוש בכל מה שנוגע לזמני הטעינה - בעיקר בסין, שם כבר יש מכוניות עם קצבי טעינה של 1,500 קילוואט, אבל גם אצלנו. דגמים כמו זיקר 7X, המצטרפים החדשים לבית IM וכעת גם אקספנג G6, מבטיחים טעינה במהירות מסחררת שמתחילה להתקרב לזמני התדלוק המוכרים לנו ממכוניות עם מנועי בעירה פנימית. כעת נותר רק לחכות שתשתית הטעינה תדביק את הפער - ונראה כאן יותר עמדות שמסוגלות לתמוך במהירויות טעינה כאלו.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צריכים ייעוץ? חזור למעלה