בקצרה:
- הויסטיק יהיה חשמלי רביעי של קאדילק
- עם 615 כ"ס, 490 ק"מ טווח ומקום לשישה
- המחיר מתחיל ב-680 אלף שקל

רביעי בחשמל: קאדילק מתחילה לשווק את הויסטיק, שיהיה דגם חשמלי רביעי באולם התצוגה שלה. תג המחיר שלו מתחיל ב-680 אלף שקל, כאשר בשונה מארה"ב, כאן הוא דווקא יקר מהאסקלייד IQ ב-80 אלף שקל שכן האחרון בעל משקל כולל המחייב רישיון C1 (ג') וזוכה כך להטבת מיסוי.
בהשוואה ל-XT6, הויסטיק ארוך ב-18 ס"מ (522 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-23 ס"מ (309.5 ס"מ). תא המטען גדול ב-74 ליטר כשכל המושבים בשימוש (431 ליטר) ובעל נפח דומה לאחר קיפול השורה השלישית (1,218 ליטר), אך בשונה מהמקובל בחשמליות מודרניות אין תא מלפנים.

בסיס ייעודי: כבסיס משמשת פלטפורמת אולטיום הייעודית של GM. עם הנעה כפולה ו-615 כ"ס הוא יזנק ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות, בעוד סוללה בקיבולת 107 קוט"ש מקנה לו טווח של 490 ק"מ. טעינה מהירה (190 קילוואט) תאפשר הוספת כ-125 ק"מ בתוך כ-10 דקות.
מתלי אוויר אדפטיביים הם ציוד תקני, כמו גם היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים המאפשר קוטר סיבוב דומה ל-XT6 (של 11.6 מטר) למרות הממדים הגדולים יותר.
מה עוד צריך לדעת: סביבת הנהג כוללת מסך גדול ("33) המשמש כלוח מחוונים (עם מערכת ראיית לילה) ומסך מגע (עם מערכת מצלמות היקפיות), ותחתיו מסך נוסף ("8) לשליטה בבקרת האקלים (מפוצלת לחמישה אזורים).

שורת המושבים השניה כוללת צמד מושבי קפטן עם מסך מגע ("8) ליושבים שם לשליטה במערכות בידור-נוחות, ובסך הכל מציע הויסטיק מקום לשישה נוסעים.
אבזור הנוחות כוללת ריפודי עור, כיוון חשמלי, חימום, אוורור ועיסוי למושבים הקדמיים (חימום גם לאחוריים), צמד משטחי טעינה אלחוטית, מערכת שמע של AKG (עם 23 רמקולים ומערכת לנטרול רעשים), צמד חלונות שמש, סגירה רכה לדלתות ותא מטען חשמלי.
מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת אקטיבית כולל פתיחת דלת.

מה אנחנו חושבים: הויסטיק משתלב בקטגוריה צעירה יחסית של רכבי פנאי חשמליים עם שלוש שורות מושבים, מול מתחרים מכל קצוות הגלובוס - החל מקיה EV9, ניו EL8, וולוו EX90 ועד מרצדס EQS SUV. הוא משלב מערכת הנעה המבטיחה ביצועים מרשימים, תא נוסעים מודרני, אבזור עשיר וגם מערכות מכאניות מתקדמות.
האתגר הגדול שלו עשוי להיות דווקא באולם התצוגה של קאדילק עצמה, מול האסקלייד IQ שאומנם מחייב רישיון C1 (ג') בכדי לנהוג בו אבל מתעלה עליו כמעט בכל תחום - וגם נהנה ממחיר נמוך יותר.