פולקסווגן חשפה T-רוק חדש, דור שני לרכב הפנאי הקומפקטי בעל מרכב דמוי קופה. שיווק הדגם החדש יחל באירופה בסתיו, בעוד שלישראל הוא צפוי להגיע במהלך השנה הבאה.
ה-T-רוק מציע מידות נדיבות מבעבר, כולל אורך שצמח ב-12 ס"מ ומבטיח שיפור במרווח לנוסעים, כמו גם תא מטען גדול ב-30 ליטר (475). המראה מתכתב עם שפת העיצוב המודרנית של היצרנית, אך גם שומר על קווי המרכב הייחודיים של ה-T-רוק היוצא. כבעבר הוא יוצע גם ברמת הגימור R-ליין עם פגושים שונים שאמורים להקנות לו עיצוב ספורטיבי יותר.
בשלב הראשון הוא יוצע רק עם מנוע הבנזין-מוגדש המוכר של פולקסווגן, 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם סיוע היברידי-מתון, בשתי רמות הספק: 116 או 150 כ"ס. ההנעה קדמית דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד.
בהמשך תוצע גם גרסה עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 2.0 ליטר, עם סיוע היברידי מתון והנעה כפולה וגם גרסת R ספורטיבית עם יותר מ-300 כ"ס. פולקסווגן צפויה בעתיד גם להציע גרסאות היברידיות-נטענות, אך בינתיים אין לכך אישור רשמי.
בתא הנוסעים ה-T-רוק מציע ארגונומיה דומה לזו של הטיגואן החדש. בין היתר עם לוח מחוונים דיגיטלי, תצוגת נתונים עילית ומסך מגע בגודל "13 דרכו תשלטו ברוב המערכות, וכולל גם מתגים אלקטרוניים המשמשים לקיצורי דרך. על גלגל ההגה פולקסווגן למדה את הלקח, ותציע מתגים פיזיים במקום משטחי המגע המושמצים.
שימוש בפלטפורמה מודרנית (MQB-Evo) אפשר שדרוג במפרט מערכות הבטיחות והנוחות. למשל עם בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת סיוע אקטיבי במעבר נתיב, זיהוי הגבלת מהירות וסיומה והתאמת מהירות הנסיעה וגם מערכת חנייה אוטונומית. זו ניתנת להפעלה גם בשלט רחוק באמצעות יישומון בטלפון החכם.
במקרה הם גם אלו עם הכסף. לכן פורשה, פרארי ועוד מתמקדים במנועי בנזין.
שדור ה-Z שפוחדים מהצל של עצמם מרוב שהם פוליטקלי קורקט, שיסעו בחשמלי.
זה מתאים הם לא שותים אלכוהול, אז גם לא נוהגים ברכב עם מנוע ששותה דלק...
פולקסוואגן ירדה ברמה ,
המדיניות החדשה דוחפת למכוניות חשמליות
חבל הדיזל היה השולט בכל אירופה ! עכשיו היא רק יורדת במכירות ומנסה לחכות את המכוניות הסיניות שאין לה סיכוי זאת תחילת הסוף של המותג
תאכל למצא תמונות ומידע על פיאט ריטמו בגוגל ובשפע.
(אחר כל היה סיאט רונדה על אותו בסיס).
המתאר הכללי של מרכב הרכב הוא דיי דומה.
פולקסוגן הכניסה דגשים מודרנים בעיצוב.
הפיאט ריטמו היה רכב מעולה- יותר טוב מטי-קרוס בכל מובן שהוא למעט עניין צריכת הדלק.
מדהים איך משנה לשנה העסק מתדרדר.
נסעתי על ריטמו 25 שנה -אפס תקלות. טנק על גלגלים. נוחות עילאית !
הפיאט 128 יובאנ מאיטליה עד סוף שנות ה-70.
אחרי הפסקה בת כמה שנים,בשנת 1982 יבואן פיאט התחיל לייבא אותה מיגוסלביה,רק שעל הדרך הוא ''שכח'' לספר את זה לרוכשים.
מתברר שבשנים ההן לא היתה חובה לרשום ברישיון הרכב את ארץ המוצא...
עיתון רכב מסויים חשף את זה,היבואן הביא כל מיני תירוצים,ואז משרד התחבורה התחיל לחייב לציין את ארץ המוצא ברישיון הרכב.
דרך אגב,אותו יבואן ניסה את אותה קומבינה (ודי בהצלחה) בשנים 1984-1987 כשהוא הביא מברזיל פיאט 147 ששווקה כאן כ-127.
האמת,לגבי ב-128 אני לא יודע,אבל מנסיון שהיה לנו במשפחה מוסך של פיאט בשנים ההן,הפיאט 147 הברזילאית הזו היתה אמינה מבחינת מכללי מכונאות וחשמל אם היא טופלה לפי הספר (מנוע 1050 סמ''ק).
גם אחותה החורגת,הפיורינו-שבאותן שנים גם יובאה מברזיל עם אותו מנוע היתה אמינה.
גם הפיורינו החדשה יותר 1990 כמדומני והלאה) שהיתה מבוססת על הפיאט דונה אבל אחרי מתיחת פנים חיצונית ופנימית ומנוע 1600 היתה אמינה,והציעה אפילו הגה-כח (עם קאץ' קטן - אי אפשר היה לדחוס מזגן בדגמים עם הגה-כח...).