יונדאי מספקת הצצה למשפחתית חשמלית חדשה, שתתחרה בפולקסווגן ID.3 ו-MG4. מכונית התצוגה שנחשפה בתערוכת מינכן מכונה "קונספט ת'רי" (Three, שלוש), וצפויה להיקרא איוניק 3 בגרסת הייצור הסדרתי שתוצג בשנה הבאה (2026).
בהשוואה ל-i30 היא קצרה ב-5 ס"מ (429 ס"מ) ונמוכה ב-2.5 ס"מ (143 ס"מ), אבל רחבה ב-14.5 ס"מ (194 ס"מ) ועם בסיס גלגלים ארוך ב-7 ס"מ (272 ס"מ). כיאה לתצוגה, היא כוללת דלתות אחוריות שנפתחות לאחור ("התאבדות"), אך ספק אם הן יעשו דרכן לגרסת הייצור. אל תצפו גם למבנה ה-2+2 עם המושבים הייחודיים, שכן האיוניק צפויה לכלול מקום לשלושה מאחור.
יונדאי לא מספקת בינתיים פרטים טכניים כלשהם. במקום, הקוריאנים מתרכזים בתיאור העיצוב תחת המוטו "אומנות הפלדה", שפת עיצוב שהושפעה מחוזקם וגמישותם של לוחות פלדה המשמשים לייצור מכוניות. ביצרנית מציינים כי הליך הייצור היווה השראה ליצירת "יופי מפוסל", עם שלושה משטחים עיקריים היוצרים "רושם מפוסל ומתח בין קווים שונים". עד כאן מחלקת היח"צ.
למכונית התצוגה תאורת פיקסלים קדמית ואחורית, שמעניקה לדברי היצרנית תחושת קצב לעיצוב ורושם של עומק. גוון המרכב, באפקט אנודייז (אילגון), נבחר אף הוא בהשראת ייצור הפלדה – ובפרט הליך הציפוי האלקטרוכימי המשמש להגנת המשטחים מחמצון.
לרכב התצוגה נבחר שילוב של צבעי לימון (בחוץ) וצהוב (בפנים), "כדי להגביר את תחושת הרגיעה והנוחות". אל תצפו לפגוש אותם בדגם הסדרתי. רכב התצוגה מנצל חומרים ממוחזרים ותוצרי לוואי של ייצור, כמו קצף אלומיניום ופסולת שנמשתה מהאוקיינוס, לטובת ריפוד ודיפון חלל תא הנוסעים.